جعبه گشایی و بررسی BOXYCHARM اکتبر 2018

جعبه گشایی و بررسی BOXYCHARM اکتبر 2018

Boxycharm یک سرویس اشتراک ماهانه 21 دلار آمریکا / 34.19 دلار کانادا (21 دلار + 5 دلار آمریکا برای حمل و نقل به کانادا) است که در آن 4 تا 5 کالای زیبایی در اندازه کامل دریافت خواهید کرد. آنها از آرایش، مراقبت از پوست و ابزارهای زیبایی را شامل می شوند. حداقل ارزش هر جعبه 100 دلار آمریکا است.

موضوع فیلم اکتبر Boxycharm Alter Ego است. در Boxycharm این ماه موارد زیر را دریافت کردم:

PUR – THE COMPLEXION AUTHORITY – MIDNnight Masquerade Palette (38 دلار آمریکا)

نسخه محدود، پالت صورت 10 تکه با چهار پودر صورت براق و شش سایه چشم که تمام رنگ های پوست و رنگ چشم را تطبیق می دهد.

رنگ های این پالت بسیار زیبا، جسورانه و مطمئنا برای فصل تعطیلات هیجان انگیز هستند. رنگدانه در برخی از رنگ ها کره ای است، در حالی که در برخی از آنها کمی درخشندگی وجود ندارد. این پالت Boxycharm مورد علاقه من نیست که دریافت کرده ایم، اما برای اضافه کردن به مجموعه خوب است.

IT COSMETICS – SUPERHERO ELASTIC STRETCH VOLUMIZING MASCARA (24 دلار آمریکا)

مژه های خود را با فرمول بلند کننده، حجم دهنده و فوق العاده حالت دهنده بپیچید.

من برای دریافت این مورد بسیار هیجان زده بودم! من چیزهای خوبی شنیده ام و بعد از امتحان کردن این ریمل به راحتی می توانم بگویم که فرمول آن فوق مشکی است، تمام روز روی آن باقی می ماند و مژه ها را از هم جدا می کند. من حجمی که از یک لایه ریمل به دست می‌آورم را دوست دارم.

FARMACY BEAUTY – GREEN CLEAN (22 دلار آمریکا)

بالم پاک کننده برای آب کردن آرایش شما.

این یک پاک کننده آرایش زیبا است و رایحه آن واقعاً خوشمزه است، مانند بستنی لیمو لیمو! آرایش را به خوبی پاک می کند و من قبل از دریافت این محصول در باکسی خود در این ماه از این برند اطلاعی نداشتم.

DERMOVIA – LACE A PEEL BLACK BLACK CARCOAL MASK PELING OFF MASK (30 دلار آمریکا)

ماسک فشرده کننده توری و خمیر لایه بردار زغال زغال سم زدایی، نتایجی شبیه به آبگرم ارائه می دهد.

من ایده توری را دوست دارم، و ماسک های لایه بردار همیشه برای استخراج هرگونه چربی و کثیفی در منافذ شما بسیار عالی عمل می کنند. Dermovia برندی است که من هرگز نام آن را نشنیده بودم، بنابراین خوشحال شدم که آن را امتحان کنم.

KAT VON D – رژ لب مایع ابدی در لولیتا (20 دلار آمریکا

از رژ لب مایع نرم، کرمی و سبکی لذت ببرید که در تمام طول روز روی آن باقی می ماند. فرمول بسیار رنگدانه‌دار، وگان و بدون ظلم لب‌های شما را تنها با یک بار کشیدن می‌پوشاند.

من واقعاً از این فرمول لذت بردم، اگرچه رنگ آن را خیلی تیره و گاهی اوقات برنامه تکه تکه پیدا کردم. ای کاش سایه کمی روشن‌تر بود، اما در کل یک افزودنی واقعا سرگرم‌کننده برای لب‌های من بود.

ارزش کل: 134 دلار آمریکا

هزینه هر مورد: 4.20 دلار آمریکا

کل پس انداز اکتبر: 113 دلار آمریکا


boxycharm-october-2018

افکار نهایی

من واقعا فکر می کردم که این Boxy ترکیبی عالی از محصولات برای امتحان است! من از طرفداران پر و پا قرص ریمل ابرقهرمانی از لوازم آرایشی و بهداشتی فناوری اطلاعات هستم و از امتحان مومیایی کننده پاک کننده داروخانه بیشتر از همه لذت بردم. همانطور که Boxy ترجیحات مشترکین خود را با استفاده از تست زیبایی موجود در وب سایت خود می آموزد، به ایجاد جعبه های قابل تنظیم بیشتر کمک می کند. اگر رژ لب Kat Von D من یک سایه یا 2 روشن تر بود، این جعبه از نظر من موفقیت بزرگی بود. بر اساس اوج های پنهانی جعبه نوامبر، من نمی توانم صبر کنم تا نظر خود را با شما به اشتراک بگذارم.

منبع: https://www.poutsopretty.com/boxycharm-october-2018-unboxing-and-review/