گرافیک، نگاه آبی هولوگرافیک با کریس

گرافیک، نگاه آبی هولوگرافیک با کریس

پستی که توسط لیزا الدریج (@lisaeldridgemakeup) در

محصولاتی که برای ایجاد این ظاهر استفاده کردم عبارت بودند از:

پایه

برای پایه، فونداسیون لمسی ژل براق سالم Chanel Les Beiges را در صاف کردن کارامل 91 با برس کابوکی روی تخت Sigma و برای پنهان کردن و بلند کردن سایه‌ها، کانسیلر استتار Teint Idole Ultra Wear Lancôme در Bisque (N) 420 استفاده کردم. لایه‌ای سبک از Chanel را گردگیری می‌کند. پودر شل طبیعی فینیش در 40.

چشم ها

برای دستیابی به نمای گرافیکی و هولوگرافیک چشم آبی، از کرم سایه چشم مایع Moondust Urban Decay در Vega استفاده کردم. این یک محصول خامه ای است که کاملا سفت می شود. من از یک قلم مو برای استفاده از آن استفاده کردم زیرا بیشتر از یک آستر گرافیکی، بالدار و نوع شکل می خواستم. فر کردن سریع مژه ها با استفاده از فر مژه شو Uemura و دو لایه Lancôme's Hypnôse Doll Eyes Antiwater in Noir

ابروها

من ابروهای کریس را با پودر ابروی متعادل کننده سوقو در سایه 01 مشخص کردم.

لب

با استفاده از برس کانسیلر Hakuhodo، از L'Absolu Rouge Lancôme's L'Absolu Rouge در Timide استفاده کردم، یک بژ طبیعی زیبا با روکش ساتن.

ساختار صورت

تصمیم گرفتم از آنجایی که چشم ها واقعاً ستاره هستند، رنگ بقیه صورت را به حداقل برسانم. با استفاده از پودر مجسمه سازی عمیق کوین اوکوین، استخوان گونه ها را در اطراف شقیقه ها و پیشانی تعریف کردم و با استفاده از پالت هایلایت سه بعدی Huda Beauty، نسخه شن های طلایی، نقاط برجسته صورت را برجسته کردم.



منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/graphic-holographic-blue-eye-look-with-cris