آرایشی که برای استفاده مکرر از ضد آفتاب در طول روز استفاده می کنم

آرایشی که برای استفاده مکرر از ضد آفتاب در طول روز استفاده می کنم

سلام آرایش صبحگاهی مینیمالیستی اوبر!

فکر نمی‌کردم روتین آرایشم راحت‌تر شود، اما اینجا هستیم، LOL! من شروع به حذف پودر و پایه کرده ام. من همچنین عمدتاً به انگشتانم برای ترکیب کردن تکیه می کنم و فقط از دو یا سه برس، حداکثر استفاده می کنم.

این اتفاق اخیراً رخ داد زیرا من حدود یک ماه پیش پیش یک متخصص پوست رفتم و او گفت که واقعاً باید هر دو ساعت یک بار ضد آفتاب بزنم و پیشنهاد کرد که از چیزی رنگی بپوشم که بتواند به عنوان زیرساز عمل کند.

خیلی خوب، من یک کرم ضد آفتاب واقعی و آزمایش شده، Bliss Block Star Mineral را رد کردم. رنگ کمی دارد و پوست من را صاف تر می کند زیرا کمی منافذ را محو می کند. من همچنین روکش نیمه مات آن را دوست دارم که به نظرم برای کار کمی حرفه ای تر به نظر می رسد.

به هر حال این کاری است که من انجام داده ام.

صبح، Bliss Block Star را می زنم، ابروهایم را با مداد ابروی Rare Beauty پر می کنم، سپس مژه هایم را فر می کنم.

در مرحله بعد، خط مداد پیچشی Rare Beauty را به خط مژه بالایی خود می زنم و سپس با انگشت کمی سایه کرم برنزی Supergoop را روی پلک هایم می کشم. سپس لبه های سایه را با یک برس چشم کرکی ترکیب می کنم. کار چشمانم را با یک یا دو کت ریمل Rare Beauty روی مژه هایم تمام می کنم.

سپس، کمی کانسیلر اصلاح کننده رنگ ساعت شنی را نقطه و زیر چشمم می زنم.

همه چیزهایی که اخیراً با آن ها سروصدا کرده ام

آرایشم را با زدن یک چوب کرم وستمن آتلیه صورتی داغ روی لب ها و گونه هایم تمام می کنم. من دوست دارم ابتدا لب هایم را درست کنم، رژ لب را با انگشتم پایین بیاورم و سپس باقی مانده های انگشتم را بردارم و روی گونه هایم بزنم.

اوه، و اسپری Urban Decay Setting Spray را تماماً بپاشید تا تمام شود.

در ناهار، اولین برنامه مجدد خود را انجام می دهم. معمولاً بیشتر از چهار ساعت پس از اولین دور ضد آفتابم است، اما من با آن خوب هستم زیرا به هر حال بیشتر در داخل خانه هستم. کرم ضد آفتاب، کانسیلر، لب و گونه را دوباره انجام می دهم. سپس همه را با یک اسپری تنظیم کننده تنظیم کردم.

بعد از دومین بار مصرف مجدد ناهار (برای سرگرمی کمی رژلب زدم)

سپس، بعد از ظهر، حدود ساعت 3، یک برنامه دوم مجدد را انجام می دهم، درست قبل از اینکه برای گرفتن کانر از مدرسه بروم.

به نظر می رسد که آرایش از تمام استفاده مجدد ایجاد می شود، اما وقتی پودر را حذف می کنم، در واقع خوب به نظر می رسد! منظورم این است که آیا بعد از آن راند آخر هدشات های حرفه ای می گرفتم؟ احتمالا نه. اما این به اندازه کافی خوب است که بتوانم بقیه روز را پشت سر بگذارم.

کارن 10 سال پیش از این فکر می‌کرد که بیس و پودر را کنار بگذارد، شوکه می‌شد، اما اینجا جایی است که فرود آمده‌ام و به آن تکیه می‌دهم، LOL!

من کنجکاو هستم که بدانم آیا تا به حال “ضدآفتاب هر دو ساعت یک بار” را به نوعی انجام داده اید؟ جنبه آرایش را چگونه انجام دادید؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/makeup-i-wear-for-frequent-sunscreen-reapplication-throughout-the-day/