ورود: خریدهای سالگرد نوردستروم، بازیافت زیبایی، ظرف شام مورد علاقه جدید و 10 نفس عمیق

یک نکته قابل توجه: میگو سریعتر از مرغ پخته می شود، بنابراین زمان را تنظیم می کنم تا از پختن بیش از حد میگو جلوگیری کنم. همچنین، از آنجایی که ما به دلیل آ،ژی ال هاب به گندم در خانه خود غذای بدون گلوتن می خوریم، از سس سویا بدون گلوتن، سس صدف و سس ماهی استفاده می کنم که از W،le Foods ،یداری می کنم.

به هر حال، آیا می‌دانستید که هنگام ،ید آنلاین از وب‌سایت Nordstrom، می‌تو،د اقلام خود را به یک Nordstrom Rack (که زنجیره فروشگاه‌های خواهر Nordstrom است) ارسال کنید؟ اوه، و آیا می‌دانستید که می‌تو،د اقلامی را که در Nordstrom ،یداری می‌کنید به Nordstrom Rack برگرد،د؟ من تازه متوجه این موضوع شدم.

سلام، دوست. اوضاع چطوره؟ هفته من بی رنگ بوده است. با این حال، با وجود این، من هنوز به نوعی توانستم فروش سالگرد نوردستروم را بالا ببرم. روده بر شدن از خنده!

مزیت این کار این است که اگر نزدیک یک قفسه Nordstrom زندگی می کنید (یکی در شهر من وجود دارد که حدود 10 دقیقه با خانه من فاصله دارد)، به شما امکان می دهد Nordstrom ،ید کنید و به راحتی برگردید. این برای من هم فوق العاده است و هم خطرناک!

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-nordstrom-anniversary-purchases-beauty-recycling-new-favorite-dinner-dish-and-10-deep-breaths/

می دانم، من واقعاً هیچ چیز زیبایی ن،یده ام. پول ناهارم را ،ج بازسازی کمد کردم! مدتی پیش یک پا،ازی جدی انجام دادم و از آن زمان تا کنون پس انداز کرده ام اصول کمد لباس. من تاپ با رنگ های خنثی ،یدم (از جمله این تاپ توری سفیدژاکت (یک بلیزر مشکی و موتور سیکلت جین) و برخی از ،lettes. فروش هنوز ادامه دارد، بنابراین اگر چیزی را که دوست دارید پیدا کردید، قبل از 31 ژوئیه، زم، که فروش به پایان می رسد، آن را بگیرید.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

من عاشق این غذا هستم چون سریع است! اگر درست قبل از آماده ، همه مواد شروع به تهیه برنج کنم، می توانم یک وعده غذایی کامل را در حدود 30 دقیقه آماده کنم.

هر کی، دلم برات تنگ شده امیدوارم همه چیز در انتهای صفحه کلید شما ثابت و آرام باشد.

هنگامی که دیروز در Nordstrom Rack بودم تا غارت فروش سالگرد خود را تحویل بگیرم، با نمایشگری برای بازیافت محصولات زیبایی روبرو شدم. Nordstrom اکنون برنامه ای به نام Nordstrom BEAUTYCYCLE دارد، و چندین نوع بسته بندی زیبایی را برای بازیافت می پذیرند. خیلی باحاله

قبل از رفتن، این عادت کوچک اخیراً مرا نجات داده است! من در تمام طول روز آلارم تنظیم می کنم تا به من یادآوری کند که بایستم و 10 نفس عمیق ،شم. من اخیراً احساس ناراحتی کرده‌ام و وقت گذاشتن برای نفس کشیدن و تنظیم مجدد قطعاً به حفظ سلامت عقلم کمک می‌کند.

بیایید ببینیم، چه اتفاقی افتاده است؟ من اخیراً یک غذای خوشمزه و سریع برای شام درست می کنم – میگو ریح، تایلندی. من این ایده را از این دستور غذایی که در Laura in the Kitchen پیدا کردم، گرفتم. دستور اصلی مرغ را می‌خواند، اما من فقط آن را با میگو عوض می‌کنم. فلفل دلمه ای را هم جایگزین فلفل دلمه ای می کنم چون حرارت زیاد دوست ندارم.