نگاهی را از راهنمای هدیه تعطیلات من – آموزش لب و چشم دریافت کنید

نگاهی را از راهنمای هدیه تعطیلات من - آموزش لب و چشم دریافت کنید

برای اینکه ببینید از چه محصولاتی برای ایجاد این ظاهر استفاده کردم و برای تماشای راهنمای هدیه تعطیلات و هدایای خود، روی لینک موجود در بیو من کلیک کنید www.lisae.me.uk/28432

پستی که توسط لیزا الدریج (@lisaeldridgemakeup) در

این یک آرایش سریع و آسان است. برای رسیدن به آن از محصولات زیر استفاده کردم…

پایه

من بنیاد Infallible L'Oreal را در 120 با برس Zoeva Buffing خود صاف کردم تا یک پایه نازک و یکدست ایجاد کنم. این کرم پودری با ماندگاری عالی است که بدون ماسک کردن کامل می شود. برای پوشاندن زیر چشم و سایر نواحی مورد نیاز، از کانسیلر Tarte's Shape Tape در سایه روشن/متوسط ​​با استفاده از برس کانسیلر شانل در 10 استفاده کردم و در جای خود قرار دادم. تکمیل کار با پودر شل و شفاف طبیعی شانل.

چشم ها

برای چشم‌ها از Becca Eye Lights Palette Après Ski Glow Collection استفاده کردم، این یک پالت نسخه محدود با سایه‌های Shimmering Skin Perfector به شکل سایه چشم پودری است. با شستشوی رنگ در سراسر درب با استفاده از سایه “Opal” و سپس با استفاده از “Hot Cocoa” در خط سوکت خود را مشخص کنید (من از همان برس سایه چشم Tom Ford برای اعمال هر دو سایه استفاده کردم). سپس دوباره از «کاکائو داغ» و برس درب دودی پائولا دورف استفاده کنید تا در امتداد خط مژه پایینی ترکیب شود.

فر کردن مژه ها با استفاده از فر مژه Eyeko و استفاده از لایه های نازک ریمل Lancôme's Doll Eyes in So Black!

ابروها

برای ابروها از کیت ابرو Gosh Cosmetics و برس خط بال Zoeva در 317 استفاده کردم.

رژگونه و لب

برای گردآوری ظاهر، یک لمس سریع از Benefit's Galifornia Blush، رژگونه هلویی با درخشش طلایی، با استفاده از Suqqu Cheek قابل اعتماد من.

سپس برای لب‌ها، شکل طبیعی لب‌هایم را با خط لب Urban Decay در Naked 2 کشیدم و کارم را با L'Absolu Gloss Sheer Lancôme's L'Absolu در 317 برای درخشش صورتی گلگون به پایان رساندم.

در نهایت از سایه مرواریدی در پالت سایه چشم به عنوان هایلایتر استفاده کنید و با برس هایلایتر مخروطی سیگما استفاده کنید.



منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/get-the-look-from-my-holiday-gift-guide-lips-and-eyes-tutorial