زیبایی نادر معامله واقعی است

زیبایی نادر معامله واقعی است

بسیار خوب، بیشتر همه چیزهایی که من از Rare Beauty امتحان کرده‌ام، واقعی بوده است. من در حال حاضر از ریمل، خط مایع، خط مداد (این یک پیچ و تاب است، بله!) و مداد ابرو استفاده می کنم و دوست دارم. اما خب، بسته بندی صورتی کم رنگ چالش برانگیز است، زیرا به راحتی چرک می شود.

خوب، حداقل برای من این کار را می کند.

شاید شما خیلی تمیزتر از من باشید، اما پس از چند روز استفاده از محصولات، بسته بندی صورتی بکر با کرم پودر، کانسیلر و قطعات آرایشی مختلف پوشانده می شود.

بخشی از من که دوست دارد به چیزهای زیبا نگاه کند، می‌خواهد تلاش بیشتری برای زیبا نگه داشتن قطعات انجام دهد، اما جنبه عملی من می‌گوید: «اوه، دوباره کثیف می‌شود، پس فقط به آن متمایل شوید و آن آرایش را بپذیرید. مثل زندگی است؛ به هم می‌ریزد، و این اشکالی ندارد.» 😀

به هر حال من از این محصولات به طور منظم استفاده کرده ام و آنها به راحتی وسایل چرخشی روزمره هستند! شوخی نیست، هر روز صبح قبل از کار حدود پنج دقیقه وقت می‌گذارم تا آرایش کنم، و خط‌های Rare Beauty (هم مایع و هم مداد)، مداد ابرو و ریمل در مدت زمان کوتاهی کارهای سنگینی را انجام می‌دهند. بافت‌ها و رنگدانه‌ها به‌اندازه کافی نقطه‌نظر هستند، اما نه آنقدر که من باید مراقب کاربردم باشم.

چیزها هم ماندگار هستند! وقتی شب آرایشم را پاک می کنم، ابروها، خط و ریملم هنوز دست نخورده و بدون لکه هستند.

من معمولاً در مورد خطوط آرایش سلبریتی ها شک دارم زیرا گاهی اوقات مانند یک پول نقد است، اما من واقعاً Rare Beauty را دوست دارم زیرا کالاها را تحویل می دهد.

خوب کردی سلنا!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/rare-beauty-by-selena-gomez/rare-beauty-is-the-real-deal/