بررسی پالت سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز Sultry

بررسی پالت سایه چشم آناستازیا بورلی هیلز Sultry

بله! آناستازیا بورلی هیلز با یک پالت نسخه محدود جدید عرضه شد. این مجموعه سایه چشم دودی از 14 سایه تشکیل شده است که از رنگ های خنثی گرفته تا مات های سرد و متالیک را شامل می شود. مقدار رنگدانه، درخشش و زرق و برق موجود در این پالت، ظاهری عالی برای تعطیلات را ایجاد می کند! سایه‌ای که در این پالت به‌عنوان رنگ قرمز مرجانی پر جنب و جوش به چشم می‌خورد، راهی سرگرم‌کننده برای به دست آوردن رنگ‌هایی است بدون اینکه از حال و هوای «طعم‌انگیز» این زیبایی دور شوید. اگر به درخشش و ظاهر جسورانه علاقه دارید، این یکی از موارد ضروری در مجموعه شماست.

این پالت 45 دلار آمریکا / 59 دلار کانادا (قبل از مالیات) است. این مبلغ تقریباً 3.21 دلار برای هر سایه چشم است. پالت سایه چشم Sultry 3 دلار بیشتر از سایر پالت های ABH (آناستازیا بورلی هیلز) است و اگر به ظاهر دودی علاقه دارید، از نظر قیمت، سرمایه گذاری مناسبی است. مقدار زیادی سقوط وجود دارد، که شخصاً من را آزار نمی دهد، اما این چیزی است که باید از آن آگاه بود. این پالت یکی از پالت‌های مورد علاقه من از ABH است، و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم او روی چه چیزی کار می‌کند.

از برق زدن و صداهای دودی سیر نمی شوم. این پالت رنگ‌های خنثی زیادی دارد که برای برنامه‌های آرایشی در طول روز عالی است، و مطمئناً می‌توانید هر ظاهری را با مقدار سایه‌های فلزی موجود در مجموعه مزه کنید. این پالت رنگ یادآور پالت سایه چشم Huda Beauty Obsessions در اسموکی است. فلزات هم در این پالت و هم در Huda رنگدانه دارند، اما اگر به دنبال طیف رنگی بیشتری هستید، این پالت بسط بسیار خوبی است. من عاشق این پالت هستم!

سایه ها شامل:

  1. تازه – صورتی عاج فوق العاده مات

  2. مروارید – مروارید متالیک سفید با ته رنگ صورتی ملایم

  3. Steampunk – برنز توپاز متالیک

  4. رز کوارتز – هلویی نرم فلزی با تغییر صورتی

  5. اخگر – خاکی فلزی برنزی

  6. بلوم – صورتی مرجانی فوق العاده مات

  7. توس – مات زرد مات با تنه متوسط

  1. سیندر – مایل به رنگ بژ با رنگ سرد فلزی با لکه های طلایی

  2. سرشاخه – مات مات با تنه مات

  3. ساج – قهوه ای طلایی متالیک

  4. دیستوپین – قهوه ای خاکستری تیره فوق العاده مات

  5. سایبورگ – نقره ای متالیک با ته رنگ بنفش

  6. تخته سنگ – خاکستری تخته سنگ فوق العاده مات

  7. نوآر – مشکی عمیق فوق العاده مات

افکار نهایی

در پایان، من قویاً پیشنهاد می‌کنم که اگر به رنگ‌های متالیک، رنگ‌های سرد خنثی و حال‌وهوای دودی علاقه دارید، باید این پالت را بررسی کنید. من همیشه به سمت نگاه های تیره تر و کنایه آمیزتر کشیده می شوم. من متوجه شدم که رنگ های سردتر و تیره تر شکل چشم های من را مشخص می کنند. در نتیجه آنها توجه را به رنگ چشمان من جلب می کنند که ظاهر بسیار شیک و جذابی را ایجاد می کند. من تطبیق پذیری این پالت را دوست دارم و تجربه کیفیت ABH همیشه لذت بخش است. این قطعا یکی از بزرگترین عشق های من در این فصل تعطیلات است، تا کنون! بدون پالت سرگرم کننده ABH، فصل تعطیلات نخواهد بود!

منبع: https://www.poutsopretty.com/anastasia-beverly-hills-sultry-eyeshadow-palette-review/