بهترین آرایش برای پوست مستعد آکنه: نکات و سوالات متداول

بهترین آرایش برای پوست مستعد آکنه: نکات و سوالات متداول

بهترین آرایش برای آکنه قبل و بعد

آیا تا به حال با چالش ترک های مرتبط با آرایش مواجه شده اید؟ اگر این کار را بکنید، تنها نیستید. یکی از رایج ترین سوالاتی که از ما پرسیده می شود این است: آیا آرایش باعث آکنه می شود؟ ما می خواهیم تا حد امکان به شما پاسخی مستقیم بدهیم. پاسخ بله است. بسیاری از آرایش های سنتی قطعا باعث آکنه می شوند. ممکن است این یک چشم‌انداز نسبتاً تلخ به نظر برسد، اما لطفاً بدانید که ما هرگز بدون ارائه راه‌حل مشکلی را روی میز نمی‌آوریم. بیایید با مشکل و جایی که معمولا شروع می شود شروع کنیم.

در دبیرستان، من و دوستانم از معمای تلاش برای بهتر جلوه دادن چهره خود عذاب می‌دادیم. چالش دستیابی به نتایجی بود که می‌خواستیم با استفاده از آرایش، اما بدون تشدید آکنه‌ای که سعی می‌کردیم آن را بپوشانیم. این ممکن است رایج ترین مشکل آرایش در جهان باشد. در اینجا سناریوی معمولی است:

  1. در نوجوانی، وقتی وارد سن بلوغ می شویم، هورمون های ما تغییر می کند و شروع به تولید سبوم (روغن) بیشتری می کنیم. این منجر به کند شدن روند لایه برداری طبیعی ما می شود و کراتینه شدن (ضخیم شدن پوست) شروع می شود. این منافذ و فولیکول‌ها را مسدود می‌کند و از رسیدن اکسیژن به پوست و خروج چربی جلوگیری می‌کند. در نتیجه، ما دچار لک های آکنه و التهاب مرتبط با آکنه می شویم.
  2. اولین انگیزه ما این است که آکنه را با آرایش بپوشانیم. برای یک فرد جوان، آرایش راه حلی عالی برای پوشاندن فوری لکه ها، روشن تر و صاف تر به نظر رسیدن پوست است. اما ما به سرعت متوجه شمشیر دولبه استفاده منظم از آرایش سنتی شدیم. بله، آن را می پوشاند … اما همچنین آکنه بیشتری ایجاد می کند. این به این دلیل است که آرایش سنتی معمولا با موادی مانند تالک و روغن معدنی ساخته می‌شود که نه تنها منافذ را مسدود می‌کنند، بلکه مسدودکننده نیز هستند. این بدان معنی است که آنها پوست را خفه می کنند و از ورود اکسیژن به منافذ جلوگیری می کنند که فضای مناسبی را برای رشد بیشتر باکتری های آکنه ایجاد می کند.
  3. با پیشرفت چرخه، نیاز به آرایش بیشتر برای پوشاندن آکنه ای که آرایش ایجاد می کند، می بینیم. این مانند درمان افسردگی با ویسکی است.
  4. ما شروع به استفاده از شوینده‌های خشن و داروهای موضعی با عوامل خشک‌کننده می‌کنیم که پوست را کم‌آبی می‌کند و باعث می‌شود که پوست حتی روغن بیشتری تولید کند تا لایه سطحی خشک را جبران کند. ما در حال ایجاد هستند.
  5. در ناامیدی کامل با پزشکانی مشورت می‌کنیم که داروهای قوی برای ما تجویز می‌کنند که ممکن است مشکل را حل کند، اما اغلب عوارض جانبی دارد که بیشتر از راه‌حل است.

این سناریو، به همان اندازه که ممکن است رایج باشد، ناامیدکننده نیست. در طول 27 سال گذشته جنبشی توسط زنی درخشان که کار خود را در صنعت نمایش تجارت آغاز کرد، آغاز شده است. بله، در سال 1994، جین ایردیل خودمان شروع به ایجاد آرایشی کرد که قوانین آرایش سنتی را با فرمولاسیون بدون مواد حساس کننده مانند تالک و روغن معدنی یا مواد نگهدارنده مصنوعی و با استفاده از موادی که التهاب را تسکین و آرام می‌کرد و می‌توانست در تمام روز بدون استفاده از آن استفاده شود، ایجاد کرد. تشدید آکنه

در حالی که نام تجاری ما به عنوان آرایش مراقبت از پوست به رسمیت شناخته شده است، ما همچنین به برندی تبدیل شده‌ایم که بسیاری از افراد زمانی که هوشیار هستند به آن روی می‌آورند. آنها سوالات و مسائل خود را مطرح می کنند و ما همیشه خوشحالیم که به آنها پاسخ می دهیم و محصولات را توصیه می کنیم. در اینجا برخی از متداول ترین سؤالات مطرح می شود:

بهترین آرایش برای آکنه چیست؟

وقتی به دنبال یک برند آرایشی هستید، هرگز فقط به تبلیغات نگاه نکنید. همیشه با نگاه کردن به مواد تشکیل دهنده، دیدن نحوه عملکرد آن با متخصصان و بررسی بررسی ها بیشتر تحقیق کنید. به طور معمول، یک خط خوب نه تنها توسط متخصصان حرفه ای مانند متخصصان پوست و زیبایی توصیه می شود، بلکه نظرات مشتریان خوبی نیز خواهد داشت. البته، ما محصولات آرایشی و بهداشتی jane iredale را توصیه می کنیم، زیرا ما 27 سال گذشته را وقف تولید محصولاتی کرده ایم که به همان اندازه که برای سلامت پوست مفید هستند، روی پوست نیز زیبا هستند.

بهترین پایه برای پوست مستعد آکنه چیست؟

ما PurePressed Base را پیشنهاد می کنیم. ما آن را دوست داریم زیرا تست شده توسط متخصص پوست، تست حساسیت، غیر کومدون زا، تست آلرژی، و دارای بهترین مواد برای تسکین التهاب آکنه و همچنین داشتن پوششی باورنکردنی است که ظاهر بافت آکنه را در حین پوشیدن به حداقل می رساند. ساخته شده از دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی، بدون ایجاد انسداد یا مسدود شدن منافذ، به طور یکپارچه روی پوست ترکیب می شود. همچنین طیف گسترده ای از محافظت در برابر اشعه UVA / UVB در برابر آفتاب را ارائه می دهد.

زیرسازی مواد تشکیل دهنده پوست مستعد آکنه

چگونه قرمزی ناشی از آکنه را کاهش دهم؟

دو راه برای کاهش قرمزی وجود دارد: یکی استفاده از مواد تسکین دهنده ای است که التهاب را کاهش می دهد. دیگری استفاده از رنگدانه های زرد رنگ بر روی پوست است. زرد به طور موثر قرمزی را خنثی می کند.

چگونه آکنه هایم را با آرایش بپوشانم؟

البته مهمترین نقطه شروع این است که از فرمول های تمیز و غیر کومدوژنیک مانند ما استفاده کنید. بعد، به جای اینکه سعی کنید همه چیز را به یکباره بپوشانید، لایه لایه کار کنید. در اینجا مراحلی وجود دارد که ما برای یک برنامه معمولی پوشش آکنه توصیه می کنیم.

محصولات آرایشی برای آکنه

  1. با پوست تمیز و هیدراته شروع کنید.
  2. مرطوب کننده رنگی Dream Tinted را به رنگ خود بزنید تا پوششی شفاف و یکنواخت به تمام صورت ببخشید. این لایه مهم است زیرا به خوبی با کانسیلر ناپدید شدن ما ترکیب می شود.
  3. کانسیلر ناپدید شدن را روی نواحی که جوش‌ها بیشتر دیده می‌شوند بمالید و لبه‌ها را با هم مخلوط کنید تا هیچ خطی از مرز وجود نداشته باشد. ما برس Camouflage یا Sculpting Brush را برای مناطق کوچکتر یا برس Blending & Contouring را برای مناطق بزرگ توصیه می کنیم.
  4. پایه PurePressed را در رنگ خود با استفاده از اسفنج جمع شده در یک حرکت فشاری و چرخشی برای یک برنامه مات بمالید.
  5. با اسپری هیدراتاسیون بالانس ما اسپری کنید تا تمام لایه ها با هم ترکیب شوند.
  6. استفاده از پایه PurePressed و اسپری هیدراسیون را هر چند بار که لازم است تکرار کنید تا ناحیه کاملاً پوشانده شود.

به یاد داشته باشید که آکنه همچنین می تواند با استفاده از محصولات و برس هایی که حاوی باکتری هستند تشدید شود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که برس های خود را به طور منظم تمیز کنید و تا حد امکان از محصولات بی اثر مانند PurePressed Base برای جلوگیری از آلودگی متقاطع (زمانی که باکتری ها از صورت شما می آیند) استفاده کنید. در آرایش شما شروع به رشد می کند).

بازدید منظم از یک متخصص زیبایی همچنین به شما کمک می کند تا یک برنامه بازی برای رفع آکنه خود ایجاد کنید و به آرایش سالم تر و محصولات مراقبت از پوست برای آکنه بروید. لطفاً هر گونه سؤالی که ممکن است در مورد این مقاله یا به طور کلی آکنه مربوط به آرایش دارید، ارسال کنید. ما مشتاقانه منتظر دیدن تحول شما هستیم!

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/best-makeup-for-acne-prone-skin-tips-faqs