یک شنبه سریع سلام، و یک عضو جدید خانواده؟

یک شنبه سریع سلام، و یک عضو جدید خانواده؟

شنبه مبارک، دوست!

امروز صبح یک سلام کوتاه می‌کنم، چون خوب، چطور این را بگویم؟ ما کانر را می بریم تا با یک توله سگ ملاقات کنیم. اینکه آیا او به خانواده ما ملحق خواهد شد یا نه، هنوز کاملاً مشخص است. من به نوعی در این حالت عجیب و غریب هستم زیرا مدتی است که در مورد آن صحبت کرده ایم، و همه اینها بسیار تئوری بوده است، اما امروز واقعاً ممکن است اتفاق بیفتد.

کمی پیشینه کانر کمی بزرگتر می شود و ال هاب و من به طور طولانی در مورد اینکه چگونه اکنون زمان مناسبی برای پیوستن یک سگ به خانواده ما است صحبت کرده ایم.

قبل از Tabs، هم من و هم ال هاب سگ‌هایی بودیم. وقتی برای اولین بار با هم جمع شدیم، هر دوی ما تصور می کردیم که یک سگ در فام بام خود داشته باشیم، اما بعد با تبس آشنا شدیم که گربه ای سگ مانند بود. او همه چیز را برای ما تغییر داد.

ما هر دو تجربه سگ داریم، بنابراین می دانیم که در حال ورود به چه چیزی هستیم، و می دانیم که این یک تغییر بزرگ در زندگی خواهد بود. بخشی از من احساس می‌کند که برای آن آماده نیستم، اما بخشی از من نیز می‌داند که هرگز احساس آمادگی کامل نخواهم کرد، پس چرا اکنون نه؟

این توله سگ یک نجات دهنده شیرین استرالیایی است که 8 ماه سن دارد، بنابراین او یک سگ پر انرژی است. ظاهراً او نیز بسیار باهوش است و به ما گفته شد که او کاندیدای خوبی برای کلاس های چابکی و عمل بینی است.

ما همچنین به طور طولانی با سرپرستان او در مورد چگونگی انجام یک مقدمه آهسته با رزی که اتفاقاً با چهار سگ بزرگ در خانه قبلی خود زندگی می کرد صحبت کرده ایم. ما همچنین سگ‌هایی را در خانه کنونی خود داشته‌ایم، و رزی طوری رفتار می‌کند که هر وقت آنها در اطراف هستند، مثل او رئیس است.

آیا به این موضوع اشاره کردم که واقعاً نمی دانم این قرار است چگونه انجام شود؟

راستش را بخواهید، در حال حاضر من به سمت نه متمایل هستم، زیرا به عنوان یک مادر شاغل، احساس می‌کنم همیشه کاری را برای شخص دیگری انجام می‌دهم و حضور حیوان دیگری برای مراقبت از او کار بیشتری برای من خواهد بود.

با این حال، ما گفتگوهای خانوادگی طولانی در مورد من داشته‌ایم، و این که چگونه اگر یک سگ به خانواده‌مان اضافه کنیم، ال هاب و کانر به این نکته توجه می‌کنند. خواهیم دید.

به هر حال، من و ال هاب دیروز او را ملاقات کردیم و قدم بعدی این است که کانر امروز با او ملاقات کند.

بهت خبر میدم چی میشه!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/a-quick-saturday-hello-and-a-new-family-member/