بهترین آرایش برای صورت های کشیده

بعد از این نوع کاشت هم دست ها باید در دستگاه یو وی قرار گیرند. امکان بروز آن مانند هرنوع حساسیت دیگری به خود فرد بستگی دارد، ولی بهتر است ترجیحا از مواد ضدحساسیت استفاده شود. اگر پوست فرد دچار حساسیت شد، باید ناخنهای مصنوعی بر داشته شود. رنگ پوست صورت در جلوهی چهره موثر است. همچنین کسانی که پوست روشن دارند، دیگر نیازی به روشنتر کردن پوست خود نخواهند داشت. امروزه این روش به دلایلی که ذکر شد مورد استفاده قرار نمیگیرد. کاشت همان ارایش و تزئین ناخن است که انجام آن روش های مختلفی دارد که طی آن مواد را شبیه ناخن طبیعی و به همان فرم اما زیباتر و اصلاح شده روی ناخن طبیعی میگذارند و سپس به کمک سوهان برقی روی آن را میتراشند تا شکل ظاهری آن زمخت و ضخیم نباشد و شکل طبیعی تری به خود بگیرد. اگر صورت کشیده و لاغری دارید، ترجیحا ابروها را ضخیم تر و رو به بالا بکشید. قوس و هلال ابروها را صاف کنید؛ زیرا ابروهای صاف، کشیده و رو به بالا صورت شما را پر و گردتر نشان خواهد داد. موهای صاف در کشیده به نظر رسیدن چهره تاثیرگذار هستند. تیپ ناخن قبل از گذاشتن مواد روی ناخن با چسب مخصوص چسبانده میشود و بلندی قد آن به اندازه دلخواه کوتاهن میشود.

ناخن ها در این روش بسیار زیبا و مقاوم هستند اما چون فرآیندی طولانی است برای افرادی که وقت کافی ندارند گزینه مناسبی نیست. تنوع تیپ ها از لحاظ فرم و سایز بسیار زیاد است مثلا تیپ های بادامی و کله قندی و دشنه ای و چهارگوش که انتخاب آن بستگی به شکل ناخن فردی که قرار است تیپ ها روی ناخن او چسبانده شود و سلیقه وی دارد. امروزه ارائه خدمات کاشت ناخن با تنوع باورنکردنی در بازار ارائه می شود که می تواند همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. رژگونه زدن کمی سخت و شاید ریسکی باشه، چون زیاد زدنش باعث میشه صورت مثل دلقک ها بشه. در این روش آسیبی به ناخن خود فرد وارد نمی شود و فقط هنگامی که ناخن رشد میکند ناخن های مصنوعی نیاز به ترمیم دارد و چون موادژل بدمزه هستند مانع از جویده شدن ناخن در افرادی که عادت به این امر دارند میشود.. همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد. در این روش مواد ضد قارچ به ناخن ها آغشته میشود و سپس مواد ژل روی ناخن گذاشته می شود و برای اینکه سریعتر خشک شود، دست را داخل دستگاهUV می گذارند.

اگر ناخن های دست تان یک شکل نیست بهتر است سراغ این نوع کشت نروید، زیرا نتیجه کار مرتب نخواهد بود از سوی دیگر بخاطر هوا گرفتن ناخن مصنوعی، ماندگاری کمی دارد و میزان مصرف مواد کاشتن ناخن زیاد است. رنگ و جنس و فرم و شکل تیپ ها با هم فرق دارد. می تونین زیر خط پلک پایین رو با مداد چشم ژلی نرم بکشین (می تونین هم تایتلاینینگ کنین، یعنی خط مژه پلک بالا رو هم پر کنین تا مژه ها پرتر به نظر برسن). در این روش بعد از زیرسازی و سوهان کشی ناخن بدون استفاده از لیکویید و تنها با پودر و پرایمر، کاشت ناخن صورت میگیرد. البته تنها ظرافت و نازکی ناخن نیست که مهارت ناخن کار را تایید میکند بلکه استحکام بالای آن نیز بسیار حائز اهمیت است. این روزها اکثر خانم ها به دنبال زیبایی ظاهری خود هستند، که در پی این زیبایی اقدام به کاشت ناخن می کنند چرا که ناخن تاثیر بی نظیری در زیبایی دارد.

در این حالت بعد از استفاده از مواد ضد قارچ، موادپودری ریخته میشود، بعد از سوهان کشیدن یک لایه از ژل قرار داده میشود و برای خشک شدن، دستها را داخل دستگاهUV میگذارند. در یک ظرف مقداری استون بریزید و برای مدت حدود ۱۰دقیقه ناخن هایتان را در آن قرار دهید، بعد ناخنها را با یک دستمال کاغذی پاک کنید، این کار را چند مرحله انجام دهید، هر چقدر لایه باقیمانده نازک تر باشد امکان استفاده از سوهان برای پاک کردن بقیه بقایای موادناخن آسان تر است. در آن از یک لایه جنس ابریشم یا فایبر گلاس که روی ناخن طبیعی گذاشته میشود استفاده میشود و بعد برای محکم نمودن آن از چسب مخصوص استفاده میشود. فقط هنگام کاشت از اکلیل استفاده میشود. پس دیگر لازم نیست که خط فک خود را تیره کنید؛ بلکه اگر مایل باشید میتوانید از کرم پودر روشنتر استفاده نمایید تا صورتتان از حالت استخوانی خارج شود. اگر در پاک کردن آرایش مشکل دارید، میتوانید مقاله روش صحیح پاک کردن آرایش صورت را مطالعه کنید.

برای آرایش لبها میتوانید سایهی روشن و براق به وسط لب پایین بزیند تا حجیمتر به نظر برسد. لیفت مژه یک روش مناسب برای زیباتر و بهتر دیده شدن چشمها محسوب خواهد شد. برای آرایش چشمها از سایههای روشنتر در قسمتهای نزدیک به بینی استفاده نمایید و قسمتهای بیرونی چشم را تیرهتر کنید. برای ابرو هم ترجیحا از یک ژل ابرو شفاف برای مدل دادن استفاده کنین یا با سایه ابرو همرنگ اندکی جاهای خالی رو پر کنین. همچنین اگر مژههای کم پشت دارید؛ از مژههای مصنوعی برای برجسته نشان دادن چشمها استفاده نمایید. همچنین پایین چشمتان را روشنتر از پشت پلکتان کنید. اما این تنها دلیل برای کاشن ناخن نیست، گاهی اوقات مشکلات ناخن ها از جمله بدفرمی و بد رنگی، داشتن ناخن های شکننده و ضعیف، داشتن عادت بد جویدن ناخن و بسیاری عوامل دیگر فرد را به کاشت ناخن متمایل میکند. درصورت تماس با شوینده ها و هرگونه مادهشیمیایی از دستکش استفاده کنید.

در این روش از سه لایه ژل با نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین برای پوشش ناخن استفاده میشود. این کار در چند مرحله انجام میگیرد و در نهایت سوهان کشی میشود. در مرحله آخر از کلینز استفاده میشود تا حالت چسبندگی ژل نیز از بین برود. البته اگر پوست خشکی دارین، لازم نیست این مرحله از آرایش رو انجام بدین. اگر در طول روز صورتتون چرب میشه، به خصوص اطراف پیشانی، بینی و لب ها و گاهی هم چانه، پس بهتره که حتما از پودر تثبیت کننده در این نواحی استفاده کنین که چربی صورت رو کنترل کنه. زیباتر شدن از مهم ترین دلایل تمایل خانم ها به کاشت ناخن میباشد زیرا داشتن دست های زیبا در گرو داشتن ناخن های زیباست. در این نوع کاشت مواد کاشت در قالب ریخته میشود و قالب روی ناخن قرار میگیرد و بعد از خشک شدن مواد، قالب از مواد جدا میشود. از وارد شدن ضربه شدید به ناخن خودداری کنید. اگر قصد کاشت ناخن را دارید مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید استفاده از ابزار و مواداولیه مرغوب و انجام کشت ناخن پیش ناخنکار حرفهای میباشد تا بهترین نتیجه کسب شود.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده رو از بن مژه تا نوک مژه ها بکشید و می تونین دو یا سه بار این کار رو انجام بدین، فقط یادتون باشه که با حرکات لرزشی این کار رو انجام سایت beautyreview بدین. اگر موهایی کوتاه دارید؛ بهتر است حجم دو طرف موهایتان را حفظ نمایید. تیپ ها معمولا در دو جنس پلکسی و شیشه ای در بازار موجودند که جنس پلکسی منعطف تر میباشد. تیپ ها دارای شماره بندی هستند که از روی شماره بندی میتوانید برای هر دو دست راست و چپ آن را انتخاب کنید. معمولا افراد با چهرههای کشیده دارای پیشانی بزرگ و خط فک متمایز و چانه کشیده هستند. یک توصیهی جالب این است که شما به کمک شیوه و نحوهی صحیح استفاده از تیرگیها و روشنیها میتوانید آرایش صورت کشیده را به درستی انجام دهید تا صورتتان گردتر و پر به نظر برسد. همچنین اگر به دنبال بهترین آرایش پاک کن هستید، میتوانید سری به مطلب پاک کننده آرایش چشم مناسب بخرید بزنید. برای رژگونه زدن، بهتر است خط خنده را به صورتتان بدهید؛ سپس زیر خط گونه را کمی تیره کنید و بعد از آن رژگونه بزنید.

کاشت ناخن دو شیوه کلی دارد که این دو شیوه به مرور زمان دارای مشتقاتی شده اند که حالات و ظاهر گوناگونی به ناخن میدهند. افرادی که صورتی لاغر با پوست تیره دارند بهتر است از کرم پودر یک تا دو درجه روشنتر استفاده کنند، اما دقت داشته باشید از روشن کردن بیش از حد پوست صورت خودداری نمایید؛ زیرا این کار یک اختلاف فاحش نسبت به پوست بدنتان ایجاد خواهد کرد. سعی کنید موهایتان را به دو طرف نکشید؛ بلکه موهای شلوغ و حالتدار چهرهی شما را زیباتر خواهد کرد. تمام این دلایل باعث شد تا آچاره برای راحتی هرچه بیشتر شما، تمام این خدمات را به خانهتان بیارد که هم در وقت شما صرفهجویی شود و هم خدمات ناخن در منزل را بدون دغدغه و با بالاترین کیفیت دریافت کنید. موادی که برای کاشت فیبر یا گیاهی استفاده میشود شبیه مواد ژله ای هستند ولی از لحاظ فرمولاسیون با ژل متفاوتند و ریشه کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت دارند. هر چه نازک تر شدن ناخن کاشته شده باعث طبیعی تر جلوه دادن آن میشود و این بسته به جنس مواد و مهارت ناخن کار میباشد. میکاپ صورت یعنی راهی برای بهتر و زیباتر نشان دادن چهره.

توجه داشته باشید رژگونه را نباید از گوشه چشمها بالاتر و از امتداد نوک بینی پایینتر بزنید. اگر موهایی صاف دارید؛ چشمها و استخوان گونهها را روشنتر کنید. همچنین مدل ابروهای نسبتا پهن، صاف و البته بلند از نسبت کشیدگی صورتتان کم خواهد کرد. در زیرساز میکاپ خود، چانه و پیشانی را کمی تیره کنید؛ این کار باعث خواهد شد تا نقاطی که مد نظر شما است از عرض آن کم شود. میکاپ صحیح صورت به شما کمک خواهد کرد تا نقاط مثبت چهرهتان بهتر جلوه کند. همیشه مهمترین قسمت آرایش صورت ملایم، رسیدگی و مراقب پوستی قبل از میکاپ هستش. همیشه صورتتون رو با یک شوینده مناسب با جنس و نوع پوستتون بشورین، حتما مرطوب کننده بزنین و بذارین که روی پوستتون بمونه و جذب بشه. می تونین دوتا رنگ کانسیلر انتخاب کنین و باهم ترکیب کنین که با پوستتون کاملا هماهنگ بشه، بعد به خوبی ترکیبش کنین. در واقع ساده ترین نوع روش کاشت ناخن است که از کیفیت مطلوبی هم برخوردار نیست، در این روش روی ناخن طبیعی مواد ضدقارچ ریخته سپس ناخن مصنوعی آغشته به مواد کاشت را روی آن قرار می دهند تا به خوبی به هم بچسبند. همه روی صورتشون لکه و قرمزی دارن، پس برای اینکه میکاپ صورت خیلی طبیعی داشته باشین حتما یک کانسیلر خوب و مناسب بخرین.

درصورت استفاده از اماکن عمومی مثل استخر، مراقب اصول بهداشتی باشید تا از رشد قارچ در کنار ناخنها جلوگیری کنید. به منظور آرایش صورت کشیده برای افرادی با چشمهایی ریز، بهتر است از رنگهای روشن بیشتر استفاده شود. در ادامه شما را با انواع بهترین آرایش برای صورت های کشیده آشنا خواهیم کرد. استفاده از رنگهای شاد و روشن چهرهی شما را بازتر خواهد کرد. اگر قصد انجام کاشت ناخن را دارید بهتر است از قبل همه چیزدرباره کاشت ناخن را بدانید تا از نتیجه کار راضی باشید از دیگر خدمات کلینیک زیبایی کرج میتوان به چال گونه اشاره کرد با ما همراه باشید. با این بخش از ساتیشو همراه باشید تا شیک ترین و لاکچری ترین مدل کاشت ناخن فانتزی جدید را ببینید. برخلاف نظر برخی، این افراد با به کارگیری چند روش صحیح میتوانند از مزایای چهرهی خود بیشتر لذت ببرند و زیبایی را در خود دو چندان کنند. ولی دو روش اصلی کاشت ناخن عبارتند از کاشت ناخن با مواد پودری و کاشت ناخن با مواد ژله ای. مراجعه به متخصصین در این زمینه و شناخت اصول کلی و رعایت بهداشت در وسایل و مراحل کار موضوعاتی است که برای کاشت ناخن حتما باید به آن توجه نمود تا کمترین آسیب به ناخن ها وارد شود، شما دارای ناخن های زیبا با فرم و رنگ مناسب شوید.