نقد و بررسی Hard Candy Give Me Lip – سرم پرکننده، کشمیر ابریشم و موس مخملی

نقد و بررسی Hard Candy Give Me Lip - سرم پرکننده، کشمیر ابریشم و موس مخملی

برند آرایشی Hard Candy که مختص والمارت است، چند ست مینی لب زیبا و مقرون به صرفه را روانه بازار کرده است. هر ست شامل 4 محصول مینی لب است که در یک کیسه آرایش زیبا با یک زیپ دستی محصور شده است. امسال، باید بگویم که من بسیار تحت تأثیر انتخاب رنگ، کیفیت خود محصول و ارائه غیرقابل انکار جشن هستم. شکی نیست که این یک خرید فوق‌العاده برای هر کسی است که می‌خواهد این برند را امتحان کند یا به سادگی عاشق داشتن انواع لیپی برای بازی کردن است!

ست لب‌های پرکننده سرم: این ست لب‌های شفاف، براق کننده لب، با هزاران براق‌کننده‌های میکرو هستند. فرمول آن خیلی چسبناک نیست و مانند سایر سرم های حجیم کننده، گزگز دردناکی ندارد. اینها به آرامی ادامه می یابند و برای مدت طولانی دوام می آورند. من بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ام.

ست لب ابریشم ترمه: اینها براق کننده های رنگدانه ای هستند که به راحتی می لغزند و درخشندگی رنگی زیبا و طبیعی ایجاد می کنند. این برای در حال حرکت عالی است و تقریباً در تمام روز بدون دستکاری دوام می آورد، مگر اینکه غذاهای روغنی بخورید.

ست لب موس مخملی: اینها بیشتر شبیه رژلب های مایع مات هستند. آنها فوق العاده پیگمنت هستند و در غلظت هم زده می شوند. من از پوشیدن اینها لذت می برم، و درآوردن آنها یک مبارزه است (که بسیار عالی است اگر دوست ندارید دوباره درخواست کنید)! ارزش

هر ست با قیمت 5 دلار کانادا به فروش می رسد، که برای هر رژلب 1.25 دلار کانادا است، ناگفته نماند که کیف نیز ارزش دارد! هر رژ لب مقدار بسیار مناسبی از محصول را به همراه دارد که مطمئنا برای مدتی دوام شما را خواهد داشت. Hard Candy یک نام تجاری بسیار گران قیمت نیست، در واقع یک سرم پر، ابریشم کشمیر یا موس مخملی از 7 تا 8 دلار کانادا برای اندازه کامل متغیر است. ارزش آن را دارد.

رنگدانه
ست موس مخملی قطعا بیشترین رنگدانه را دارد. هر ست کاری را که یک محصول عالی برای لب باید انجام دهد را به میز می آورد. این قطعاً یک دارایی فوق العاده برای مجموعه دوستداران آرایش است.

ترکیب پذیری
همه محصولات لب به خوبی ترکیب می شوند، و اگرچه موس مخملی به سرعت خشک می شود، عملکرد خوبی دارد و مطمئناً از انتظارات من برای قیمت بالاتر است.

طول عمر
موس مخملی ماندگارترین محصول است و پس از آن ابریشم ترمه و در نهایت سرم پرکننده قرار می گیرد.

بسته بندی
من عاشق این مجموعه ها هستم و مطمئن می شوم که هر سال خرید می کنم. کیفیت شگفت انگیز و اینها کاملاً در یک جوراب ساق بلند کریسمس قرار می گیرند!

افکار نهایی:
مطمئناً بدون شک، دفعه بعد که در Walmart هستید، توصیه می کنم اینها را بگیرید. تجربه اینها بسیار لذت بخش است، و برای قیمت – من از عملکرد خوب آنها شگفت زده هستم. با شروع فصل تعطیلات، خرید هدیه برای اعضای خانواده و دوستان گران می شود، خوشبختانه هارد آبنبات محصولی با کیفیت عالی را با قیمت مناسب حفظ کرده است. خرید خرید خرید!

طرفداران

  • کیف آرایش گنجانده شده است
  • بسیار مقرون به صرفه
  • رنگدانه دار
  • ماندگاری طولانی
  • فرمول های مختلف بسته به مجموعه

منفی

  • نام محصول در هیچ کجا نوشته نشده است (اگر می خواهید سایز کامل بخرید، باید حدس بزنید کدام است؟)

منبع: https://www.poutsopretty.com/hard-candy-give-me-lip-plumping-serum-cashmere-silk-and-velvet-mousse/