کدهای خطای پکیج آبگرمکن دیواری کامتک | parsepackage

کدهای خطای پکیج آبگرمکن دیواری کامتک | parsepackage

می‌پرسید اگر ایراد از قسمت الکترویکی نبود و با جامپر کردن سیم‌های پرشر فن رفع نشد parsepackage.com چگونه عمل کنیم؟ در این صورت، با یک آوومتر در حالت بیزر پرشر فن را در حالت فن روشن و فن خاموش تست می‌کنیم تا از سلامت پرشر باخبر شویم. اگر با فن روشن اتصال برقرار نشد، شیلنگ پرشر را از قسمت فن جدا کرده و عمل مکش و یا دهش را به صورت مصنوعی با دهان انجام می دهیم. در زیر لیستی از متداول ترین و کامل ترین بانک ارور پکیج و عملی که باید انجام دهید پیدا خواهید کرد. اگر ارور پکیج همچنان ادامه داشته باشد یا مسئله ای را نشان ندهد که می‌توانید خودتان آن را برطرف کنید ، لطفاً با تعمیرکار ما در زرین سرویس تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با ما از طریق همین سایت ارتباط برقرار نمایید و یکی از مهندسان متخصص ارور پکیج را ملاقات کنید.

  • این ارور  یعنی ۳۰ ۴۰  در دستگاه ایران رادیاتور به معنی خرابی برد میباشد.
  • در ادامه به بررسی چند نمونه از خطاهای شایع در پکیج ایران رادیاتور میپردازیم .
  • به تجربه ثابت شده است که خرابی ntc می تواند هر مشکلی را باعث شود .
  • پکیج های آنالوگ مربوط به سری های ECOو MوESوEوBM بوده و پکیج های دیجیتال تحت عنوان سری های KوL تولید می گردند .

در مرحله بعد، اهم متر را روی رنج ده کیلو اهم یا بیشتر تنظیم کرده و سپس دوسر آن را به دوسر سنسور که از قبل باز کردید وصل کنید. با توجه به عملکردی که برای انتیسی یا ترمیستور گفته شد ، خراب شدن آن باعث عملکرد نادرست پکیج در تنظیم آب گرم و دمای محیط می‌شود. خدمات ایران رادیاتور در تهران  قصد دارد تا به شرح دقیق ارور e81  پکیج ایران رادیاتور بپردازد .

کامل ترین لیست ارور پکیج ها تمام برند ها و تمام مدل ها

مطالبی که بیان کردیم تمام نکاتی بودند که شما باید در خصوص بانک ارورهای پکیج ایران رادیاتور می‌دانستید. اما اگر از قبل، با ارورهای پکیج ایران رادیاتور و یا خطاهای پکیج ایران رادیاتور آشنا باشیم و درباره تعمیر، سرویس و عیب یابی نکات و روش ها را بدانیم، می‌توانیم از به وجود آمدن مشکل و عیب پکیچ ایران رادیاتور خود جلوگیری کنیم و حداقل در برابر آنها آماده باشیم. ارور e41  پکیج ایران رادیاتور  نشان دهنده خراب بودن ترمیستور آب گرم مصرفی می باشد.

تعمیر و سرویس فن کویل

پکیج ایران رادیاتور نیز به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در کشور ما، همانند سایر پکیج‌ها ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل شود و نتواند کار خود را به درستی انجام دهد. همان‌طور که می‌دانید با حرکت فن دود حاصل از احتراق از دستگاه خارج می‌گردد، در صورت گیرکردن هر یک شیء مثل شاخه‌های حاصل از لانه‌سازی کبوترها در پره‌های فن ممکن است آن را از کار انداخته و شما را با کد خطا e51 ایران رادیاتور مواجه کند. این چراغ ها در زمان کارکرد دستگاه روی حالت آبگرم مصرفی، یعنی وقتی که یکی از شیرهای منزل باز است به صورت جفتی حرکت می کنند.

ارور e88 پکیج ایران رادیاتور به دلیل رسوب گرفتن مبدل اصلی

این ارور در پکیج ایران رادیاتور، مربوط به دستگاه های بدون فن است. در این حالت سنسور حرارتی دود در اثر نشت دود عمل می‌کند. معمولاً بعد از 10 دقیقه، سنسور حرارتی سرد می‌شود و با ریست کردن دستگاه به حالت طبیعی برمی‌گردد. در صورت بروز مکرر ارور لازم است حتما با یک سرویس‌کار ماهر تماس گرفته شود تا به عیب یابی و رفع مشکل بپردازد.