نقد و بررسی و نمونه های سنگ های قیمتی هدی بیوتی آمتیست در مقابل توپاز

نقد و بررسی و نمونه های سنگ های قیمتی هدی بیوتی آمتیست در مقابل توپاز

پالت‌های Huda Beauty Obsessions از 5 عضو جدید در نسخه محدود به تیم استقبال کرده‌اند. پالت های توپاز و آمتیس از 9 رنگ الهام گرفته شده خنثی در یک جعبه جمع و جور دوست داشتنی تشکیل شده است. Huda Kattan، بنیانگذار Huda Beauty، این پالت‌ها را به‌عنوان پالت‌های سایه چشم بسیار متراکم توصیف کرد، اما محصول بسیار زیادی دریافت می‌کنید. پالت توپاز دارای تعداد زیادی مات و درخشان برای بازی است و یادآور جشن پاییز و کدو تنبل است. در حالی که پالت آمیتیست رویای یک عاشق بنفش است!

من واقعاً می‌خواستم به مردم این امکان را بدهم که با هر چه بیشتر رنگ‌های ممکن، بدون نیاز به سرمایه‌گذاری روی سایه‌های جداگانه، سرگرم شوند. همه چیز این بود که به معتادهای رنگی هر چیزی را که نیاز دارند، به روشی فشرده بدهیم. – هدی کتان

پالت وسواس توپاز زیبایی هدی (27 دلار آمریکا / 35 دلار کانادا)


سنگ های قیمتی-هدی-زیبایی-توپاز

بیایید با شروع کنیم پالت توپازبر خلاف بررسی من در مورد پالت Gemstone، قوام سایه‌های چشم در این پالت واقعاً متفاوت است. من متوجه شدم این یکی کمی ضعیف است. مات ها خیلی رنگدانه ندارند، و اگرچه درخشش ها زرق و برق دار، کره ای و کرمی هستند، اما بهترین درخشش های موجود در مجموعه من نیستند. شما واقعاً باید با این سایه ها کار کنید تا آنها را عملی کنید و رنگدانه و شدت رنگ را افزایش دهید.


هدی-زیبایی-سنگ های قیمتی-توپاز-زوم

وقتی به پالت اندازه سفر فکر می‌کنم، به راحتی و رویکرد «در حال حرکت» فکر می‌کنم، به این معنی که می‌خواهم بتوانم آرایشم را به سرعت بدون ترکیب و استفاده بیش از حد انجام دهم. یک پالت با اندازه کامل مانند Huda Beauty Dessert Dusk یا Rose Gold Remastered حدود 2.5 برابر قیمت خط Obsessions است. این خط یک جایگزین مناسب برای دوستداران آرایش است و به ما امکان می دهد تا به تجربه هدی از سایه های خیره کننده شناخته شده و رنگدانه های غنی دست یابیم. من احساس می کنم که اگر به تجربه Huda علاقه مند هستید، مطمئناً ایده خوبی است که پالت Smokey را امتحان کنید، زیرا این پالت همه کاره است و دارای حالت های خنثی، مات و درخشان است.


هدی-زیبایی-سنگ های قیمتی-توپاز-سواچ

پالت وسواس آمیتیست زیبایی هدی (27 دلار آمریکا / 35 دلار کانادا)


هدی-زیبایی-سنگ های قیمتی-آمیتیست

قوام سایه چشم در این آمیتیست پالت بسیار شبیه دیدگاه من در مورد پالت توپاز است. مات ها بی براق هستند و رنگدانه چندانی ندارند و برخی از درخشش ها کور کننده و واقعا زیبا هستند. در این پالت، حتی برخی از درخشش های رشته ای فاقد رنگدانه ای هستند که من با پالت های هدی به آن عادت کرده ام. برای به دست آوردن مقداری رنگدانه، باید برس خود را خیس کنید یا از انگشت خود برای استفاده از سایه چشم استفاده کنید. این می تواند زمان بر باشد و شخصاً چیزی نیست که من در پالت سایه چشم به دنبال آن هستم.


هدی-زیبایی-سنگ های قیمتی-آمیتیست-زوم

یک پالت با اندازه کامل مانند Huda Beauty Dessert Dusk یا Rose Gold Remastered حدود 2.5 برابر قیمت خط Obsessions است. این خط یک جایگزین مناسب برای دوستداران آرایش است و به ما امکان می دهد تا به تجربه هدی از سایه های خیره کننده شناخته شده و رنگدانه های غنی دست یابیم. اگرچه من عاشق طیف رنگی در این پالت بنفش هستم، اما به دلیل حجم کاری که باید انجام دهم تا رنگدانه مورد نظرم را به دست بیاورم، به سراغ آن نمی روم.


هدی-زیبایی-سنگ های قیمتی-آمیتیست-نمونه

افکار نهایی

توپاز – وقتی این پالت بیرون آمد، بسیار هیجان زده بودم که آن را امتحان کنم، زیرا انتظار داشتم کیفیت آن با سایر پالت های Huda Obsessions (Smokey) یکسان باشد. من از این پالت ناامید شدم زیرا احساس کردم که مات ها واقعاً نیاز به کار دارند، نه اینکه بدون زحمت با هم ترکیب شوند. من احساس می‌کنم اگرچه قیمت مناسب است و این پالت برای سفر مناسب است، اما پالت‌های دیگر مجموعه بسیار جذاب‌تر و سرمایه‌گذاری بهتری هستند.

آمیتیست – من تعداد زیادی پالت با تم بنفش دارم که کار بسیار خوبی انجام می دهند و رنگدانه دارند، به خوبی ترکیب می شوند و می توانند با کمترین تلاش ظاهری بی عیب و نقص ایجاد کنند. من متوجه شدم که به کسانی که در این پالت هستند می رسم. من واقعاً می خواستم آن را دوست داشته باشم، اما متأسفانه می گویم که اگر در حال بحث هستید، این یکی را بفرستید. امیدوارم هدی به فرمول پالت اسموکی خود از این خط Obsessions برگردد، زیرا من به یک نسخه پشتیبان از آن نیاز خواهم داشت، زیرا می بینم که پانل را زده ام!

طرفداران منفی
• شیمرها رنگدانه دارند • مات ها بیش از حد رنگدانه ندارند
• آسان برای سفر با / جمع و جور • بهترین ترکیب پذیری نیست
• همراه با آینه
• قیمت مناسب است
• Fallout حداقل است

منبع: https://www.poutsopretty.com/huda-beauty-precious-stones-amethyst-vs-topaz-review-and-swatches/