سئوال زیبایی روز: آیا از زیبایی پشیمان هستید؟

من هرگز سعی نکردم به طور فعال برنزه کنم، اما آرزو می کنم که در سنین پایین به طور مداوم از ضد آفتاب استفاده می کردم. وقتی بچه بودم، همیشه بیرون بودم، مخصوصاً در تابستان، و اغلب ساعت ها متوالی. اما تنها زم، که ، ضد آفتاب زدم زم، بود که به ساحل یا دریاچه رفتیم. دیوانه! و زم، که من شروع به استفاده روزانه از ، ضد آفتاب کردم، تا زم، که در دانشگاه بودم شروع به استفاده از ، ضد آفتاب کردم.

بیبی کارن 15 سال پیش، در سال 2008!

هر ،، زیبایی پشیمان است. در اینجا تعدادی از من بدون ترتیب خاصی وجود دارد!

  • استفاده ن، کافی از ضدآفتاب در سنین پایین و اغلب به اندازه کافی نیست
  • در دهه 90، ابروهایم را به فراموشی سپرده بودم
  • کشیدن تهاجمی روی پلک هایم برای آرایش، به خصوص خط چشم
  • باور دارم که «نیاز دارم» بینی ام را کانتور کنم تا صاف تر شود. این برای مدتی ادامه یافت و من خوشحالم که راه خود را پیدا کردم زیرا هیچ لطفی برای سلامت روان من انجام نداد.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/beauty-q-of-the-day-do-you-have-any-beauty-regrets/

آیا از زیبایی پشیمان هستید؟

این سوال بعد از بحث طول، با همسایه ام در مورد ضد آفتاب به وجود آمد! او پوست روشنی با موهای قرمز دارد و به این موضوع اشاره کرد که در دهه 20 و 30 سالگی چگونه از برنزه شدن پشیمان است. اکنون که او بزرگتر شده است، پوستش آسیب های خورشیدی دارد که مق، با آن دشوار است.

اما بزرگترین حسرت این است که واقعاً قدردان آنچه در آن زمان داشتم نیستم، زیرا خدای من، من ع، هایی از خودم در جو، می بینم و نمی توانم باور کنم که این همه کلاژن داشتم. (یا موها، برای این موضوع.) اگر می توانستم، به گذشته برمی گشتم و بیبی کارن را در آغوش می گرفتم و به او می گفتم که 1) واقعاً به آن همه کانسی، نیاز ندارد، و 2) حالش خوب می شود.