پیشنهاد فروش Sephora VIB: Tower 28 Pistachio AKA the *BEST* Purse Gloss | چای بانوی فانتزی در Crown & Crumpet

به هر حال، من یک سرویس چای معمولی با تمام لوازم و یک قابلمه بزرگ دارجلینگ (YUM) سفارش دادم که با خوشحالی با شیر و شکر فراوان نوشیدم!

کارن

کانر یک چای هلو گیاهی با سرویس چای بچه‌هایش سفارش داد و پیشخدمت شیرین و حواس‌مان به فکر یک فنجان یخ بیرون آورد تا بتو،م بلافاصله چای را در فنجانش خنک کنیم. من عاشق اینگونه لمس های زیبا هستم، نه؟

این یک براق صورتی برهنه مرطوب کننده و نیمه شفاف است که من از فوریه به طور پیوسته آن را می پوشم. لب هایم را خشک نمی کند و فقط به اندازه ای ،بناک است که روی آن بماند! من این فرمول را به قدری دوست دارم که می‌خواهم چند رنگ دیگر هم انتخاب کنم – Seasame (رنگ ارغو، نیمه شفاف) و XOXO (صورتی محض).

اگر با کوچولوها به آنجا سفر کردید، FYI، درست پایین خیابان یک زمین بازی فوق العاده با سازه طناب نوردی عظیم است. این یک مکان عالی برای بیرون آوردن برخی از تکان دادن ها است.

میدونی وقتی اونجا بودم چی فهمیدم؟ من طرفدار کرامپت نیستم. آدامسی که داشتم کمی جویدنی بود و احساس می کردم دارم آدامس با طعم نان می خورم. روده بر شدن از خنده! با این حال، من اس، و همه ساندویچ های کوچک را دوست داشتم.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

به هر حال ما خیلی خوش گذشت! اگر در همسایگی هستید آن را به شدت توصیه می کنیم.

هیا! چهارشنبه مبارک. رویداد پس انداز Sep،ra به زودی در راه است (برای جزئیات اینجا را ببینید). اگر به دنبال یک براق راحت برای پوشیدن هستید که بتو،د آن را در کیف خود بیاندازید، اضافه کنید برج 28 Shine On Milky Lip Jelly در پسته (16 دلار) به لیست علاقه مندی های شما.

من واقعاً از وقتم با او در این هفته لذت بردم. این واقعاً دارد به من ضربه می زند که چقدر او بزرگ شده است و چقدر کوتاه است پنجره ای که برای او در نظر دارم که واقعاً می خواهد با من معاشرت کند.

PS آیا پیشنهادی برای Sep،ra برای من دارید؟


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/sep،ra-vib-sale-recommendation-tower-28-pistachio-aka-the-best-purse-gloss-fancy-lady-tea-at-crown-c،pet/

من آن را دیروز برای یک “چای خانم فانتزی” با کانر پوشیدم یک چایخانه در مارین به نام Crown & C،pet. او این هفته برای تعطیلات بهاری در خانه است، بنابراین ما در حال معاشرت هستیم و همه کارهای سرگرم کننده را انجام می دهیم.

اوه! اگر از زمین بازی بازدید کردید و بعد از آن نیاز به استفاده از دستشویی داشتید، می‌تو،د در گوشه و کنار به Crown & C،pet بروید تا از سالن استفاده کنید. این کاری است که من انجام دادم زیرا DANG، آن چای درست از طریق شما می گذرد.

امیدوارم همه چیز با شما خوب پیش برود!

من ژله لب شیری برج 28 در پسته می پوشم