یک پاک کننده آرایش شگفت انگیز و 3 چیز تغییر دهنده بازی برای صبح های بهتر

یک پاک کننده آرایش شگفت انگیز و 3 چیز تغییر دهنده بازی برای صبح های بهتر

من این را دوست داشتم!

من واقعاً می‌خواستم پاک‌کننده آرایش Oat Cleansing Balm توسط Inkey List بوی یک کلوچه جو دوسر تازه پخته شود. افسوس، وقتی برای اولین بار بسته بندی را باز می کنید، بیشتر شبیه بلغور جو دوسر پخته نشده است. یه جورایی خاکی برام مهم نیست!

این مومیایی اولین پاک کننده است که تمام آرایش شما را پاک می کند، حتی ضد آب. من چیزهای خوبی در مورد آن شنیده ام، اما چیزی که بیش از همه برایم جالب بود قیمت مقرون به صرفه بود. برای یک لوله 5 اونسی بسیار قابل توجه، فقط 13 دلار است. می دانی که من عاشق یک معامله خوب هستم!

من در چند روز گذشته از آن برای پاک کردن صورت کار خود استفاده کرده ام، که در بخش آرایش واقعاً پیچیده نیست، اما شامل محصولات آرایش چشم با استفاده طولانی مدت، از جمله ریمل ضد آب و ژل است. آستری که برای زندگی عزیز آویزان است. یادداشت جانبی، زیبایی کمیاب جایی است که در آن است، مرد!

بالم پاک کننده جو دو سر هر دو را فوراً ذوب می کند، اما اگر مایلید روی خط آبی خود از لاینر استفاده کنید، توصیه می کنم از یک پاک کننده اضافی آرایش چشم استفاده کنید، زیرا این مه ابری موقت در چشمانم ایجاد می شود. (این اتفاق گاهی برای من با بالم های پاک کننده خاصی رخ می دهد.)

با توجه به مبلغی که در قبال قیمت می گیرید، من از این موضوع ناراحت نیستم. این قرارداد عالی است.

من به شدت به پادکست مل رابینز گوش می‌دهم، که هنگام مرور اسپاتیفای به آن برخورد کردم.

در مدت دو روز من SO را یاد گرفتم. بسیار. چیز. و مفید است!

من به دنبال راه‌حل‌هایی بودم که به من کمک کند همیشه اینقدر خسته نباشم. به طور جدی، اگر راهی برای یافتن حتی کوچکترین انرژی اضافی وجود داشته باشد، آن را امتحان خواهم کرد، همین چیزی است که من را به این پادکست خاص در مورد سه کاری که می‌توانید انجام دهید تا صبح‌های بهتری داشته باشید، سوق داد.

به هر حال من این چند روزه که این کارها رو امتحان کردم و خداروشکر. من فکر می کنم ممکن است واقعا کار کند!

اوه، دروغ نگویم، از امتحان آب قبل از قهوه در صبح وحشت داشتم، زیرا من قهوه را خیلی دوست دارم. الان چهار روز می گذرد و من هنوز ایستاده ام و کار می کنم! هر کس، به آن گوش دهید.

سه شنبه فوق العاده ای داشته باشید!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/the-inkey-list/a-marvelous-makeup-cleanser-and-3-game-changing-things-for-better-mornings/