ثبت نام: میم های کاری، احساس بهار، کابوی کارتر

ثبت نام: میم های کاری، احساس بهار، کابوی کارتر

من روز قبل این میم زندایا را در اینستاگرام دیدم و داگنابیت، با روح من صحبت کرد زیرا 99٪ مطمئن هستم که لک های کاری من معادل عکس سمت راست است.

نکته خنده دار این است که وقتی صبح قبل از خروج از خانه از آینه حمام خارج می شوم، همه چیز خوب به نظر می رسد. من روزم را می گذرانم و مدتی بعد نگاهی اجمالی به خودم در نور خشن بالای سر کار خواهم داشت و مانند “WHOA”. چی شد؟” روده بر شدن از خنده!

به هر حال، هوای اینجا در تمام طول هفته دیوانه بوده است. فراموش کردم ظاهراً یک بهار واقعی چه حسی دارد. سال‌ها می‌گذرد که ما اینجا در کالیفرنیای شمالی نداشتیم. برای مدتی در آنجا، ما فقط در یک چشم به هم زدن از زمستان به هوای گرم می پریدیم بدون اینکه چیزی در این بین اتفاق بیفتد. یادداشت جانبی، سلام گرم شدن کره زمین!

با این حال، چند روز گذشته یادآور آن چیزی بود که به یاد دارم در دوران کودکی چه حسی بهار داشتم. نوسان بین دمای ملایم 70 ساله و روزهای سرد و مرطوب بارانی شوک بزرگی برای سیستم و کمد لباس من بوده است. یک روز پلیور پارکی و پشمی پوشیده ام و روزی دیگر با تی شرت.

میدونی، الان که 40 سالمه بهار رو خیلی بیشتر دوست دارم. من دوست دارم ببینم همه چیز دوباره زنده می شود. این به من یادآوری می کند که همیشه زمان دیگری برای شکوفه دادن دوباره وجود دارد. چیزی در مورد ایده تجدید و اختراع مجدد وجود دارد که اکنون بیش از هر زمان دیگری با من صحبت می کند.

در مورد اختراع مجدد، من بدون توقف به آلبوم جدید بیانسه، “کاوبوی کارتر” گوش می‌دهم. من عاشق این هستم که بیانسه ژانرهای مختلف موسیقی را با هم ترکیب می کند. من به خصوص هارمونی و آوازهای لایه ای را دوست دارم. آهنگ های مورد علاقه من تا به حال “Blackbird”، “II Most Wanted” و “Protector” هستند.

آیا به موسیقی جدید او گوش داده اید؟ اگر فرصت دارید، آن را امتحان کنید. من فکر می کنم شما ممکن است آن را دوست داشته باشید.

شنبه ای فوق العاده و آخر هفته ای آرام داشته باشید.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن



منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-work-memes-feels-like-spring-cowboy-carter/