پرایمر مات کننده برای آرایش مات صاف

پرایمر مات کننده برای آرایش مات صاف

پرایمر مات کننده

در بسیاری از دوره‌های مد آرایش، پوست مات مد شده و از بین رفته است. قطعا یکی از ظاهرهای مورد علاقه من است. از آنجایی که هنرمند دهه 80 هستم، من کاملاً یک چهره مات بدون درز با رنگ‌های زنده را می‌پسندم. با این حال، مشکل جاری همیشه این بوده است که چگونه می توان چنین رنگی را بدون آسیب رساندن کامل به پوست ایجاد کرد و حفظ کرد. این به این دلیل است که محصولات مات کننده سنتی معمولاً تمایل به کم آبی پوست و مسدود کردن منافذ دارند.

آیا آرایش مات پوست را خشک می کند؟

از همان روزهای اولیه آرایش استیج که در آن پف‌های پودری عظیم پر از پودرهای پایه تالک روی پوست می‌کوبیدند، هرکسی که آن را می‌پوشید، در طول روز احساس خشکی و چربی شدید می‌کرد. و هر چه پودر بیشتری استفاده کنیم، پوست ما بیشتر به حالت براق و چرب تبدیل می شود.

سپس در دهه 80، برخی از بزرگترین برندهای آرایش شروع به عرضه مایعات یا کرم مات کردند.بهفونداسیون های پودری و با آنها مجموعه جدیدی از مسائل آغاز شد. هنگامی که برای اولین بار استفاده می شود، صورت شما آنقدر سفت و خشک می شود که فکر می کنید در حال ترک خوردن است. بعد نصف روز دوباره براق و چرب بودی. با توجه به فناوری که در آن زمان باید با آن کار می کردیم، تعجب آور نیست که چنین نتایجی معمول روز بود.

حقیقت ساده این است که هر محصولی که پیشنهاد ایجاد مات شدن طولانی مدت با استفاده از مواد خشک کننده را داشته باشد، دچار شکست می شود. این به این دلیل است که پوست یک اندام تنفسی زنده است که می تواند زمان کاهش رطوبت خود را حس کند. واکنش طبیعی بدن ما به مواد خشک کننده، تصفیه روغن برای جبران خشکی است. چرخه ای از چربی و نیاز به مات شدن ایجاد می کند که هرگز پایان نمی یابد. اما در این فرآیند، همیشه منافذ پوست را مسدود می‌کنیم و باعث می‌شویم که رنگ چهره سنگین یا کج به نظر برسد.

خبر خوب این است که صنعت ما تکامل یافته است و برندها نه تنها راه‌های جدیدی برای کنترل درخشش ایجاد می‌کنند، بلکه در حال یافتن راه‌هایی برای انجام آن بدون ریزش کامل پوست هستند. البته، آن را'جای تعجب نیست که جین ایردیل آرایش اصلی مراقبت از پوست در خط مقدم این حرکت بوده است.

پرایمر مات کننده که درخشش را کنترل می کند بدون خشک شدن

امسال، ما هیجان‌زده‌ایم که جدیدترین فناوری مات را با پرایمر جدید فوق‌العاده‌ای به نام به نمایش بگذاریم. مات کردن امر صاف. عنصر واقعا شگفت انگیز این پرایمر تنها کنترل موثر درخشش آن نیست. این چگونه فرمول در واقع بافت و سلامت پوست را بهبود می بخشد و در عین حال مات زیبایی ایجاد می کند ظاهر آرایشهمه ما بوده ایم جستجوکردنبرای.

کلید Smooth Affair Mattifying پرایمر صورتماده بسیار موثر آن است فهرست

  • ما با عصاره هیبیسکوس شروع می کنیم که از خاصیت ارتجاعی پوست پشتیبانی می کند و از از دست دادن آب جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین برای بهبود روند ترمیم طبیعی پوست و دادن ظاهری جوان تر به آن بسیار عالی است.
  • در مرحله بعد، عصاره برگ شمعدانی رز را اضافه می کنیم که به محافظت و ترمیم پوست در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش و همچنین محافظت آنتی اکسیدانی قوی کمک می کند.
  • اما عنصر کلیدی برای مات کردن، عصاره جلبک قرمز است. جلبک قرمز نه تنها به تنظیم تولید سبوم کمک می کند، بلکه از نسبت طبیعی پوست به رطوبت برای ظاهری مات و صاف پشتیبانی می کند.
  • ما همچنین از دی اکسید تیتانیوم استفاده می کنیم که به ایجاد یک پوشش بی عیب و نقص کمک می کند.

Oعلاوه بر مزایای درمانی موادی که ما استفاده می کنیم، این فرمول همچنین برای افرادی که نسبت به پرایمرهای سنتی حساسیت یا واکنش نشان می دهند، سایش بسیار خوبی را ارائه می دهد، زیرا، البته، ما تمام حساس کننده های برتر را که در پرایمرهای سنتی وجود دارد، حذف می کنیم. چیزی که باقی می ماند عملکردی است که تا به حال ندیده اید. ما فکر می کنیم که شما واقعاً ظاهر و احساس آن را روی پوست خود دوست خواهید داشت.

نحوه استفاده از پرایمر مات کننده صورت Smooth Affair

توصیه ما این است که آن را با سلیقه خود امتحان کنید جین ایردیل پایه و به نتایج بلند مدت نگاه کنید.

در اینجا چند محصول پیشنهادی برای ترکیب پرایمر مات کننده صورت Smooth Affair با آنها آورده شده است:

با پیشرفت ماه های تابستان و شروع به تولید عرق و سبوم بیشتر پوست شما، نرم کننده مات کننده نرم صورت پریmerممکن است به محصول جدید پوست مورد علاقه شما تبدیل شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید و ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم!

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/smooth-affair-mattifying-primer-the-miracle-of-matte-without-drying