صفحه خانگی ۶ پارس بیت ماین

در بازار معاملات آتی، شما می توانید سرمایه ی خود را بر روی افزایش یا کاهش قیمت یک دارایی قرار دهید. اگر باور دارید که قیمت رشد می کند، آن را لانگ می کنید (می خرید) و برعکس اگر باور دارید قیمت کاهش خواهد یافت، آن را شورت می کنید (می فروشید). ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و در گوشه بالا سمت راست به “My Assets” وارد شوید. برای ورود به صفحه تریدینگ صرافی بای بیت مانند مراحل زیر عمل کنید.

نحوه استفاده اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور:

برای شما نمونه درست از عکس ها را هم در قسمت پایین قرار داده که با توجه به آنها مدارک را آپلود بفرمایید. دقت کنید که حتما تصاویر مدارک باید دقیق و قابل مشاهده باشند و متن روی آنها هم حتما خوانا باشد و تصاویر تار و بی کیفیت نباشند. در قسمت 1- کشوری که در آن ساکن هستید را وارد کنید که اصولا خود صرافی از آی پی شما آن را می خواند و برای افرادی که بدون فیلترشکن از ایران به آن وصل می شوند کشور ایران را خودش به طور اتومات به ما نشان می دهد. و در نهایت روی آماده هستم برای شروع به احراز هویت، کلیک می کنید. اولین تنظیمات، اطلاعات اساسی است که موضوع اولی که در آن به ما نمایش می دهد ایمیلی است که با آن در این صرافی ثبت نام کرده ایم.

نحوه فعال سازی شماره موبایل در صرافی کوینکس:

اگر علاقه‌مند به ثبت‌نام و فعالیت در صرافی کوینکس هستید باید بدانید ثبت‌نام در این صرافی کار آسانی است و با طی کردن مراحل زیر می‌توانید به آسانی برای خود حساب کاربری بسازید. پس از این کار، ادرس کپی‌شده را در قسمت واریزی کیف پول و یا جایی که می‌خواهید کوین‌ها را به آن ارسال کنید وارد کنید. اگر شما درخواست برداشت از حسابتان را نداده‌اید، سریعاً یا رمز عبور سایت خود را تغییر دهید یا به پشتیبانی کوینکس تیکت بزنید. در اخرین قسمت از این بخش هم کد زد فیشینگ رو مشاهده میکنید که برای فعال کردن این گزینه باید بر روی تنظیمات بزنید و در مراحل ابتدا کد تایید ایمیل و سپس کد زد فیشینگ رو بزنید و در اخر هم این گزینه برای شما فعال میشه. کد زد فیشینگ صرفا برای اینه که بدونید این سایت اصلی کوینکس هست یا نه.

برای عضویت در این کانال اخبار کوینکساینجاو برای ورود به کانال پشتیبانی اینجا را کلیک کنید کانال پشتیبانی انگلیسی زبان هم دارد در این لینک. 🔵 دامنه اصلی این صرافی coinex.com می باشد که با بررسی Whois دامنه متوجه شدیم در سال 2001 ثبت شده است و چندین سال است کوینکس بدون مشکل کار کرده است. کاربرانی که میخواهند درصرافی کوینکسفعالیت کنند باید بگویم که کوینکس، یک صرافی خوبی است حالا بیایید این صرافی را نقد و بررسی کنیم. بنیانگذار و مدیر عامل یانگ هایپو، رهبر جامعه ارزهای رمزنگاری شده و کارآفرین ارشد متولد دهه 90 میلادی است. او در سال 1391 از دانشگاه پلی تکنیک در رشته ریاضیات و ریاضیات کاربردی فارغ التحصیل شد همچنین او قبلاً در Tencent TEG ، Weibo و FutuSecurities به فعالیت داشته و از سال 1392 به انجمن بیت کوین پیوست. بله با هر مقداری شما برای استیک کردن در صرافی کوینکس نیاز به احراز هویت دارید.

آیا کوینکس با ایرانی ها کار میکند؟

کوینکس به صورت رسمی عضوی از مجموعه Via BTC است که این مجموعه کیف پول ViaWallet را به بازار عرضه کرده. پس از کیف پول ویا والت میتوانید به عنوان کیف پول رسمی کوینکس استفاده کنید. برای تبدیل قسمت واریز به برداشت بر روی قسمت قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید تا به قسمت برداشت وارد شوید.

صفحه خانگی ۶ پارس بیت ماین میتوانید با خرید‌ و فروش در معاملات مارجین سود خود را ثبت نام کوینکس به حداکثر برسانید. همچنین زمانی که بازار کساد است یا افت قیمت دارد نیز میتواند سوداور باشد. فی معامله در صرافی کوینکس0.1% (Taker – 0.1%) و برای Maker – 0% است این رقم در صرافی بایننس کمی بیشتر و محاسبات آن همراه با تبصره و تک ماده و کمی پیچیده است. در این صرافی احراز هویت نیاز ندارید و پس از ثبت نام، سریعا میتوانید واریز و برداشت داشته باشید. در کانال تلگرامی تاسیس شده اطلاعیه ها و راهنمایی ها و همچنین اطلاعات در خصوص Airdrop های این صرافی به زبان فارسی منتشر می شود.