کرم در مقابل پودر برنزر: نحوه انتخاب

کرم در مقابل پودر برنزر: نحوه انتخاب

نحوه زدن برنزه

باز هم زمان آن فرا رسیده است، خورشید به شدت می درخشد، روزها طولانی تر می شوند و ظاهر پوست آفتاب خورده ظاهر می شود. تابستان زمان ایده آلی برای کشف دنیای برنزها است.

این تصور غلط وجود دارد که برنزینگ و کانتورینگ یکی هستند، این نمی تواند دور از واقعیت باشد. کانتورینگ به معنای ایجاد ابعاد و عمق است به صورت با مجسمه سازی ظریف در حالی که برنزها به منظور ایجاد گرما و درخشش هستند.

همچنین تفاوت مشخصی در سایه محصولات کانتورینگ و برنزها وجود دارد. از آنجایی که کانتورینگ به منظور افزودن عمق و بعد است، سایه‌ها اغلب دارای ته رنگ سردتری هستند در حالی که برنزها بیشتر ته رنگی شبیه پوست دارند.

کرم رنگ در مقابل پودر

با گزینه های بسیار زیاد ممکن است از خود بپرسید که کرم یا پودر را انتخاب کنم؟? برنزهای کرم به دلیل ماهیت نرم کنندگی که باعث سهولت آن می شود، اغلب برای پوست های خشک تر گزینه ای عالی هستندy برای به دست آوردن یک ترکیب نرم تر. اچبا این حال، جدید مجموعه PureBronze، با وجود پودر بودن، لمسی نرم می دهد و حتی روی پوست خشک تر به راحتی ترکیب می شود. برای نفت به همان اندازه مهم استy پوست برای انتخاب بافت مناسب برای برنز کننده ها. روغنy پوست‌ها باید از انتخاب برنزه‌هایی که به شدت درخشان هستند اجتناب کنند، این می‌تواند باعث شود که پوست بسیار بافت‌دار و براق به نظر برسد.

پیدا کردن رنگ زیرین

درست مانند هر محصول دیگری برای پوست، هم عمق پوست و هم ته رنگ نقش مهمی دارند انتخاب برنز.

قاعده کلی این است که یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پوست طبیعی خود، رنگ برنزی را انتخاب کنید. خواه روشن، سبک، متوسط، عمیق یا جایی در این بین باشید، دانستن ته رنگ پوستتان به همان اندازه مهم است که عمق پوستتان را بدانید.

اگر از زیر و بم خود مطمئن نیستید در اینجا یک بررسی سریع وجود دارد:

  • ته رنگ ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: گرم، سرد و خنثی.
  • ته رنگ گرم بیشتر هلویی، طلایی یا زرد است.
  • ته رنگ سرد به طور کلی با پوستی همراه است که دارای نکات آبی و صورتی است.
  • ته رنگ های خنثی ترکیبی از ته رنگ های سرد و گرم دارند.
  • ته رنگ شما بر ظاهر پوست شما در هنگام برنزه شدن تاثیر می گذارد.
    • رنگ پوست روشن تر با ته رنگ گرم، هلویی بیشتری برنزه می کند. برنزی را انتخاب کنید که برنزه هلویی یا خنثی باشد.
    • رنگ پوست های روشن تا متوسط ​​با ته رنگ های گرم بیشتر طلایی می شوند. برنزی را انتخاب کنید که رنگ مسی دارد.
    • رنگ‌های پوستی عمیق‌تر با رنگ‌های گرم بیشتر رنگ برنزی عمیق را برنزه می‌کنند. برنزری را انتخاب کنید که شکلاتی غنی و عمیق داشته باشد.
    • رنگ پوست های روشن تر با ته رنگ های سرد برنزه تر. برنزی را با رنگ رژگونه انتخاب کنید.
    • رنگ پوست های روشن تا متوسط ​​با ته رنگ سرد بیشتر از دارچینی عمیق برنزه می شود. رنگ برنزی برنزه با رنگی از رنگ دارچینی را انتخاب کنید.
    • رنگ‌های پوست عمیق‌تر یا غنی‌تر با ته رنگ سرد، بیشتر مایل به قرمز می‌شوند. قهوه ای تیره با کمی قرمز انتخاب کنید.
    • در نهایت، اگر ته رنگ خنثی دارید، هیچ سایه برجسته قابل تشخیصی وجود ندارد، ممکن است بسوزید و سپس برنزه شوید. Opt برای رنگ بژ که باعث نمی شود پوست قرمز یا نارنجی به نظر برسد.

اکنون که در مورد ته رنگ و عمق بحث کردیم، کاربرد نیز یک عنصر ضروری در بدست آوردن سو طبیعی نهایی است.n-نگاه بوسیده اگر همراه با محصولاتی مانند کرم پودر استفاده می‌کنید، حتماً از پودر پودر استفاده کنید تا از استفاده ناهموار جلوگیری کنید. اگر یک کرم برنز کنندهترجیح داده می شود، آی تی را می توان مستقیماً روی پوست بعد از فونداسیون یا مرطوب کننده رنگی مخلوط کرد.

همانطور که کانتور قوانین خاصی برای قرار دادن دارد، برنزها نیز چنین هستند. استفاده در جایی که نور خورشید به طور طبیعی به صورت برخورد می کند، کلیدی است. جایگذاری مناسب برنزشامل کناره های پیشانی، اطراف شقیقه ها به شکل ac، نوک بینی و چانه است. برس های فن بهترین ابزار برای استفاده هستند، به یاد داشته باشید که این برای افزایش گرما است نه پوشش. یک برس فن، کاربرد را سبک و طبیعی نگه می دارد. یقه و دکلته را فراموش نکنید. برای درخشندگی بیشتر از برنز کننده برنزه کننده بر روی نقاط بلند صورت مانند استخوان گونه و لبه بینی استفاده کنید.

برنزه‌ها می‌توانند در روزهایی که زیاد آرایش نمی‌کنید یا عکس نمی‌گیرید عالی باشند.

چه کرم یا پودر را انتخاب کنید، برنزه‌کننده‌ها راهی عالی برای استقبال و جشن گرفتن تابستان هستند.

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/cream-vs-powder-bronzer-which-is-best-for-you