افکار درونی در بیرون


کارن، احتمالا نمیتونی این میو درست رو تحمل کنی

بررسی فونداسیون فنتی
قافیه با “بنتی”

روی کاغذ، به نظر می‌رسد فرصتی شگفت‌انگیز برای کشش ماهیچه‌های خلاقانه‌ام باشد، اما باید تمام وقت بروم و چند روز در هفته به شهر رفت و آمد داشته باشم. اگر دنبال آن می رفتم و آن را می گرفتم، با تغییرات اساسی در زندگی همراه می شد. مطمئناً خانواده‌ام را کمتر می‌بینم، و کانر احتمالاً به یک پرستار بچه نیاز دارد. در نهایت، همه نشانه‌ها نشان می‌دهند که این موضوع در حال حاضر در کارت‌های من نیست، اما به خودم گفتم که این موضوع را برای چند روز آینده در ذهنم مرور خواهم کرد.

  • مدتی است که به گرفتن سگ فکر می کنم. من می دانم که رزی با آنها خوب است زیرا او با چند دوست سگ در خانه پرورشگاه قبلی خود زندگی می کرد و اخیراً ، به دیدن ما آمد و او کاملاً خنک بود.معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

    1. من هرگز واقعاً به این عمیقاً فکر نمی کردم که ماه مه در آهنگ کل سال چه حسی دارد، اما اکنون که یک فرزند در مدرسه دارم، واقعاً ماه می را در مغز استخوانم *احساس می کنم. تلخ است.

      در عین حال، از این که تابستان نزدیک است و زمان بیشتری را با خانواده در کنار هم بگذرانم هیجان زده هستم.

      Inside T،ughts on the Outside / در ابتدا در 18 مه 2023 منتشر شد

      اولین نظر را در این پست بگذارید.

      من متوجه شدم که این احتمالاً فقط مرحله دیگری است که باید از آن عبور کنم. اما دانگ، اگر کائنات همین الان یک سگ شیرین برایم می فرستاد، از این بابت عصب، نمی شدم.

    2. من به شوخی می گفتم که داشتن من برای هم اتاقی مثل زندگی در موزیکالی است که هرگز برای آن تست نداده اید! وقتی کانر با کتابی که برای من ساخته بود به خانه آمد و در آن هر صفحه دیگر به این موضوع اشاره می‌کرد که چگونه ما همیشه با هم آواز می‌خو،م و می‌رقصیم، متوجه شدم که چقدر حقیقت پشت این جمله وجود دارد.

      کارن

    دلم برای دیدن چهره های خندان آنها به همراه مادران دیگری که در چند ماه گذشته با آنها آشنا شدم تنگ خواهد شد.

    این سایت از Akismet برای کاهش هر،مه استفاده می کند. با نحوه پردازش داده های نظر خود آشنا شوید.


  • منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/inside-t،ughts-on-the-outside/سال تحصیلی تقریباً به پایان می رسد. وقتی فکر می کنم کانر دیگر هیچ وقت ک، اولی نخواهد شد، قلبم متورم می شود. تمام فعالیت ها نیز در حال اتمام است. دیروز آ،ین تمرین تیم رقص او بود. من دخترها را تماشا کردم که آ،ین رقص خود را با هم انجام دادند و سپس آ،ین آغوش گروهی را انجام دادند. شاید کمی اشک ریختم!

    اوه، و لطفا به توپ دیسکو بالای سر ما توجه کنید.

    من می دانم که این دوران شیرین زندگی ما در یک لحظه به پایان می رسد، بنابراین من می خواهم تا زم، که او را برای تابستان در خانه دارم، کارهای سرگرم کننده زیادی با او انجام دهم.

  • امروز صبح، بعد از انجام کارها، به مدت 15 دقیقه در ماشین جدیدم خنک شدم و مثل یک آدم عجیب و غریب در راحتی آرام گاراژم آنجا نشستم. چرا من اینطوریم، LOL؟ در دفاع از من، صندلی‌ها فوق‌العاده راحت هستند و به اندازه‌ای ،ت است که می‌توان یک چرت معمولی داشت.
  • در مورد پنجره‌های کوتاه و شیرین، روز پیش پیامی از استخدام‌کننده‌ای دریافت کردم که می‌پرسید آیا می‌خواهم برای یک برند آرایشی بزرگ بنویسم. توسط کارن پیام بگذارید

    دسته بندی ها: فقط برای سرگرمی

  • تعاملات خواننده

    بخش منطقی مغزم مدام به من می گوید که آ،ین چیزی که در بشقاب شلوغم به آن نیاز دارم موجودی جوان دیگر برای زنده ماندن است، اما در عین حال، فکر می کنم برای کانر عالی خواهد بود که با یک “خواهر و برادر” فعال بزرگ شود. که می تواند با ما در پیاده روی و سفرهای کمپینگ و غیره همراه شود.

    به هر حال، روز پیش با دوست‌داشتنی‌ترین سگ مینی آسی به نام چیف آشنا شدم که بسیار خوش‌تیپ و صمیمی بود، و اکنون من به‌طور بی‌اهمیت نسبت به مینی آسی‌ها وسواس دارم.