شامپو خشک آمیکا عالی است | درس های مهم در مورد پیری

شامپو خشک آمیکا عالی است |  درس های مهم در مورد پیری

برنده، برنده، شام مرغ!

عاشق این چیزها

معیار اصلی من برای شامپو خشک این است که ریشه های روز دوم من بعد از چند اسپری چه حسی دارند. اگر سفت هستند و با یک لایه ضخیم از پودر پوسته پوشانده شده اند، آن را فراموش کنید! من اسپری‌های سبک وزن را ترجیح می‌دهم که تقریباً در مو محو می‌شوند، اما همچنان می‌توانند هر گونه لکه‌ای را از بین ببرند.

سال‌هاست که من شامپو خشک Oribe است که فکر می‌کنم در انجام این کار عالی است، اما می‌دانید. گاهی اوقات انتخاب شامپوهای خشک خوب است، به خصوص شامپویی که برای یک بطری 52 دلار (!) نیست.

شامپو 28 دلاری Perk Up Dry Amika را وارد کنید. کافی است چند شات به ریشه های روغنی بزنید تا آنها را تقویت کنید!

من واقعا این را خیلی دوست دارم. من فقط باید خیلی کم استفاده کنم و اسپری خیلی خوب است، بنابراین نیازی به ماساژ دادن محصول اضافی روی موهای نمک و فلفل نیست.

تمام روغن اضافی را نیز بدون آن احساس سنگینی و غلیظ جذب می کند.

امتیاز، من عطر ضعیف گل را دوست دارم. این روزها همه چیز برای من باعث میگرن می شود و این به اندازه کافی ظریف است که نتوانم.

اگر به دنبال یک شامپو خشک جدید برای اضافه کردن به چرخش خود هستید، آن را امتحان کنید.

به این ASAP گوش کنید

من این روزها در پادکست مل رابینز هستم زیرا برنامه های او چیزهای بسیار خوبی به من می آموزد! در اینجا یکی است که من در مورد یائسگی واقعاً روشنگر بود. من چیز زیادی در مورد آن نمی دانم، اما دوست دارم تا جایی که می توانم در مراحل بعدی زندگی یاد بگیرم. این قسمت به این موضوع می‌پردازد که چیست و چگونه اغلب توسط جامعه پزشکی رد می‌شود، و نکات خوبی در مورد اینکه چگونه می‌توانید بدن خود را با افزایش سن تغییر دهید، قوی و سالم نگه دارید. من آن را واقعا مفید یافتم.

لطفا اگر فرصت کردید گوش کنید

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/amika/amika-dry-shampoo-is-awesome-important-lessons-on-aging/