پالت سایه چشم کوچک Urban Decay On The Run در Shortcut و Bailout، Review و Swatches

پالت سایه چشم کوچک Urban Decay On The Run در Shortcut و Bailout، Review و Swatches

Urban Decay سه پالت کوچک مناسب سفر را راه اندازی کرد. هر کدام از اینها شامل 8 رنگ متشکل از مات و متالیک با سایه ترانسفورماتور خاص رنگین کمانی است. هر دو پالت Shortcut و Bailout شامل 8 x 0.02 اونس / 0.8 گرم سایه چشم هستند. لحن Shortcut به سمت سایه های زیبای کرن بری گرم متمایل است، در حالی که Bailout رنگ های قهوه ای خنثی تری را با سایه درخشان بنفش زیبا به ترکیب اضافه می کند.

به طور کلی، این پالت ها بسیار خیره کننده هستند. آنها به عنوان پالت های مناسب سفر برای زیبایی در پرواز که به دنبال ظاهری روزمره هستند، خدمت می کنند. اندازه آنها جمع و جور است و به راحتی می توانند در یک کیف پول جا شوند. من عاشق این واقعیت هستم که آنها یک آینه کوچک دارند و رنگ ها قابل ترکیب و رنگدانه هستند.

ارزش
هر پالت سایه چشم با قیمت 25 دلار به فروش می رسد و هر قالب سایه چشم 3.12 دلار است. اندازه تابه مناسب است و با توجه به اینکه پالت Urban Decay Naked با اندازه کامل 54 دلار است، ارزش فوق العاده ای برای گرفتن یک مینی و داشتن شانس تجربه کیفیت سایه چشم Urban Decay است.

رنگدانهسایه ها دارای رنگدانه هستند و بسیار صاف و ریز آسیاب شده اند. شما با خرسندی سورپرایز خواهید شد. برخی از درخشش ها کمی درشت و پر زرق و برق هستند، این مورد در مورد سایه “Zone” در پالت Shortcut بود. کمی خرد شد و کمی سخت بود که روی چشمم بدون ایجاد آشفتگی اعمال شود. پیشنهاد می کنم از انگشت خود برای استفاده از این شیمرها استفاده کنید.

ترکیب پذیری
اینها به زیبایی ترکیب می شوند و تکه تکه یا رنگدانه زیادی ندارند تا جایی که مانور دادن به سایه چشم دشوار باشد. چه یک مربی متخصص آرایش باشید و چه مبتدی، من معتقدم که این پالت به بسیاری از افراد پاسخ می دهد.

طول عمر
با توجه به قیمت، این سایه ها برای مدت طولانی باقی می مانند، به خصوص زمانی که با پرایمر سایه چشم مورد علاقه شما جفت شوند. من متوجه شدم که مات ها در تمام طول روز در جای خود باقی می مانند، و برخی از درخشش های درخشش به روی گونه ها یا ناحیه زیر چشم من ختم می شود، اما من از این مهم نیستم.

بسته بندی
این بسته بندی فوق العاده است و برای در سفر عالی است. طراحی براق آن واقعاً محیطی مناسب برای سفر را فراهم می کند.

میانبر – از چپ به راست؛ کوچه پس کوچه، قرار ملاقات، گاش، منطقه، گناه، توری، میانبر، ساعات بعد

کمک مالی – از چپ به راست. هلی کوپتر، دوبل کردن، وانت، معاون، کم مصرف، نجات، ایمان، بازگشت

افکار نهایی

من واقعا از این مینی های زیبا لذت بردم، به طوری که حداقل ماهی یک بار از آنها استفاده می کنم. این ادعای بزرگی است با توجه به اینکه من احتمالاً نزدیک به 100 پالت سایه چشم مختلف دارم! کیفیت اینها فوق العاده است و استفاده از آنها به قدری آسان است که آرایش کردن برای من لذت بخش است. صبح که عجله دارم برای رفتن به محل کارم، به پالت کمک مالی دست پیدا کردم. این صرفاً به این دلیل است که رنگ‌های خنثی مورد علاقه من هستند، بلکه به این دلیل است که من واقعاً از استفاده از پالتی که ترکیب را بسیار سریع و کارآمد می‌کند قدردانی می‌کنم و از آن لذت می‌برم. از طرف دیگر میانبر بیشتر همراه پاییز/زمستان من در روزهایی است که می خواهم ظاهری گرم داشته باشم. به طور کلی، من واقعاً در فکر دریافت سومین و آخرین افزوده به مجموعه سایه چشم On the Run Mini هستم. انحراف. من شما را در جریان خواهم گذاشت!

طرفداران

  • بدون پارابن، سولفات، SLS، SLES و فتالات

  • بدون ظلم

  • رنگدانه دار

  • آینه گنجانده شده است

  • جمع و جور برای سفر

  • خیلی خوب ترکیب میشه

  • قیمت منصفانه است

منفی

منبع: https://www.poutsopretty.com/urban-decay-on-the-run-mini-eyeshadow-palette-in-shortcut-and-bailout-review/