نکات آرایشی که از سلبریتی های زن معروف برداشتم – بوسه و آرایش

نکات آرایشی که از سلبریتی های زن معروف برداشتم - بوسه و آرایش


آرایش از جمله مواردی است که هرگز از مد نمی افتد. با این حال، این درست است که تکنیک های آرایش ممکن است پس از مدتی از مد بیفتند. اما، شما همیشه می توانید چیز جدیدی برای رفع آن مشکل یاد بگیرید. با گذشت زمان، بسیاری از روندهای جدید ظهور کرده و از بین رفته اند. همه آنها در عرصه آرایش اثری ماندگار بر جای گذاشته اند.

وقتی در مورد یادگیری نحوه آرایش صحبت می کنیم، یادگیری از افراد حرفه ای بهترین راه عمل به نظر می رسد. همانطور که می دانید افراد مشهور همیشه آرایش می کنند و در این زمینه تجربه بالایی دارند. درست است که میکاپ آرتیست های آنها بیشتر کار را انجام می دهند، اما برخی از سلبریتی ها خودشان گریم را انجام می دهند و آن را بی دردسر جلوه می دهند.

نکات آرایشی که از سلبریتی های زن معروف برداشتم

ممکن است سلبریتی ها در مورد خیلی چیزها ندانند، اما وقتی صحبت از آرایش به میان می آید باور کنید وقتی می گویم همه چیز را می دانند! بنابراین، من لیستی از ساده ترین و بهترین نکات آرایشی و زیبایی را از افراد مشهور تهیه کردم که می توانید در خانه امتحان کنید!

روغن زیتون برای پوست های بی عیب و نقص توسط اما استون

راز مراقبت از پوست اما استون

زیبایی که به سریال مرد عنکبوتی و فیلم های دیگر خیره شده است عنوان می کند که از روغن زیتون برای پوست خود استفاده می کند. این بازیگر به بسیاری از محصولات آلرژی دارد که باعث شد به فکر استفاده از روغن زیتون بیفتد که باعث شد پوستی شگفت انگیز داشته باشد!

تغییر محصولات مراقبت از پوست توسط شارلیز ترون

شارلیز ترون، زیبایی بلوند اتمی، اظهار می کند که محصولات پوست خود را به طور منظم تغییر می دهد. به گفته این بازیگر، او محصولات را به طور منظم تغییر می دهد تا مطمئن شود که پوستش به محصولات پوستی عادت نمی کند. شما باید این نکته را انتخاب کنید. پوست شما را از آسیب های غیر ضروری نجات می دهد.

نکاتی در مورد مژه های بلند توسط کیت ماس

ریمل ضخیم برای مژه

مطابق با کیت ماس یک ترفند فوق العاده برای به دست آوردن “مژه های بلند تقلبی” وجود دارد. او می گوید که به مرور زمان متوجه شده است که ترفند برای داشتن مژه های بلند زیبا، فر کردن و ریمل کردن زیاد است. از نظر ظاهری، کیت ماس ​​این هنر را به کمال رسانده است. او از مژه های بلند تقلبی متنفر بود و به همین دلیل راه خود را برای ایجاد “مژه های بلند” در پیش گرفت. می توانید آن را در خانه امتحان کنید؛ انجام آن بسیار آسان است!

لیو تایلر در مورد آرایشی که به نظر می رسد آرایش نیست

لیو تایلر

لیو تایلر در هنر آرایش کردن بدون اینکه اینطور به نظر برسد که حدود بیست سال پیش آرایش کرده است، تسلط یافت. ترفند این هنر ساده است. او می گوید که ابتدا پایه را اعمال می کند. سپس مقداری رژگونه به پوستش اضافه می کند و صورتش را با پودر شفاف پاک می کند. بعد از آن با اسپری صورتش را با گلاب می‌آمیزد. آخرین مرحله در این روش این است که یک کلینکس را روی صورت خود قرار دهید و بگذارید یک دقیقه بماند. بعد از یک دقیقه، کلینکس را پاک کنید، آرایش بی عیب و نقص شما وجود دارد! او می گوید این ترفند طوری به نظر می رسد که انگار اصلا آرایش نکرده است. همه کسانی که می خواهند از آرایش طبیعی استفاده کنند، حتما این ترفند آرایش را امتحان کنند. این یکی از ساده ترین ترفندها برای شاداب نشان دادن پوست است.

نکته مو از اوا مندز

موهای طلایی اوا مندز

اوا مندز به یال زیبایش معروف است. او سرانجام راز خود را برای حفظ یک یال فوق العاده به تازگی فاش کرد. کاری که او انجام می دهد این است که یک شبه به موهایش نرم کننده می زند. او تمام شب موهایش را با نرم کننده می گذارد. او با کلاه شبانه می خوابد. روز بعد موهایش را میشوید.

میراندا کر در مورد فر کردن مژه چشم

آیا تا به حال با فر کردن مژه مشکل داشته اید؟ آیا تا به حال مشکل فرکننده چشم شکسته را داشته اید؟ خوب در اینجا پاسخ به آن مسائل از میراندا کر است. او می گوید اگر فر مژه ندارید، همیشه می توانید از قاشق برای فر کردن مژه های خود استفاده کنید. و به این ترفند فر کردن مژه با قاشق مسلط شده است!

هالی بری

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که رژ لب خود را پاک کنید و یک برق لب شفاف به لب های خود بزنید؟ این کاری است که ملکه زیبایی هالی بری انجام می دهد!

امیدوارم شما هم مثل من از این نکات افراد مشهور خوشتان آمده باشد!

منبع: https://www.kissandmakeupsbeautyblog.com/2017/11/24/makeup-tips/