وقتی فیلم تماشا می کنید، آیا تا به حال اعتبارات را بررسی می کنید تا ببینید چه کسی گریم را انجام داده است؟

یکی از کارهایی که هنوز هم وقتی تیتراژ پایان یک فیلم می زند، انجام می دهم، به خصوص وقتی گریم به س، دهه 60 وجود دارد!

نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم ممکن است به من انگیزه دهد که مرحله حداقل آرایش ۱۵ دقیقه‌ای خود را رها کنم… چه ،ی می‌داند؟

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/when-you-watch-movies-do-you-ever-check-the-credits-to-see-w،-did-the-makeup/من این کار را انجام می دهم . زمان.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

اگر تا به حال این فیلم را ندیده اید، برای اکشن برش، اگر هیچ چیز دیگری، آن را تماشا کنید. این فیلم بر اساس کتاب پرفروشی به همین نام ساخته شده است و سه زن جوان را که در 20 سالگی راه خود را طی می کنند، و نحوه برخورد هر یک از آنها با شهرت، ثروت، موفقیت و ش،ت در دنیای مردسالار را دنبال می کند. خط آ،: تعداد زیادی دارو وجود دارد.

دره عروسک ها-2

شاید به این دلیل است که من همیشه در حال تماشای فیلم هستم، LOL!

دره-عروسک-1

من کنجکاو هستم، هر چند. وقتی فیلم می بینید، آیا تا به حال تیتراژ را بررسی می کنید تا ببینید چه ،ی گریم را انجام داده است؟ ذهن های پرسشگر می خواهند بدانند.

خود فیلم… فکر می‌کنم کمی کمپینگ و OTT است، اما در سال 1967 منتشر شد، بنابراین حال و هوای دهه 60 را دارد. من عاشق استایل و مد و ست هستم، و البته عاشق آرایش هستم. عمل برش، خط بالدار، مژه های بلند و لب های مرج، نارنجی.

میدانم! خیلی دیر به مهم، رسید می‌دانستم که آرایش چگونه خواهد بود – می‌د،، چین‌های بریده شده دهه 60، همه چیزهای خوب – بنابراین وقتی تیتراژ در ابتدا پخش می‌شد، به دنبال این بودم که چه ،ی آرایش را انجام داده است، و آن ،ی نبود جز بن نای. همان بن نای پشت سر معروف پودر موز بن نای.

با فیلم‌های قدیمی‌تر که تیتراژ ابتدای فیلم را اجرا می‌کنند، آسان‌تر است، زیرا به هر حال باید آنجا بنشینید. من آن روز را با فیلمی در نتفلی، انجام دادم که می خواستم آن را تماشا کنم دره عروسک ها.