تزریق ژل لب چیست ؟ هزینه، مزایا، برندها کلینیک خانه سفید

برای تماشای بیشتر نمونه کارها به صفحه گالری تصاویر مراجعه کنید. همان مکانیسم که میزان سرعت سوخت و ساز کالری را تنظیم می کند، بر سرعت تجزیه ژل نیز تأثیر می گذارد. همه این علائم گفته‌شده معمولاً بعد از حدود دو تا چهار هفته از بین می‌روند. همچنین ژل ژوویدرم خطوط متوسط ​​تا عمیق اطراف بینی و دهان شما (مثل خطوط خنده) و خطوطی را که از گوشه های دهان شما به سمت چانه (خطوط ماریونت) می رود، را صاف می کند. برای رزرو وقت و تخفیف های ویژه مطب vip سیمارو حتما فرم زیر را تکمیل نمائید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.یا با شماره ۲۲۹۰۷۶۹۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی صورت، تزریق فیلر لب است و به همین دلیل متاسفانه این عمل زیبایی در اکثر اماکن مانند سالن های آرایشگاه، مطب پزشکان عمومی و یا حتی منزل خانه همسایه انجام می شود. لازم است این نکته را به شما یادآوری کنیم که عمل تزریق فیلر لب جزء عمل های حساس است و اگر به درستی انجام نشود ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید و عوارض بسیار خطرناکی را تجربه کنید. تکنینک تزریق ژل لب روسی بدون جا به جایی مواد حجم بیشتری به لب ها داده و ظاهری بسیار طبیعی دارد.

کلینیک زیبایی گلدن رویال مرکز زیبایی پوست و مو و لیزر با مجهزترین تجهیزات روز دنیا و بهترین امکانات آسایشی و رفاهی در خدمت مشتریان گرامی می باشد. بهتر است که غذا بسیار سرد یا بسیار داغ نباشد چون ممکن است لب خود را بسوزانید و یا لب را گاز بگیرید. استفاده از مواد غذایی که بافت سختی دارند نیاز به جویدن بیشتر و شدیدتر هستند و این موضوع باعث می شود که لب نیز درگیر شود و مشکلات زیادی ایجاد کند. تقریبا برای تزریق ژل برای لب 30 الی 45 دقیقه زمان لازم است و پس از تزریق تقریبا بین 12 الی 18 ماه ماندگاری دارد. طی این مدت شما باید هر 6 الی 9 ماه یکبار برای ترمیم به پزشک مراجعه کنید. تزریق فیلر، ظاهری صد در صد طبیعی برای لب ایجاد می کند ، و به گونه ایی لب را نشان می دهد که انگار لب مادر زادی همینقدر خوش فرم و حجیم بوده است و به هیچ وجه برای هیچکس احتمال تشخیص نم یگذارد.

بجای اینکه لب ها را یک ساختار واحد بلند در نظر بگیرید، آن ها را به زیر واحدهای کوچکتر تقسیم نموده و هر یک را به شکل مناسب پر کنید. لب های اغراق شده اغلب در اثر پر کردن بیش از حد لب ها بدون توجه به زیر واحدهای زیبایی آن رخ می دهد. احساس درد را شاید بتوان یک پدیده نامطلوب دانست اما به عنوان عارضه فیلر لب محسوب نمی شود چراکه هر عمل و رفتار پزشکیی و زیبایی با درد اندکی همراه است. بافت لب بسیار حساس است و تزریق لب ممکن است با کمی درد همراه باشد.

استفاده از فیلر لب مزایای بسیاری نسبت به سایر روش‌ها از جمله چربی و کلاژن دارد. مهم‌ترین آن این است که کنترل پزشک بر میزان تزریق اسید هیالورونیک بسیار بیشتر است و در نتیجه تزریق دقیق‌تر خواهد بود. همچنین تزریق فیلر می‌تواند در چند مرحله انجام شود تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد. بعضی از عوارض جانبی ممکن است شامل احساس درد و تورم در منطقه تزریق، بروز خونریزی، عفونت، و یا تغییرات ناخواسته در شکل لب‌ها باشد. برای کاهش احتمال بروز عوارض جانبی، بهتر است تزریق ژل لب توسط یک پزشک مجرب و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود. همچنین، پس از تزریق ژل لب، بهتر است از تماس با نور خورشید و استفاده از آفتاب‌گردان‌هایی که فیلتر UV دارند، خودداری کنید.

نکته ای که جالب است بدانید این است که در تکنیک روسی برخلاف سایر تکنیک ها مدل تزریق ژل به لب بطور عمودی و از قسمت بالای لب انجام می شود. به طور کلی تزریق ژل به لب به روش قلبی کمی حرفه ای تر و دقیق تر از سایر روش ها انجام می شود. برای شروع عمل، در ابتدا دکتر مقداری داروی بیحسی موضعی را به لب‌های بالا و پایین تزریق خواهد کرد.