تعطیلات زیبایی مورد علاقه من 2020 راه اندازی شد

تعطیلات زیبایی مورد علاقه من 2020 راه اندازی شد

چگونه می توانم درباره کریسمس در وبلاگ زیبایی بنویسم بدون اینکه در مورد چیز شگفت انگیزی که مجموعه های تعطیلات زیبایی 2020 نسخه محدود هستند صحبت کنم؟

اکنون هزاران برند زیبایی وجود دارد، و متاسفانه برخی از آنها به دلیل اختلالات مرتبط با کووید، مجموعه های مناسبی را امسال راه اندازی نکرده اند. اما برای بقیه، من بسیار خوشحالم که آنها این کار را کردند!

در اینجا بهترین موارد مورد علاقه من در این فصل است، فقط در صورتی که به دنبال چیزی برای خود یا شخص دیگری هستید، آن را به اشتراک بگذارید. و بدون ترتیب خاصی…

1. ZOEVA YOUR RADIANCE MAKEUP ARTIST ZOE BAG را به اشتراک بگذارید

Zoeva به اشتراک گذاشتن Radiance Make up Artist Zoe Bag 2020
من عاشق رنگ شراب درخشان عمیق و زرق و برقدار هستم!

خوب صادقانه بگویم، من خرک برس Share Your Radiance را بیشتر از این دوست دارم و در نهایت آن را خریدم. اما اکنون در همه جا موجود نیست، بنابراین بهترین چیز بعدی این مجموعه است (که می توانید در اینجا در Cult Beauty با ارسال رایگان در سراسر جهان دریافت کنید). هر روز نیست که بتوانید با براش هایی که برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید، چنین مجموعه براش زیبایی را به دست آورید. سایه شراب روی برس ها مات است، اما رنگ روی کیسه درخشان است. بعد از رونمایی از قفسه براشی که خریدم و استفاده از خود برس ها، می گویم شما باید به این سمت بروید!

2. ست رژ لب DIOR ROUGE DIOR GOLDEN NIGHTS REFILLABLE

دانه های برف زیبا.

من اخیراً دیور روژ 999 را امتحان کردم. لب های حساس من واکنش بدی به رژ لب نداشتند و رنگ آن روی من هم خیلی زیبا به نظر می رسید. این سایه با روکش های ساتن و مات همراه با 4 سایه بسیار پوشیدنی و پیچیده دیگر عرضه می شود. من عاشق شدم! شما می توانید این را در اینجا در Selfridges دریافت کنید.

3. ست CHARLOTTE TILBURY FILMSTAR برنز و درخشش نسخه محدود

مجموعه شارلوت تیلبری فیلم ستاره برنز و گلو نسخه محدود 2020
به بلینگ نگاه کن!

این یک چرخش تعطیلات در محصول کلاسیک شارلوت تیلبری است که احتمالاً همه قبلاً آن را دارند. من عاشق کیس جمع و جور شده! این مجموعه با یک قلم موی کوچک پودر و مجسمه ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانیم بگوییم که مردم شارلوت تیلبری دوست ندارند ما را معلق بگذارند. اگر قبلاً این را در انبار خود ندارید، می‌توانید آن را در Selfridges دریافت کنید.

4. ست پیانو رژ لب 24 رنگ HERMES ROUGE HERMES LIMITED EDITION

ست پیانو رژ لب 24 رنگ هرمس روژ هرمس لیمیتد ادیشن 2020
فقط برای کسانی که از همه مهمتر هستند.

این یکی برای همه طرفداران دیوانه هرمس است. این ست از ترکیبی از سایه های مات و ساتن تشکیل شده است و هر رژ لب قابل پر کردن مجدد است. اگرچه مقرون به صرفه نیست و شما را کمی بیشتر از 2 هزار دلار سنگاپور عقب می اندازد (آن را در Selfridges اینجا ببینید). با این حال، همیشه می توانید رژ لب های جداگانه را تهیه کنید – داشتن کمی تجمل در کمدتان ضرری ندارد.

5. PAT MCGRATH CELESTIAL DIVINITY MATTRANCE LIPSTICK & GILTY PLEASURES MINI LIP TRIO

Pat McGrath Celestial Divinity MatteTrance Lipstick Beauty Holiday 2020
عاشق بسته بندی
Pat McGrath GILTY PLEASURES MINI LIP TRIO 2020
Mini Lip Trios Pat McGrath همیشه فروخته می شود – و من می توانم دلیل آن را بفهمم.

من این دو محصول را با هم جمع می کنم زیرا پت مک گراث است و نمی توانم یکی را بدون دیگری ذکر کنم. من عاشق بسته بندی رژ لب MatteTrance هستم و دوست دارم Divine Romance را برای خودم تهیه کنم. Gilty Pleasures Mini Lip Trio دارای سایه‌های کلاسیک Pat McGrath Executive Realness، Elson 2 و Soft Core است که هر کدام با حال و هوای متفاوتی مطابقت دارند. من به طور کلی سه گانه کوچک لب آنها را دوست دارم زیرا در واقع من می توان آنها را تمام کنید و ارزش پول آنها را پیدا کنید (3 رنگ رژ لب با قیمت کمتر از 1).

6. MAKEUP REVOLUTION PRECIUS GLAMOR BUTTERFLY lipstick و BLING BOMB Lip Gloss

Makeup Revolution Precious Glamour 2020
چنین پروانه ای ناز!

در اینجا چیزی بسیار مناسب تر برای کیف پول وجود دارد. محصولات Makeup Revolution عموماً بسیار مناسب هستند و پروانه روی رژ لب باعث فروش من شده است. هر دو محصول اینجا از مجموعه Precious Glamour هستند. من این را در سایه Extra Fancy می پوشم و با براق بودن همان مجموعه در سایه Luxuriant Starlight آن را تکمیل می کنم. می توانید آنها را در خود Revolution Beauty دریافت کنید.

7. تقویت کننده صورت CLE DE PEAU BEAUTE LUMINIZING FACE

کلکسیون CLE DE PEAU BEAUTE LUMINIZING FACE Enhancer زیبایی تعطیلات 2020
با چنین بسته بندی، چگونه می توان نه گفت؟

لحظه ای که به این مجموعه فشرده از مجموعه Le Lac Enchanté نگاه کردم، می دانستم که باید آن را به شما نشان دهم! به نظر من، این جایگزین عالی برای شهاب‌سنگ‌های فشرده Guerlain است. بسیار لوکس، بسیار زیبا، همچنین اگر سریع عمل کنید، اکنون همچنان در Nordstrom موجود است!

8. ادکلن JO MALONE ENGLISH PEAR & FREESIA LIMITED EDITION

JO MALONE ENGLISH PEAR & FREESIA Limited Edition ادکلن 2020
میشه بگید این عطر چه ویژگی خاصی داره؟

جعبه جو مالون همیشه در زیر درخت کریسمس مورد استقبال قرار می گیرد. این ادکلن نسخه محدود دارای یک بطری الهام گرفته از هنر دکو است که به بسته بندی معمولی تغییر می دهد. در Nordstrom یا نزدیکترین فروشگاه Jo Malone شما موجود است.

من می دانم که در اینجا به تعداد زیادی از محصولات لب اشاره شده است. اگرچه این‌ها امروزه چندان مرسوم نیستند، زیرا همه ماسک می‌زنند یا داخل خانه می‌مانند، هنوز هم فکر می‌کنم وقتی در جلسات زوم یا زمانی که چند نفر در آنجا حضور دارید، فقط کمی رنگ لب بزنید، احساس خوبی به شما می‌دهد. اگر باید یک محصول را از این لیست انتخاب کنید، من می گویم به سراغ عطر جو مالون بروید – حداقل می توانید آن را درست قبل از خواب اسپری کنید.

و اگر هنوز به دنبال محصولات زیبایی برای پر کردن جوراب هایتان هستید، توصیه های تقویم ظهور زیبایی شخصی بسیار سرگرم کننده من را بررسی کنید.

منبع: https://www.theskinnyscout.com/2020/12/04/best-beauty-holiday-2020-collections/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=best-beauty-holiday-2020-collections