سال نو، آیین مراقبت از پوست جدید

سال نو، آیین مراقبت از پوست جدید

مراسم مراقبت از پوست سال نو

باور نکردنی است که دوباره آن موقع از سال است! سال جدید، شما جدید، تبلیغات جدید از شرکت‌های کاهش وزن، روال‌های سلامتی جدید غیرممکن… اگر شما هم مثل من هستید، می‌خواهید از سال جدید برای تازه کردن روال خود استفاده کنید و در عین حال واقع بین باشید. من در حقیقت می خواهم به تصمیمات سال نو خود پایبند باشم! بنابراین، من چند مرحله را به چک لیست روتین زیبایی خود اضافه کرده ام تا تشریفات سلامتی و مراقبت از پوست خود را بدون فاصله گرفتن از منطقه راحتی خود افزایش دهم.

هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید

این چیزی است که مطمئنم شما هم مثل من قبلاً شنیده اید، اما استفاده از ضد آفتاب هر روز حتی در زمستان واقعاً بسیار مهم است. همانطور که جین همیشه می گوید، ضد آفتاب قوی ترین روتین ضد پیری است که می توانید انجام دهید! خوشبختانه برای من (و امیدوارم شما!) اکثر کرم های ما حاوی SPF هستند، بنابراین گنجاندن این مرحله در مراسم مراقبت از پوست من در سال جدید چندان سخت نخواهد بود. من فقط مرطوب کننده رنگی Dream Tinted خود را ترکیب می کنم و کمی از پایه مواد معدنی PurePressed را به آن اضافه می کنم، و می توانم این وضوح را از لیست خود بررسی کنم.

بیشتر آب بنوشید

من از نوشیدن آب در طول هفته لذت می برم، اما آخر هفته می رسد و من به طور غیرقابل توضیحی تبدیل به شتری می شوم که روزی دو فنجان آب می خورد و نمی فهمد چرا لب هایش ترکیده است! برای نوشیدن آب بیشتر در تعطیلات آخر هفته، من برای خودم یک بطری آب قابل استفاده مجدد می خرم و آن را نزد خودم نگه می دارم. بالاخره من گوشیم را از اتاقی به اتاق دیگر با خودم می‌آورم، چرا یک بطری آب به این ترکیب اضافه نکنم؟ آبرسانی از داخل اساسی ترین بخش هر روتین مراقبت از پوست برای پوست های خشک است.

برس های آرایش خود را تمیز کنید

من در مورد تمیز کردن برس های آرایشم خیلی بد هستم. می‌دانم که باید هفته‌ای یک‌بار آن‌ها را بشوییم، اما معمولاً هر سه ماه یک‌بار این کار را انجام می‌دهم، که می‌دانم ناخوشایند است. بنابراین، با شروع سال جدید، به ساعت تلویزیون بعد از ظهر یکشنبه خود به عنوان فرصتی عالی برای شستن برس های آرایشم نگاه خواهم کرد. چه ترجیح می دهید آنها را در یک کاسه آب صابون بشویید یا در سینک حمام، اجرای نمایش مورد علاقه خود این فرآیند را لذت بخش تر می کند. به علاوه، پوست شما از شما تشکر خواهد کرد!

مکمل ها را به برنامه روزانه خود اضافه کنید

من خوش شانس هستم که برای شرکتی کار می کنم که مکمل های مورد نظر من را می فروشد: متمرکز بر پوست، مناسب برای محیط زیست و مصرف آسان. مکمل های مراقبت از پوست از برنامه تغذیه پیشرفته (ANP) با در نظر گرفتن پوست، ترکیبات پایدار و بسته بندی در قوطی های قابل بازیافت فرموله می شوند. من سعی کرده ام مکمل های مراقبت از پوستم را صبح مصرف کنم، اما زود بیدار نمی شوم و مدام فراموش می کنم که آنها را مصرف کنم. در سال جدید، با مصرف مکمل‌ها بعد از شام، به روتین مصرف مکمل‌های شبانه روی می‌آورم. سعی می کنم وقتی شام می نشینم کپسول ها را بیرون بیاورم و کنار بشقابم بگذارم تا فراموش نکنم.

امیدوارم سال جدید شما شروع خوبی داشته باشد و برخی از این راهکارها را در روال زیبایی و مراقبت از پوست خود بگنجانید. من مطمئناً تمام تلاشم را می‌کنم تا با این قطعنامه‌های آسان‌تر، کمی سالم‌تر زندگی کنم.

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/new-year-new-skincare-ritual-2022-beauty-routine