بالم پاک کننده جینسینگ بنفش Naturium | صدمین روز مدرسه

سلام و سه شنبه مبارک دوست روزت چطور میگذره؟

در مورد زیبایی دیگر، هفته گذشته در طی یک سفر ،یدی که استرس زدایی کردم، به طور تصادفی یک شیشه مرهم پاک کننده جینسینگ بنفش Naturium ،یداری کردم. Naturium یک خط مراقبت از پوست “تمیز” (به نقل از هوا) توسط سوزان یارا از مشهور YouTube است و می تو،د آن را در Target پیدا کنید.

بچه‌ها هم لباس سالمندان 100 ساله می‌پوشیدند. کانر یک لباس الهام گرفته از مادربزرگ، مروارید و روسری پوشید و من از یک سایه چشم سفید برای خا،تری ، موهای قهوه ای او استفاده کردم. روده بر شدن از خنده!

امروز صبح کانر خیلی هیجان زده بود چون امروز صدمین روز مدرسه است! بله، این یک چیز است.

بچه‌ها پروژه‌های ویژه‌ای را برای جشن انجام می‌دهند، و امسال، او پوستر «بهار می‌آید» را با یک گل با 100 مورد ،بانده شده روی گلبرگ‌ها ایجاد کرد.

آیا عجیب است که من آن را می خواستم تا حدی به این دلیل که شیشه زیبای بنفش نظرم را جلب کرد؟ من همچنین دوست دارم روغن های غنی از لینولئیک (معروف به ویتامین F) داشته باشد.

در 20 سالگی و حتی 30 سالگی، احتمالاً قبلاً وارد حالت جشن می شدم، اما وقتی به 40 سالگی می رسم، گاهی اوقات با احتیاط سنجیده به شادی نزدیک می شوم – کاری که قطعاً قبلاً انجام نمی دادم. نمی دانم چیز خوبی است یا بد هوم

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

من از آن به ،وان اولین پاک کننده برای پاک ، آرایش و ضد آفتاب استفاده کرده ام و آن را دوست دارم. فوق العاده ،ی است، همه چیز را از بین می برد، حتی خط ژل ساعت شنی با استفاده طول، مدتی که اخیراً به آن دچار شده ام، و پوستم را خشک نمی کند. قیمت آن 19 دلار برای سه اونس است و مقداری بسیار زیاد است.

حدس می زنم این چیزی است که با افزایش سن به وجود می آید؟

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/naturium-purple-ginseng-cleansing-balm-100th-day-of-sc،ol/

تنها چیزی که می‌دانم این است که به کائنات (و خودم) گفته‌ام که می‌خواهم برای یک برند زیبایی بنویسم که از آن استفاده می‌کنم و دوستش دارم، و تا کنون کائنات نشانه‌های خوبی برای من ارسال کرده است. خواهیم دید!

مال من تا اینجا خیلی عالی بوده است… امروز صبح خبرهای امیدوارکننده ای در جبهه دریافت کردم، اما تا زم، که جوهر خشک نشود، خیلی هیجان زده نخواهم شد.