بررسی پالت سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز نورینا

بررسی پالت سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز نورینا

پالت سایه چشم ABH Norvina (42 دلار آمریکا / 55 دلار کانادا) دارای 14 سایه چشم خیره کننده است که در بسته بندی مخملی بیرونی آناستازیا بورلی هیلز قرار گرفته است. نورینا سوآر، رئیس آناستازیا بورلی هیلز این پالت را به ظاهر شخصی خود طراحی کرده است. این پالت در واقع “عجیب” است و شامل برخی از زنگ های گرم و سرد خیره کننده است.

اگر بخواهم توضیح دهم که این رنگ ها چه احساسی به من می دهند، می گویم “خوشحال”. – نورینا سوار، رئیس برند


ابه نوروینا-پلت سایه چشم

فرمول این سایه‌ها کره‌ای و نرم است و باید مراقب باشید که برس خود را با چه شدتی داخل تابه فشار می‌دهید. اگرچه آنها نرم هستند، اما پر از رنگدانه و شدت غنی هستند. این پالت با سایه‌های مات، متالیک، فویل‌دار و دوکروم عرضه می‌شود. نیمی از پالت مات است و حدود 2 رنگ سرد در محدوده رنگ بنفش وجود دارد. بقیه در خانواده صورتی، نارنجی و خنثی هستند.


abh-norvina-yeyeshadow-palette-left


abh-norvina-yeyeshadow-palette-right

سایه ها شامل:

  1. Dreamer – شامپاین صورتی متالیک
  2. تابستان – توپاز طلایی فلزی فویل شده
  3. Wild Child – صورتی یخ زده دو کروم با شیفت سرخابی
  4. رزگلد – چوب رز فلزی
  5. آسمانی – آلو دو کروم با تغییر بنفش
  6. خیره کننده – برنز دوتایی کروم با رنگ سرد با تغییر رنگ بنفش
  7. درام – بادمجان دو کروم با شیفت برنزی خنک
  8. پایه – پوسته تخم مرغ مات
  9. روح – مات ویستریا
  10. بخور – سفال مات گرد و غبار
  11. عشق – صورتی سرد مات با تن متوسط
  12. فرار – زغال گرم مات
  13. عجیب و غریب – مات نارنجی سوخته تیره
  14. شور – گارنت عمیق مات


ابه-نوروینا-پلت-نمونه های سایه چشم

پالت سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز نورینا به ازای هر 0.02 اونس / 0.74 گرم سایه چشم حدود 3.00 دلار آمریکا یا 3.93 دلار کانادا (قبل از کسر مالیات) است. یک تک سایه چشم با اندازه کامل از آناستازیا بورلی هیلز با قیمت 12 دلار آمریکا / 16 دلار کانادا به فروش می رسد و وزن آن 0.059 اونس / 1.7 گرم است. بدون شک شما محصول بیشتری را در یک قالب سایه چشم دریافت می کنید، در واقع، هر سایه چشم در پالت کمتر از نصف محصول یک سایه چشم دارد. با این حال، اگر شما شدیداً علاقه مند به داشتن 14 رنگ بودید، خرید 14 رنگ در تابه های تکی 168 دلار / 224 دلار کانادا برای شما هزینه دارد. برای من شخصاً نمی‌بینم که خیلی سریع از ظرف‌های پالت عبور کنم و ترجیح می‌دهم تنوع بیشتری نسبت به تابه‌های بزرگ‌تر داشته باشم.

افکار نهایی

این پالت دارای سایه های بسیار رنگدانه و باکیفیت است که برای یک ظاهر روزانه یا برای یک موقعیت آرایشی مناسب است. پالت نورینا از نظر قیمت با پالت های دیگر سازگار است و شخصاً این یکی از پالت های مورد علاقه من است، زیرا از رنگ های درخشان و رنگ های سرد لذت می برم. اگرچه ریزش کمی وجود دارد، کار کردن با رنگ‌ها آسان است، ترکیب‌پذیر هستند، ماندگاری بالایی دارند و رویایی هستند. این در ذهن من بسیار بیشتر از گرد و غبار اضافی است که با آن مواجه خواهید شد. مانند پالت رنسانس مدرن آناستازیا بورلی هیلز یا پالت گلم نرم، این پالت تمام سایه هایی را دارد که برای تکمیل یک ظاهر کامل به آن نیاز دارید. توصیه من این است که این پالت ارزش سرمایه گذاری را دارد!

طرفداران منفی
• سایه های پیگمانته • جعبه مخملی به سرعت کثیف می شود
• رنگ های انتقال/تنظیم گنجانده شده است • Fallout وجود دارد
• مات، درخشان و دو رنگ برای ظاهری کامل
• امتیاز قیمت هر سایه چشم مناسب است
• همراه با برس/آینه دو سر

منبع: https://www.poutsopretty.com/anastasia-beverly-hills-norvina-eyeshadow-palette-review/