بررسی و نمونه‌های پالت سایه چشم Becca Volcano Goddess

بررسی و نمونه‌های پالت سایه چشم Becca Volcano Goddess

برای تعطیلات، Becca با یک پالت سایه چشم با نسخه محدود، متشکل از 12 سایه چشم در 3 رنگ کاملاً جدید، عرضه شد. فلزی فوق العاده مات، درخشان و مذاب. فرمول فلزی مذاب حاوی مرواریدهای دگرگونی است که با فشار دادن روی سایه ها و استفاده از انگشت خود برای استفاده فعال می شوند. هر سایه با تورمالین سیاه (کریستال معدنی طبیعی تشکیل شده در آتشفشان ها که خاصیت محافظتی و زمینی دارد) انرژی می گیرد.

رنگ‌های این پالت از رنگ‌های خنثی، طلایی مسی، تا دودی‌های زنده و آبی تیره پر زرق و برق متغیر است. اگرچه دیدگاه‌های متفاوتی در مورد این پالت وجود دارد، تجربه کلی من این است که از استفاده از آن لذت می‌برم، اجازه دهید در بررسی زیر عمیق‌تر بپردازیم.


IMG 20181129 141242


IMG 20181129 140953


IMG 20181129 142844

ارزش
این پالت سایه چشم با قیمت 46 دلار (در حال حاضر 28 دلار آمریکا) به فروش می رسد، هر سایه چشم به قیمت 3.83 دلار آمریکا (2.33 دلار در فروش) است. اندازه تابه سخاوتمندانه است. با این حال، برخی از سایه‌ها خیلی رنگدانه نیستند و کار کردن با آن‌ها دشوار است، بنابراین ترجیح شخصی است که آیا ارزش آن در این قیمت قابل مشاهده باشد.

رنگدانه
سایه های مات کاملاً پیگمانته هستند و کار با آنها آسان است. با این حال، کار با سایه هایی مانند “Sapphire نیمه شب” دشوار است. این سایه خیره کننده هر چقدر تلاش کردم رنگدانه ندارد. با یک انگشت یا یک قلم مو تنها چیزی که به دست آوردم زرق و برق زیادی بود.

ترکیب پذیری
مات ها به زیبایی ترکیب می شوند و هیچ مشکلی وجود ندارد. سایه‌های براق مانند هماتیت کار کردن با آن لذت بخش است و به آرامی ادامه می‌یابد، با این حال «Gilded» و «Diamond Dust» به سختی با هم ترکیب می‌شوند و در نهایت برای چشم درشت می‌شوند.

طول عمر
اینها روی من چروک نمی‌شدند و در بیشتر موارد توانستند تمام روز را بدون نیاز به لمس کردن روی چشمانم دوام بیاورند، من تحت تأثیر قرار گرفتم.

__بسته بندی __ من اندازه آینه را دوست دارم و پالت آن زیبا و جمع و جور است. رنگ‌های جلویی جذاب هستند و حس خوبی نسبت به آنچه در داخل پالت وجود دارد ایجاد می‌کنند.

افکار نهایی:
بیشتر این سایه‌ها (به غیر از مات‌ها)، بسیار زیبا هستند، اما پس از اعمال روی پلک‌ها، رنگ‌ها به خوبی ترجمه نمی‌شوند. فویل ها ضخیم، شکننده هستند و کار با آنها سخت است. مقدار زرق و برق و افتادن بسیار شدید است، و بزرگترین ناامیدی برای من سایه آبی تیره بود که می خواستم از آن استفاده کنم. به‌جای رنگ آبی سرمه‌ای، به سادگی به‌صورت زرق و برق ظاهر می‌شود. اما، من هنوز از این پالت لذت می برم، و برای روزهایی که می خواهم درخشش بیشتری داشته باشم، به دنبال آن خواهم بود. با قیمت فروش، این یک پالت مناسب برای امتحان است، و به آرامی اما مطمئناً بیشتر و بیشتر دوستش دارم.

طرفداران

  • بدون پارابن و سولفات
  • بدون ظلم
  • آینه
  • ماندگاری طولانی
  • فرمول های مختلف

منفی

  • افتادن بیرون
  • برخی از سایه ها رنگدانه ندارند

منبع: https://www.poutsopretty.com/becca-volcano-goddess-eyeshadow-palette-review-and-swatches/