نکات آرایشی – جو مالون رز و ادکلن مگنولیا بررسی شد

نکات آرایشی – جو مالون رز و ادکلن مگنولیا بررسی شد

در عصر زیبایی خاص، برندهای لوکس، ضد مصرف‌گرایی، ضایعات صفر، و رایحه‌های «انحصاری‌تر»، می‌توان به راحتی به عطرهای تولید شده برای بازار انبوه توجه خود را جلب کرد. اما انجام این کار به این معنی است که ممکن است یک رایحه فوق العاده را از دست بدهید.

تصویر

جو مالون رز و مگنولیا، جو مالون رز و مگنولیا، جو مالون رز و مگنولیا، جواهری کمیاب که در میان دریایی از رایحه‌های لوکس و فروشگاهی بسیار زیباست، آنقدر زیباست که می‌توانید آن را در یک فروشگاه بزرگ یا یک بوتیک عطر خاص در فرانسه یا میلان استشمام کنید.

اگر تمایل دارید از عطرهای سنتی گل‌ها و رایحه‌های زنانه اجتناب کنید، گل رز و مگنولیا دو کلمه‌ای هستند که ممکن است شما را فوراً از بینی خود دور کنید. ناراحت نباش حتی اگر شما هم جزو افرادی هستید که به طور کلیشه ای از عطرهای گل رز و رایحه گل اجتناب می کنند، ارزش این را دارد که این عطر را امتحان کنید.

رایحه شاداب، جوان، دخترانه و تقریباً تلخ را فراموش کنید، این عطر از جو مالون یک کالیبره جالب از تیره و مات و در عین حال بسیار کرمی است. این نوع رایحه غنی و پیچیده است که جذابیت اسرار آمیزی را برای پوشنده اش به ارمغان می آورد – گلی و زنانه است، اما نه چندان سبک، بلکه معمایی جالب است. غنی است، باکلاس است، باهوش است، اما هنوز هم یک رگه کوچک از بازیگوشی دارد که بینی شما را جلب می کند، باعث می شود لبخند بزنید و در درونتان کمی احساس گرما کنید.

تصویر

ترکیبی از ماگنولیا تازه و گل رز رمانتیک در ترکیبی جالب با هم ترکیب می شوند و بهترین ویژگی های یکدیگر را تقویت می کنند – مدرن و تازه، غنی و پیچیده. یک تکه فلفل سیاه به مدرن شدن عطر کمک می کند و به آن جرقه ای دلربا و مجلل می بخشد. پاتچولی در قسمت پایه باقی می ماند و به آغاز گرم، تند و چوبی عطر کمک می کند. حتی اگر نعناع هندی یک نت است که مطلقاً نمی توانید بوی آن را تحمل کنید، از اینکه یاد بگیرید آن را به عنوان بخشی از کوکتل عطر استفاده می کند، خوشحال خواهید شد، نه ستاره آن. برای گرم نگه داشتن همه چیز لازم است، اما توجه را از ماگنولیا رویایی و گل رز منحط دور نمی کند.

عطر ادکلن جو مالون رز و مگنولیا نسخه محدودی برای تعطیلات 2019 است. در بوتیک‌های جو مالون و فروشگاه‌های بزرگ موجود است.

داستان و عکاسی: اوانجلین سرنی

منبع: https://makeuptips.digital/post/190136645028