لوازم آرایش بهاری | جین ایردیل

لوازم آرایش بهاری |  جین ایردیل

تعطیلات به پایان رسیده است، زمین شروع به آب شدن کرده است، و به نظر می رسد کمی گرما در افق وجود دارد. این می‌تواند برای بسیاری زمان هیجان‌انگیزی باشد زیرا ما کت‌ها و ژاکت‌های سنگین را کنار می‌گذاریم تا فضایی برای پارچه‌های روشن‌تر و رنگ‌های پاستلی ایجاد کنیم. هیچ چیز بهتر از اولین روز گرم نیست که تمام پنجره ها را باز کنید و به بیرون نگاه کنید تا فضای سبز را ببینید. گذار از زمستان به بهار می تواند زمان خوبی برای ارزیابی مجدد آرایش و مراقبت از پوست ما باشد.، و سابقبا آرایش جدید بهاری ترکیب کنید. با افزایش دما، پوست ما معمولاً چیزهایی مانند تعریق بیشتر، تولید سبوم بیشتر و نیاز بیشتر به SPF را تجربه می کند. حقیقت این است که همگام نگه داشتن رژیم پوست ما با فصول، منطقی است. بیایید به چند روش برای آماده شدن برای هوای گرم نگاه کنیم.

شروع پاک: ماک خود را عوض کنیدحذف کننده eup که در بهار

در طول ماه های سرد زمستان، ما اغلب برای پاک کردن آرایش به پاک کننده ها و مومیایی های کرمی روی می آوریم. مقداری مردم در طول ماه‌های گرم‌تر به صابون‌ها یا پاک‌کننده‌های کف‌دار برگردید. در حالی که این تغییر می تواند روی پوست سبک تر باشد نسبت به مومیایی های پاک کننده سنگین، یادت باشه که گاهی اوقات پاک کننده ها و صابون های کف کننده می توانند پوست را از بین ببرند و حتی خشک کنند.

  • عالی مرطوب کننده صورت پاک کننده دوتایی است جین ایردیل پاک کننده صورت بیوتی پرپو میت جادویی. این پاک کننده صورت بیوتی پرپ یک جایگزین عالی برای پاک کننده های سنتی است زیرا به جای صابون، یک پاک کننده آب میسلار است مستقر. ساخته شده از مواد مغذی مانند خیار و آلوئه، پوست را خشک نمی کند، با این حال شما آن را به همان اندازه موثر خواهید یافت. مایسلار واتر کثیفی ها و ناخالصی ها را به آرامی از روی پوست پاک می کند و لایه ای از آبرسانی تسکین دهنده به جا می گذارد که مستقیماً جذب می شود.
  • این میت جادویی از میکروالیاف کوچکتر از موی انسان ساخته شده است. آنها عمل امولسیون سازی را تقلید می کنند که مواد آرایشی و باقی مانده را حل می کند تا پوست را به طور باورنکردنی تمیز کند بدون اینکه PH را بر هم بزند یا پوست را خشک کند. هنگامی که با پاک کننده صورت بیوتی پرپ، نتایج این دوتایی پاک کننده صورت شگفت انگیز هستند
  • گرم کن میت جادویی زیر آب گرم و چند قطره از آن بمالید پاک کننده صورت بیوتی پرپ بر روی. سپس به آرامی در جهت دایره ای تمام صورت را بمالیداز جمله دور چشم و لب. نگه داشتن خود را مجادویی مآن را تمیز می کند شستن آن با صابون پس از استفاده و اجازه دهیدآن را در هوا خشک کنید.
مجموعه آرایش بهاره jane iredale

Prime قبل از اینکه رنگ کنید: چه پایانی می خواهید آرایش بهاری شما به دارند?

در طول زمستان، ممکن است از یکی از پرایمرهای Smooth Affair ما استفاده کرده باشید تا آرایش صاف و هیدراته به نظر برسد. این تمرینی نیست که وقتی هوا گرم می شود آن را ترک کنید. فقط به خاطر داشته باشید که می خواهید پوست شما چه نوع پوششی داشته باشد. در اینجا دو پرایمر صورت وجود دارد که ما به شدت برای انتقال فصلی توصیه می کنیم:

  • روشن کردن امور صاف صورت آغازگر هنوز هم محبوب ترین ماست صورت آغازگر، معروف برای دادن ظاهری سالم و هیدراته به پوست در طول زمان های انتقالی، آرایش شما صاف و هیدراته باقی می ماندبدون توجه به دما نگاه کنید
  • مات کردن امر صاف صورت آغازگر اگر پوست شما در هوای گرم تر به راحتی براق می شود، راهی عالی برای جبران آن است، آن را به پایه ای عالی برای آرایش بهاره تبدیل می کند. اما بدانید، حتی اگر مات می کند، پوست شما را خشک نمی کند. بلکه تعادل سبوم و رطوبت پوست شما را برای ماندگاری عالی آرایش و ظاهری یکدست تنظیم می کند.

بر روی پایه درست ساخته شده است: به سراغ آرایش بهاره با پوشش شفاف بروید

از آنجا که پوست ما در زمستان لکه دار و قرمز می شود، بسیاری از مردم انتخاب آرایش با پوشش بیشتر بهار زمان بسیار خوبی برای به سراغ آرایش های شفاف تر بروید و اجازه دهید پوست شما نفس بکشد. در جین ایردیل، پایه های تنفسی همان چیزی است که ما به آن معروف هستیم. اینجا هستند برخی از محبوب ترین فرمول های ما:

  • سرم رنگی HydroPure – اگرچه این یکی از مرطوب‌کننده‌ترین کرم‌های ماست و مورد علاقه ما برای زمستان است، اما بیشتر مردم متوجه می‌شوند که آن‌ها را به ماه‌های گرم‌تر می‌برد، زیرا بسیار سبک وزن است. ترکیبات مغذی و فناوری لیپوزوم همچنین به پوست کمک می کند تا پس از کم آبی طولانی زمستان که ممکن است رخ داده باشد، به بهبودی خود ادامه دهد. فقط به یاد داشته باشید که SPF را روی یا زیر آن اعمال کنید برای محافظت از پوست شما.
  • مرطوب کننده رنگی Dream Tint– این بازگشت مورد انتظار در زمان بهتری نمی توانست اتفاق بیفتد. آره! رنگ رویایی بازگشته است و آماده است تا پوست شما را در بهار و تابستان با پوششی سبک، SPF وسیع الطیف و پوشش زیبای پوست مانند که همه آن را دوست دارند، ببرد. به تنهایی بپوش به عنوان تیاو پایه آرایش بهاری عالی است یا تحت پایگاه PurePressed ما برای پوشش بیشتر.
  • پایه PurePressed– البته ما نمی توانیم بدون محصول مورد علاقه خود به ماه های گرم تر انتقال پیدا کنیم. Jan iredale's پرفروش، برای حمل با ما. این پودر، فونداسیون، کانسیلر و SPF بی وزن 4 در 1، چه به تنهایی و چه روی محصول دیگر، یک عنصر اصلی است. صبح از آن استفاده کنید و در طول روز آن را برای لمس همراه خود ببرید. پایه Purepressed یک افزودنی عالی برای هر آرایش بهاری است زیرا یک محصول همه کاره است.

من را با یک بوسه گرم کن: بهار لب باید داشته باشد

آخرین مرحله کمد لباس ما یک امر ضروری است، لب ها. آنها در زمستان ترک خورده و در تابستان می سوزند. بنابراین اغلب نادیده گرفته می شود، ما باید از آنها مراقبت کنیم، به خصوص با گرم شدن هوا. در اینجا چند محصول بسیار مهم وجود دارد که باید در حین حرکت به سمت دماهای گرمتر مورد توجه قرار گیرد:

  • درمان لب هیالورونیک HydroPure – این محصولی است که صرفاً برای تعمیر ایجاد شده است. ساخته شده با مواد فوق العاده ای مانند جلبک پادینا و کره شی به لب ها کمک می کند رطوبت را حفظ کنند و رطوبت طبیعی خود را بازیابی کنند. همچنین بافت لب را صاف می کند و آنها را جوان تر نشان می دهد. این محصول عالی برای کمک به بهبودی لب ها از سرمای زمستان است.
  • بالم لب LipDrink– اگر دوباره به بیرون بریم، LipDrink ضروری است. قابل دسترسی در سایه ها Flirt, Crush, Buff and Sheer، این مومیایی لب با SPF 15 دارای فرمول آبرسانی بدون نفت است که یک سپر محافظ غنی از آنتی اکسیدان ایجاد می کند. شما احساس آن را دوست خواهید داشت و چگونهپوشیدن آن آسان است و اگر دریافت کردید آ سرماخوردگی فصلی، برای تسکین و بهبودی، کمی روی بینی ترک خورده خود بمالید!
  • ColorLuxe آبرسانرژ لب کرم– این جدیدترین فرمول لب ما و یک فرمول زیبا است علاوه بر مجموعه آرایش های بهاری شما. پوشش آن غنی و درخشان است و فرمول آن لب ها را با رطوبت خیس می کند. شما از تمام رنگ های زیبای آن و مدت ماندگاری آن بر روی لب های خود لذت خواهید برد.

بیرون آمدن از سرما نباید یک تجربه آسیب زا برای پوست شما باشد. فقط به خاطر داشته باشید که با تغییر فصول، بدن شما در حال تغییر است و آرایش بهاره خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. پس پنجره هایتان را باز کنید، بیرون بروید و نفس عمیق بکشید. از گرمای پوست خود لذت ببرید و بدانید که ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/your-spring-makeup-wardrobe-update