چگونه در دولینگو انگلیسی یاد بگیریم؟ ایرانیکارت | iranbritish

از آنجا که این آزمون را در منزل انجام می دهید و Duolingo باید از عدم تقلب شما در این آزمون مطمئن باشد قوانین زیادی هم وضع کرده است! شما باید در اتاقی پرنور تنها باشید؛ گوش هایتان کاملا مشخص باشد (مو آنها را نپوشانده باشد)؛ نباید عینک آفتابی یا هدفون استفاده کنید و حق استفاده از قلم و کاغذ هم ندارید. همه این مقررات برای اطمینان از عدم تقلب شرکت کننده تدبیر شده اند. شما باید تمام این مقررات را رعایت کنید و اگر حتی یک مورد را هم رعایت نکنید (و مثلا از تلفن همراه خود استفاده کنید یا نوت برداری کنید) دولینگو شما را از شرکت مجدد در آزمون منع خواهد کرد. برای درک بهتر نمره دهی دولینگو در جدول زیر نتایج حاصل از آزمون دولینگو و تافل را مقایسه کرده‌ایم. آزمون انگلیسی دولینگو دارای سه بخش اصلی است که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

منبع: سایت ترجمه پارس ترنس

آزمون دولینگو از جمله معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی در سراسر دنیاست که توسط مراکز علمی مختلفی پذیرفته می‌شود. برای شرکت در آزمون تنها به اینترنت و کامپیوتر نیاز خواهید داشت که همین دسترسی راحت به آزمون از جمله دلایل محبوبیت دولینگو است. این آزمون حدودا 45 تا 60 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت و جواب آن در عرض 48 ساعت آماده می‌شود. در بخش دوم باید آزمون‌های کوتاهی را انجام دهید که سطح شما در چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را بررسی می‌کند. در بخش تطبیقی آزمون‌هایی نظیر مرتب کردن کلمات، تایپ عباراتی که خوانده می‌شود، نوشتن پاسخ یک سوال کوتاه، انتخاب کلمات صحیح انگلیسی و … انجام می‌شود.

بر همین اساس وبسایت ایران دولینگو میتواند پرداخت ریالی هزینه های آزمون دولینگو را با کمترین کارمزد برای شما عزیزان انجام دهد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به یادگیری زبان‌هایی از قبیل فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی، پرتغالی، ترکی استانبولی و غیره بپردازید. برای این کار فقط کافی است بعد از اجرای آن زبان مورد نظر خود را برای یادگیری انتخاب کنید. برای نخستین بار، سایت دولینگو توسط فردی به نام لوئیس آن و سورین هکر راه اندازی شد.

مدارک و شرایط مورد نیاز قبل از شروع آزمون دولینگو (Duolingo)

در واقع می توان گفت که این آزمون به دلیل شرایط حال حاضر( شیوع کرونا و قرنطینه در منزل) از اهمیت بالایی برخوردار شده است. لذا توصیه ما برای موفقیت در این آزمون استفاده از منابع زیر است . علاوه‌براین طراحان برنامه‌ی Doulingo کلمات پرکاربرد زبان انگلیسی را با اولویت نسبت به دیگر لغات به شما آموزش می‌دهند.

  • در سوالات Gap-fill Reading Passage آزمون دولینگو، متنی از یک منبع ادبیات انگلیسی به دولینگو شما داده می­‌شود.
  • شما برای پیشرفت در Doulingo و کسب مدال افتخار چاره‌ای جز درس‌خواندن و حل تمرین ندارید.
  • مشاهده‌ی وضعیت و سطح پیشرفتهمچنین قابلیت‌های دیگری چون آزمون آنلاین زبان انگلیسی، Duolingo برای مدارس و…
  • این نرم افزار تجربه افراد را برای یادگیری ساده تر کرده و با برطرف نمودن نقاط ضعف، پیشرفت قابل توجهی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.
چگونه در دولینگو انگلیسی یاد بگیریم؟ ایرانیکارت | iranbritish در این برنامه امکان یادگیری بیش از 25 زبان مختلف را خواهید داشت. شاید بتوان دریافت و نصب برنامه‌ی Doulingo را آسان‌ترین راه برای تسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، عربی، ژاپنی، چینی، کره‌ای، فرانسوی، ایتالیایی، هندی و… برای بخش انگلیسی دولینگو، معیار زبان این آزمون ،زبان انگلیسی به لهجه آمریکایی بوده و شامل تست چهار مهارت زبان آموزی یعنی خواندن، شنیدن، نوشتن و مکالمه است. بیش از 1800 مرکز آموزشی دنیا مدرک این آزمون را به عنوان مدرک زبان انگلیسی معتبر برای تحصیل قبول دارند.