بررسی پالت سایه چشم Urban Decay Naked Cherry

بررسی پالت سایه چشم Urban Decay Naked Cherry

این پالت Urban Decay از 12 سایه کاملاً جدید با الهام از رنگ های رزگلد و گیلاس تشکیل شده است. پالت Naked Cherry (درست مانند سایر پالت های Urban Decay) با یک آینه تمام اندازه و یک برس دو انتها ارائه می شود. فرمول آن کرمی و کره ای است، با درخشش های بسیار زیبا و مات های قابل ترکیب برای ایجاد ظاهری پر زرق و برق. شخصاً، این محبوب ترین پالت Urban Decay است. اگر از طرفداران سایه های کرن بری پاییزی هستید، این پالت واقعا برای شما جذاب خواهد بود.


شهری - پوسیدگی - برهنه - گیلاس - سایه چشم - پالت - بررسی - جلو


شهری - پوسیدگی - برهنه - گیلاس - سایه چشم - پالت - بررسی - پشت

این پالت 49 دلار آمریکا / 66 دلار کانادا (قبل از مالیات) است و در مجموع 1.1 گرم است. این مبلغ تقریباً 4.08 دلار برای هر سایه چشم است. این یک سرمایه گذاری معقول است و به نسبت قیمت سایه چشم قطعا ارزشش را دارد. هنگام مقایسه این فرمول با سایه‌های قبلی Urban Decay، باید تاکید کنم که این سایه‌ها حتی بیشتر از پالت‌های قبلی رنگدانه‌تر و کره‌ای‌تر به نظر می‌رسند. با متوقف شدن پالت برهنه اصلی Urban Decay، این یک افزودنی فوق العاده به خانواده پالت ها است.


شهر - پوسیدگی - برهنه - گیلاس - سایه چشم - پالت - بررسی - زوم - چپ


شهری-پوسیدگی-برهنه-گیلاس-سایه چشم- پالت- بررسی-زوم-راست

همانطور که در نمونه ها نشان داده شده است، من واقعا از رنگدانه بودن سایه های چشم شگفت زده شدم. کمی سایه چشم تا حد زیادی پیش می رود و در هنگام ترکیب آنها به نظر می رسد بدون ایجاد لکه بر روی آنها می لغزند. من بیشتر طرفدار لحن سرد هستم، اما چیزی بسیار زنانه و جذاب در مورد این پالت وجود دارد. سایه های گرم تقریباً یک اشاره بنفش به آنها دارند که به نظر من در بسیاری از رنگ های چشم ظاهری خیره کننده ایجاد می کند. سایه های Drunk Dial و Ambitious دارای درخشندگی فلزی زیبایی هستند. من از این رنگ ها در سراسر درب خود استفاده کردم و متوجه شدم که این به خودی خود ظاهری خیره کننده ایجاد می کند.

سایه ها شامل:

  1. هات اسپات (عاج مات)
  2. احتیاط (بژ مات خنثی نرم)
  3. بنگ بنگ (صورتی درخشان)
  4. Feelz (نرم گرد و خاکی رز مات)
  5. آبدار (هلو گرم نرم)
  6. روشن کردن (درخشش رز متالیک کم رنگ)
  7. جاه طلب (مس رز فلزی)
  8. بینگ (مات ارغوانی عمیق)
  9. شیطانی (آلوی مات مایل به قرمز)
  10. جوان عشق (زغال اخته فلزی)
  11. دایال مست (سورمه ای متالیک عمیق)
  12. حریم خصوصی (مات مایل به قهوه ای مایل به آلو)


شهری - پوسیدگی - برهنه - گیلاس - سایه چشم - پالت - بررسی - نمونه

افکار نهایی

پالت Urban Decay Naked Cherry رنگدانه‌ای، زیبا است و برای خانم‌ها و آقایانی که از رنگ‌های گرم لذت می‌برند، باید داشته باشند. این پالت به شما امکان می دهد بدون فرو رفتن در پالت های دیگر ظاهری کامل ایجاد کنید. برای مثال، من از بسیاری از درخشش‌ها و رنگ‌های متالیک دوست‌داشتنی لذت می‌برم، سایه‌های مات مانند Hot Spot و Caution رنگ‌های انتقالی عالی هستند و به ترکیب هر ظاهری کمک می‌کنند. من قطعاً این پالت را به کسانی از شما که می خواهید ظاهر پاییزی سرگرم کننده ایجاد کنید توصیه می کنم.

طرفداران منفی
• سایه های انتقالی • کمی در سمت گران تر
• مات و درخشان
• فرمول ترکیب پذیر و قابل ساخت
• فاقد پارابن، سولفات و فتالات

منبع: https://www.poutsopretty.com/urban-decay-naked-cherry-eyeshadow-palette-review/