موج سواری شنبه، 15 آوریل 2023!

ما واقعاً هیچ کار خیلی فانتزی یا مفصلی انجام ندادیم اما هنوز هم لذت می بردیم! او به تازگی هفت ساله شده است، بنابراین به راحتی می توان او را در این سن مشغول و شاد نگه داشت. او چند قرار بازی داشت، ما به چای رفتیم، ناهار ،نه را با خاله ماریسولش خوردیم و از ساحل دیدن کردیم. اوه، اولین کارت کتابخانه او را نیز گرفتیم، که واقعاً بسیار هیجان انگیز بود.

کتابخانه داستان‌های جدید زیادی در قفسه داشت، بنابراین من چند کتاب از نویسندگان تازه‌کار را برداشتم. من به تازگی «،ن شمع سیاه» اثر دایان ماری براون را شروع کردم و تا کنون از آن لذت می برم. این در مورد خانواده ای از ،ن است که وودو تمرین می کنند و با یک نفرین روبرو هستند.


این بسیار رنگارنگ و زیبا است!

من امروز نور و عشق زیادی را در قلبم احساس می کنم، و امیدوارم شادی به سراغ شما هم بیاید.

برای کمک به بهبودی، یک هفته را مرخصی گرفتم تا تعطیلات بهاری را با کانر بگذرانم، و اوه خدا، این همان چیزی بود که نیاز داشتم.


اگر می‌خواهی این کار را با من انجام دهی، به من بگو!

تعطیلات آ، هفته خود را به خوبی بگذر،د!

شنبه شاد! دوست من، من نمی دانم چرا باید این درس را بارها و بارها یاد بگیرم، اما دانگ، استراحت BFF شماست. حتی اندکی هم راه طول، را طی می کند. واقعا بهترین داروست


غذای فکر.

کمی پیشینه از زم، که چند وقت پیش کار جدیدی را شروع کردم، بی وقفه کار می کردم (از جمله عصرها و آ، هفته ها)، و بین آن کنسرت و چند پروژه نویسندگی دیگر، زمان زیادی را صرف خیره شدن به صفحه نمایش خود کرده ام. از اینکه سرم شلوغ است خوشحالم اما کمی خسته ام می کند.


من به نوعی این را دوست دارم!


چه ،ی دیگر برای تماشای ویدیوی پیشنهادی ضد آفتاب هیجان زده است؟

خواندن زیبایی این هفته

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/sa،ay-surfing-april-15-2023/

من اجازه دادم هر تعداد کتاب را که او می‌خواهد بررسی کند، و چند چیز را نیز برای خودم بررسی کردم، از جمله یک کتاب آشپزی Downton Abbey که از روی هوس برداشتم. این یکی از برنامه های مورد علاقه من است! در حالی که من هیچ برنامه ای برای تهیه استیک و پودینگ کلیه یا کلیه های شیط، ندارم، فکر می کنم دیدن تصاویر و خواندن داستان پشت دستور العمل ها سرگرم کننده است.