خرید آنلاین کتاب کمک درسی سوم ابتدایی بانک کتاب مارکا | ketabko

خرید آنلاین کتاب کمک درسی سوم ابتدایی بانک کتاب مارکا | ketabko

داشتن کتاب‌های کمک درسی خیلی سبز کمک زیادی به یادگیری صحیح خرید کتاب کمک درسی سوم دبستان فرزندانتان خواهد کرد. کتاب ریاضیات خیلی سبز یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی پایه سوم است که تمامی سرفصل‌ها را پوشش داده است. البته در پایان هر فصل سوال تستی آورده شده تا دانش آموزان پرتلاش بتوانند با نمونه سوالات بیشتر آشنا شوند. این کتاب یک قسمت به عنوان پاسخنامه نیز دارد که در آن پاسخنامه‌های کلیدی، پاسخ تست‌های انتهای فصل و پاسخ سوالات مفهومی آورده شده است.

  • این کتاب کمک آموزشی سوم ابتدایی یک کتاب کامل و جامع از کتاب‌های سوم ابتدایی است که می‌تواند کمک زیادی به بهتر یاد گرفتن دانش آموزان کند.
  • در مرحله‌ی بعدی، هر دانش‌آموز به خودش امتیاز می‌دهد و یک بار از روی متن درس می‌خواند.
  • کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی سوم دبستان، از انتشارات خیلی سبز، یکی از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان است که می‌تواند به دانش‌آموزان در این درس کمک کند.
  • کتاب کمک درسی سوم دبستان؛ یکی از کتاب های کمک درسی است که برای دانش آموزان طراحی شده است تا به یادگیری آنها کمک کند.

تمرین‌های مربوط به هر درس در بخش‌های مختلف از جمله واژه‌آموزی، دانش‌ زبانی، درک مطلب، املا، هم‌خانواده و نگارش به تفکیک و در انواع گوناگون تیپ سؤال طراحی شده است. همچنین در قسمت پایانی هر قسمت، تعدادی سوالات چهارگزینه‌ای مخصوص دانش‌آموزان سخت‌کوش وجود دارد که به‌همراه پاسخ‌نامه آن‌ها ارائه شده است. در انتهای هر فصل نیز، پاسخ نهایی سوالات مفهومی و سوالات محاسباتی دیده می‌شود تا دانش‌آموزان، پاسخ نهایی خود را با آن‌ها مطابقت دهند. در این کتاب خبری از پاسخ تشریحی نیست تا بدین‌وسیله دانش‌آموزان به دانش خود متکی باشند و بتوانند سطح علمی‌شان را محک بزنند.

بهترین کتاب کمک درسی فارسی سوم دبستان

برخی دیگر مختص دانش‌آموزان پرتلاش طراحی شده‌اند و آن‌ها را با چالش‌های جدی‌تری روبه‌رو می‌کنند. برای همین مهم است که در هنگام خرید این کتاب‌ها، اطلاعات کافی در این زمینه داشته‌باشید. در این قسمت چند کتاب کمک آموزشی سوم دبستان را به شما معرفی می‌کنیم. کتاب دروس طلایی سوم انتشارات کاگو، درس‌نامه‌های مختصر، نمونه سؤالات امتحانی به همراه پاسخ‌نامه، پاسخ فعالیت‌های کتاب های درسی، مطالبی که برای شب امتحان لازم است مرور کنید و… ارائه شده است.

ارسال رایگان

البته شکل ظاهری این کتاب بسیار فانتزی و کودک پسندانه بوده و بر روی جلد آن طرح‌های زیبا و خلاقانه ای چاپ شده است تا کودکان را سر ذوق بیاورد. ریاضی، علوم تجربی، فارسی، مطالعات اجتماعی، نگارش فارسی، آموزش قرآن، هدیه‌های آسمان از کتاب‌های درسی پایه سوم ابتدایی است‌. در پایه سوم بسیاری از کتاب‌های منتشر شده، کتاب‌های جدیدی هستند که دانش آموزان در این مقطع با کتاب‌های جدیدی رو به رو می‌شوند که ممکن است برای آنها بسیار سخت و پیچیده باشد. نشر خیلی سبز در پایه سوم و در کل مقطع ابتدایی کتاب‌های کمک درسی موفقیت آمیزی ارائه کرده است که طراحی جذابی داشته و بر روی جلد آن طرح‌های رنگی و مخصوص سن کودکان وجود دارد که کودکان را سر ذوق می‌آورد و آنها را تشویق به خواندن مطالب کتاب می‌کند. البته در این کتاب مباحث با زبانی آسان و شیوا بیان شده است تا کودکان پایه سوم بتوانند مباحث کتاب را به خوبی درک کنند.