قهرمانان آرایش ناشناس: NARS Deep Throat Blush

من واقعاً دوست دارم که نمی توانم درخشش طلایی Deep Throat را ببینم مگر اینکه در یک آینه بزرگ نمایی بالا بروم. بیشتر اوقات، تنها چیزی که می بینید رنگ دوست داشتنی است.

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/cosmetics/unsung-makeup-heroes-nars-deep-throat-blush/

از نظر اثر، فقط کافی است. زیاده روی نمی کند. بعلاوه، استفاده از آن آسان است، روی پوست برهنه به همان اندازه طبیعی به نظر می رسد که در بالای فونداسیون پوشاننده کامل به نظر می رسد، و می تو،د آن را بپوش،د یا آن را پایین بیاورید.

من فکر می‌کنم این یک رژگونه تابست، ایده‌آل است، و PS، اگر عاشق MAC Springsheen هستید، فکر می‌کنم شما هم این رژگونه را دوست خواهید داشت.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

رژگونه گلوی عمیق نارس
حتی بهتر از ارگاسم NARS

قهرمان آرایش ناشناس چیست؟ برای من، این یک لقمه آرایشی است که اغلب دست کم گرفته شده است، یک محصول مجموعه دائمی که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران آرایش قرار می گیرد اما مرتباً دنیای من را تکان می دهد. مجموعه طول، مدت Unsung Heroes برخی از موارد مورد علاقه من را به نمایش می گذارد.

مانند ارگاسم، آن را باور ن،ی به نظر می رسد wiiiide طیفی از رنگ پوست، اما فاقد مروارید طلایی شدید ارگاسم است، که در این مورد چیز خوبی است، به خصوص اگر منافذ دارید – مثل من.

رژگونه گلوی عمیق نارس
پوشیدن NARS Deep Throat با براق کننده BECCA Tiger Lilly Glow

من متوجه هستم که باور عمومی بر این است که NARS Orgasm تور واقعی دنیای چندگانه رژگونه NARS است، و مطمئناً، من کاملاً می‌دانم که چرا بسیاری از مردم آن را دوست دارند … اما NARS Deep Throat برای من یک گزینه به مراتب بهتر از صورتی هلویی است. دستها پایین.