یک رژلب خوب چه ویژگیهایی دارد؟

پس از آگاهی از رژگونه مناسب با توجه به نوع و رنگ پوستتان، دیگر موعدش رسیده که دست به کار شوید. این بیشتر به نوع رژلبی که استفاده میکنید بستگی دارد، اما یک رژلب باید بتواند روی لبهای شما باقی بماند. یکی از دیگر ویژگی های یک رژلب خوب این است که بتواند بدون پخش شدن روی لبهای شما بماند. حتی بهترین رژلبها نیز در طول روز ساییده میشوند، به همین دلیل است که یک رژلب خوب باید بتواند بهراحتی دوباره استفاده شود. این رژلبها معمولاً زرقوبرق نیز دارند. جواب ساده است؛ پودرهای اثبات کننده دردسر زیاد و روشهای استفاده سختی دارند اما اسپری را کافیست به صورت خود بزنید. اما اگر رژگونه مورد نیاز شما، ژلهای و کرمی است، کارتان راحتتر است؛ با کمک انگشتتان میتوانید این دو نوع رژگونه را به صورت بزنید. بسیاری از بانوان از رژلب مایع استفاده میکنند چون معتقدند این نوع رژلبها کاربردی آسانتر دارند و ظاهری بهتر نسبت به رژهای معمولی دارند. دقت داشته باشید که نواحی خارجی چشم از نواحی داخلی، تمرکز بیشتری میطلبد. رژگونه مانند سایر محصولات آرایشی، پس از مدتی کارایی خود را از دست میدهد؛ از همین رو بهتر است پس از زدن رژگونه، دوباره از اسپری و یا پودر تثبیت کننده استفاده کنید تا آرایشتان مدت بیشتری در صورتتان بشیند.

رژلب شما نباید از روی لب به سطحی که با آن تماس پیدا کند (مثل دندانها) منتقل شود. همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که مشکل پخش شدن را نداشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های رژلب خوب کرمی بودن آن است. پس از دیگر ویژگی های رژلب خوب داشتن ضد آفتاب در آن است. لازم از پیش از خرید لوازم آرایشی، خواستهی خودتان را مشخص کنید. همچنین ممکن است هنگام زدن رژلب مجبور باشید فشار دست را بیشتر کنید تا رژلببهلبهایتان منتقل شود. ازآنجاکه بیشتر اوقات نمیتوانید رژلب را امتحان کنید، به دنبال تصاویر آنلاینی که نحوه ظاهر شدن رنگ رژلب روی پوست لب را نشان میدهند بگردید. اسپری ثابت کننده آرایش، به جز اینکه انعکاس نور بر روی پوست را کاهش میدهد، از همه مهمتر، باعث میشود آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد. 2. اگر پوستتان سرد است، بهتر است از رنگهایی با تناژ بنفش ملایم استفاده کنید که بهترین نتیجه را میدهد. اگر رنگ پوست حالت سرد و روشنی دارد بهتر است از رژهایی که نسبتاً پایه رنگی تیره دارند استفاده کنید. در اولین مرحله از آرایش صورت شما باید صورت خود را بشویید و توسط مرطوبکنندهها، صورت خود را آماده آرایش کنید.

یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که دارای بازدهی رنگی خوبی باشد. به نظر میرسد برخی از رژلبها دارای رنگ تیره هستند، اما بهمحض استفاده از آنها رنگ لبهای شما شفاف، کمرنگ و خطدار به نظر میرسند. رژلبها معمولاً اینطور به نظر میرسند که رنگی مثل رنگ بستهبندی دارند. بسیاری معتقدند که وجود ترکیبهای سمی این فلز که در برخی از رژلبها مورداستفاده قرار میگیرد باعث ابتلا به سرطان در بانوان میشود. بسیاری از مردم ضد آفتاب را روی لبشان نمیزنند. یک رژلب خوب باید بهعنوان سایهای کاملاً رنگی روی لب شما ظاهر شود. پخش شدن رژ در اطراف خطوط لب با افزایش سن بیشتر ایجاد میشود زیرا چینوچروک اطراف لب باعث پخش شدن رژلب شما میشود. مشخص کنید که بیشتر به چه سبکی علاقه دارید و رژلبی را پیدا کنید که از این ویژگیها برخوردار باشد. درحالیکه برخی از رژلبهای کرمی از کیفیت بهتری نسبت به سایرین برخوردار هستند. یک تصور غلط و رایج در مورد محصولات این است که اگر قیمت محصولی گران باشد حتماً از کیفیت خوبی برخوردار است. بهترین مارکهای رژلب دارای اس پی اف هستند و از لب در مقابل آسیبهای نور آفتاب محافظت میکند!

گرچه این به سلیقه شما بستگی دارد. رژگونههای ژلهای برای هر دو نوع پوست مناسب است با این تفاوت که دوام بسیار بیشتری دارد. البته باید توجه داشته باشید که با توجه به نوع پوست خود، مرطوب کننده مناسب را انتخاب کنید. یعنی اگر پوست خشکی دارید حتما باید از مرطوب کننده سنگین و اگر دارای پوستی چرب هستید، از مرطوب کننده سبک استفاده کنید. رژلبی که لبهای شما هنگام استفاده از آن مرطوب میشود یک گزینه مناسب است. یکی دیگر از مراحل آرایش صورت که باید به آن توجه زیادی داشت، توجه به رنگ پوست و سپس انتخاب رژگونه است. شما نباید برای داشتن رژلبهای خوب هزینههای زیادی صرف کنید. یکی از ویژگی های رژلب خوب داشتن بافت منسجم و ساختار نرم و خامهای است. یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که خیلی چسبناک نباشد. پس در هنگام خرید رژلب این ویژگی را در نظر بگیرید. پس از اقدام به مراحل اولیه آرایش صورت، دیگر وقتش رسیده است که با انتخاب رنگ برای مواد مختلف آرایشی، میکاپ خود را اصلاح و آماده درخشندهتر شدن صورتتان شوید. کشیدن خط چشم، یکی دیگر از مراحل آرایش صورت است که تصمیم گرفتیم در این مقاله از مجله آرایش یاب، به آن اشاره کنیم.

1. اگر دارای پوست روشنی هستید، بهتر است از رژگونههایی با رنگ صورتی و هلویی کم رنگ استفاده کنید. اگر دنبال خرید براقکنندهای با درخشش کم نیستید، پس رژلبی میخواهید که یک مقدار پوشش به لب شما ببخشد. اگر میخواهید احساس خیلی خوبی داشته باشید رژلبهای مایع و مات را خریداری نکنید. فراموش نکنید که اپلیکیشن واسط کالا مناسبترین گزینه برای خریدوفروش کالاهای دستدوم شما با نازلترین قیمتها است. یعنی ممکن است شما بخشهای دیگر صورت را آرایش نکنید اما با آرایش کوچکی برای چشم خود، جلوه درخشانی از صورت خود نشان خواهید دید. بانوانی که پوست صورتشان نسبت تیره است بهتر است از رژلبهایی بارنگ قرمز تیره، گوجهای براق و بنفش استفاده کنند. رنگ قرمز برای همه خوب به نظر میرسد، اما شما باید بدانید که آیا به دنبال یک رنگ گرم یا رنگ سرد هستید. 3. اگر پوستتان تیره است، رنگهای نارنجی، گلبهی، برنز و قرمز بهترین گزینه برای رژگونه با تناسب به صورتتان است. آرایش طبیعی مدنظر شماست، بهتر است که از رنگهای کرم و قهوهای استفاده کنید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

پیشنهاد میکنیم مقاله مراقبت از پوست را از دست ندهید. اگر جوش، ماهگرفتگی، سیاهی دور جشم و از این قبایل مشکلات در صورت خود مشاهده کردید، با استفاده از کانسیلر، بهترین زیرسازی پوست خود را انجام دادهاید. در ادامه با ما همراه باشید تا به ادامه مراحل آرايش صورت بپردازیم. ما در این مقاله ویژگی های رژلب خوب را برای شما جمعآوری کردهایم تا شما با بهکارگیری آن بتوانید رژلب مناسب خود را خریداری کنید. معمولاً ما به دنبال کمی رنگ هستیم تا لبهایمان زیباتر به نظر برسد، اما یک ویژگی عالی دیگر این است که بعد از استفاده از آن لبهایتان کاملاً خشک نشوند. درهرصورت شما نباید از آن استفاده کنید. بهاینترتیب، وقتی نوبت به تمدید رژلب میرسد، میتوانید با خیال راحت آن را تمدید کنید. براش آرایشی را بردارید و با توجه به محصولی که برای زیرسازی انتخاب نمودهاید، با آغشته کردن آن به براش، به بینی، چانه و پیشانی خود بمالید. اگر به دنبال یک رژلب بینقص هستید، ابتدا باید ویژگی های رژلب خوب را بدانید. یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که بهراحتی بتوان آن را تمدید کرد. اینکه رژلب شما بوی خوبی داشته باشد یک امر ترجیحی است، اما بهطور واضح برخی از خانمها به بوی رژلب خود اهمیت ویژهای میدهند.

این زیبایی تا حد زیادی در چهره افراد بهطور خدادادی دیده میشود و آرایش، مکمل این زیبایی است. بانوانی که میخواهند با یکبار استفاده از رژلب تا مدت زیادی نیاز به تمدید آن نداشته باشند میتوانند از رژلبهای مایع استفاده کنند. از آنجایی که رژلب یکی از لوازم آرایشی شخصی مهم است، هیچچیز بدتر از استفاده از رژلبی که پخش میشود نیست! اگر سرتیتر این بخش را خوانده باشید، متوجه میشوید که حرف از کانسیلر زدیم؛ کانسیلر ضروری نیست و فقط یک مثال برای زیر سازی پوست است. یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که به لبها رطوبت رسانی کند. یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که احساس خوب و سبکی به شما ببخشد. برخی از رژلبها، بهویژه رژلبهای براق و مایع، میتوانند با فرمول مخصوصی تهیه شوند. با استفاده از پرایمر، سایه چشم شما براقتر و با مدت بیشتری دیده میشود. یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که مدتزمان طولانی روی لب شما بماند.

البته میتوانید ابتدا کامل رژگونه را به صورت خود بزنید و در مرحله بعد، با زدن برنزکننده به آن مناطق، تلفیق رنگی ایدهآل را در صورتتان مشاهده نمائید. البته هیچ رژلب برای همیشه روی لب شما باقی نخواهد ماند. شما باید رژلبی را تهیه کنید که از ماندگاری بالایی برخوردار باشد و هنگام خوردن غذا و نوشیدن مایعات پاک نشود یا روی فنجان و لیوانتان ردی باقی نگذارد. در صورت استفاده از پرایمر، دیگر خبری از انعکاسهای مضر بر روی صورت نخواهد بود. مهم این است که بدانید دقیقاً رنگ رژ زمانی که روی لب مینشیند چگونه خواهد بود! در بیشتر موارد، زمانی که رژلب روی لب قرار میگیرد رنگ متفاوتی دارد. رژلب خوب هرگز نباید روی لبهای شما خط بکشد. وقتی رژلب تعادل موم و روغن خوبی داشته باشد، لب را تا حد بسیار زیادی آبرسانی میکند. اگر رژلب بهاندازه کافی مات نباشد، درنهایت باید لایههای زیادی را برای ایجاد رنگ اعمال کنید، این میتواند به معنی هدر رفتن مقدار زیادی رژلب باشد! یک رژلب خطدار به لایههای بیشتری نیاز دارد تا رنگ یکدستی داشته باشد. تکنیکهایی وجود دارند که میتوانید از پخش شدن رژلب جلوگیری کنید. در ادامه با مجله آرایش یاب همراه شوید تا قسمت مهم چشم را که یکی از مهمترین مراحل آرایش چشم است، به شما توضیح داده شود.

برای این کار کافیست سرتان را به سمت پشت خم کرده و پلکتان را پائین بیاورید. برای این کار کافیست ابتدا توسط براش مخصوص سایه، سایههای روشن و مات خود را در زیر ابروهایتان بزنید. در مرحله بعد باید با دقت خط چشم را در راستای خط مژه امتداد دهید. دقت داشته باشید که برای ایجاد این حالت، باید یک براش سایه باریک را در قسمتهای بیرونی چشم خود بزنید؛ سپس در مرحله بعد سایه را باید به طرف داخل چشم خود محو کنید. برای زدن سایه در گوشههای چشم خود، باید این نکته را در ذهن خود داشته باشید که روشنترین پالت رنگی، برای گوشههای چشم است. این مهمترین نکته در خرید رژلب است. رژلب مدنظر شما هر رنگی که باشد، شما باید مطمئن شوید که رژلب باکیفیتی است. اگر بافت صافتری در رژلب را ترجیح میدهید، به دنبال رژلبی باشید که حالتی چسبناک دارد. پرایمرهای سایه چشم را میتوان قسمت جدانشدنی یک آرایش دانست. برای این که به آرایش چشم خود بعد دهید، لازم است که حتما سایه تیرهای به چین پلکتان بزنید. در مرحله بعد باید آن محصول آرایشی را به سمت فک خود بزنید تا صورتی یک پارچه برای شما، بدست بیاید. در مرحله بعد با کمک براش محو کن، آن قسمتها را محو کنید.

به پایان این مقاله رسیدیم. در ادامه به مراحل آرایش صورت با پرایمر سایه چشم خواهیم پرداخت. پرایمر را نمیتوان از بخشهای ضروری مراحل آرایش صورت دانست؛ اما استفاده کمی از این ماده، صورت شما را با جلوه و درخشندگی بیشتری، آماده آرایش میکند. اما در صورت مطلع نبودن از مراحل آرايش صورت دیگر نمیتوان انتظار زیادی از تاثیر آرایش بر چهرهتان داشت. مراحل آرايش صورت امری است که هر خانمی باید از آن مطلع باشد. رژلب از روغن، رنگدانهها و موم تشکیلشده است. یک رژلب خوب دارای یک سهگانه متعادل است که باعث میشود محصول بهراحتی روی لبها بنشیند و پخش شود. این اتفاق باعث میشود تا غالباً شما احساس سنگینی و چسبناکی را روی لبهایتان داشته باشید. این اتفاق ممکن است در رژهای رنگ روشن رخ دهد. عدهای معتقدند که این فقط یک شایعه است و وجود کم سرب در رژلب نمیتواند باعث ابتلا به سرطان در بانوان شود.

یکی از ویژگی های رژلب خوب رایحه آن است که میتواند شمارا در انتخاب یک رژلب مناسب سایت beautyreview راهنمایی کند. آرایش برای گشت و گذار و خرید خانه مدنظر شماست، از پالتهای براق مانند نقرهای و طلایی استفاده کنید. آرایش چشم، یکی از مهمترین مراحل آرايش صورت است که سرنوشتساز است. بنابراین یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که لبهای شمارا خشک نکند. یکی از ویژگی های رژلب خوب این است که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد پس در خرید رژلب این نکته را در نظر بگیرید. به این نکته توجه کنید که هنگام استفاده از رژلبهای مایع بهتر است از قلمموهای مخصوص این کار استفاده کنید. در مرحله دوم، باید سایه زدن را شروع کنید و در همین ابتدا بهتر است که از خط مژه استارت کار را بزنید؛ سپس سایه را به سمت ابروهایتان ببرید. اگر رنگ پوست شما گرم است از رژلبهایی با پایه رنگ نارنجی استفاده کنید.

بسیاری از برندهای آرایشی فقط هزینه اسم برند را از شما میگیرند، پس رژلبی مناسب با بودجهتان تهیه کنید. به این صورت شما متوجه میشوید که آیا رژلب با رنگ پوست و لباستان مطابقت دارد یا خیر. هیچکس نمیخواهد هنگامیکه در حال ارائه کلاسی یا سخنرانی در یک در شرکت است، یا در یک مهمانی مهم حضور دارد لبهایش به هم چسبیده باشد! شاید برای شما هم پیشآمده باشد که زمانی از رژلب استفاده میکنید احساس کنید مواد رژلب بهخوبی روی لب پخش نمیشود. در انتها نیز ترفندی میتوانیم بازگو کنیم که شاید کمکتان کند؛ برای داشتن سایه تیره بر روی چین پلک خود، بهتر است سایه را بر روی مژههای پائینی، همانند مژههای بالایی بزنید. رژلبهایی که روی پوست لب لایهلایه میشوند، در اواخر روز احساس خوبی به شما نمیدهند. مهمتر از همه این است که رنگ رژلب باید کاملاً روی لب شما پخش شود و بهعنوان یک لکه خطدار روی لبهای شما ظاهر نشود. کافیست مقدار کمی از برنز کننده صورت را به تنهایی و یا با مقداری رژگونه، به صورت خود بزنید؛ معجزه را احساس خواهید کرد. برای اینکه بفهمید رژلب انتخابی برای شما مناسب است یا خیر، درمرحله اول به نیاز شما بستگی دارد.