نکات آرایشی – چگونه مژه های فر را حفظ کنیم

How to Maintain Curled Lashes

مژه های فر و بالدار همراهی عالی برای انواع آرایش چشم هستند (یا به تنهایی بدون خط چشم یا سایه چشم پوشیده می شوند) یک مژه مجعد و زیبا زیبا، نرم و لطیف به نظر می رسد اما گاهی اوقات کمی بیشتر از استفاده از یک کت یا کت استفاده می شود. دو عدد ریمل برای بهترین نتیجه مورد نیاز است.

چگونه مژه های فر شده را حفظ کنیم

فر کردن:

یک فر مژه خوب ضروری است، این به این معنی نیست که یک فر مژه گران قیمت از برندی مانند شو Uemura باشد، اما به این معنی است که نسخه 1 دلاری داروخانه ممکن است آن را قطع نکند. برای استفاده از فر مژه با مژه های تمیز شروع کنید، آن را در قسمت پایه مژه های خود نگه دارید و چند ثانیه فشار دهید، سپس آن را تا وسط مژه هایتان و سپس تا نوک مژه ها بیرون بیاورید و دوباره فشار دهید. همچنین می توانید مرحله را تکرار کنید اما فقط قبل از ریمل از فر مژه استفاده کنید، استفاده از آن بعد از آن می تواند به مژه های شما آسیب برساند. استفاده از گرما باعث طولانی‌تر شدن فر شدن مژه نیز می‌شود، می‌توانید از یک فر کننده مژه گرم شده استفاده کنید (که می‌توان قبل و بعد از ریمل استفاده کرد) یا فر مژه خود را زیر حرارت متوسط ​​گرم کنید (فقط مطمئن شوید که آن را در پشت ریمل تست کنید. ابتدا دست خود را برای اطمینان از اینکه خیلی داغ نیست) برای فر کردن موثرتر و طولانی مدت.

سعی کنید: فر مژه شو Uemura

پرایمر مژه لانکوم

پرایمر:

پرایمر مژه به ماندگاری ریمل شما کمک می کند و به مژه های شما بلندتر و فر می بخشد که یک مزیت بزرگ است. برای استفاده از پرایمر مژه: پس از فر کردن مژه‌ها، اما قبل از زدن ریمل، یک کت را در دو طرف مژه‌ها (هم قسمت زیر و هم قسمت بالا) تکان دهید. قبل از استفاده از ریمل، زمان کافی را برای پرایمر بگذارید تا خشک شود.

سعی کنید: پایه ریمل فوق العاده تقویت کننده Lancome CILS BOOSTER XL یا یک جایگزین مقرون به صرفه تر: L'oréal Paris Paradise Primer Extatic

تصویر

ریمل:

ریملی که انتخاب می‌کنید می‌تواند کار سخت شما را برای آماده کردن مژه‌ها کند یا خراب کند. ریمل های مختلفی وجود دارد که به طور خاص برای توانایی های “فرش دادن” آنها طراحی شده اند (به دنبال یکی با عصای خمیده باشید) اما بهترین گونه ای که می توانید استفاده کنید یک فرمول ضد آب است. ریمل های ضد آب معمولاً فر را بهتر نگه می دارند، زیرا به راحتی با آب از چشمان شما به عنوان یک ریمل معمولی مختل نمی شوند.

اگر متوجه شدید که ریمل ضدآب چشمان شما را تحریک می کند، ابتدا یک لایه ریمل معمولی و سپس یک کت ضد آب بزنید، به این ترتیب نسخه ضد آب به ریمل معمولی شما می چسبد و نه مژه های شما.

ریمل ضد آب میبلین لش Sensational Luscious را امتحان کنید که دارای یک برس منحنی است که به شما کمک می کند هر مژه را بلند کنید.

برنامه:

به همان اندازه که فرمولی که استفاده می کنید مهم است، کاربرد و تکنیک های استفاده شده برای زدن ریمل شما جزء ضروری است که نیاز به بررسی دقیق دارد. برای کاربرد عالی: گره ریمل را در پایه مژه‌هایتان تکان دهید تا به بیشترین حد ممکن بلندتر و فر شوند، همچنین می‌توانید گره را در نوک مژه‌هایتان نگه دارید در حالی که ریمل در حال تنظیم است تا کمی فر اضافی به آن‌ها بدهد. .

عکاسی: توسط خرده فروشان عرضه می شود. وسایل شهری، سفورا، بوهو

داستان: اوانجلین سارنی

منبع: https://makeuptips.digital/post/189303421983