چه فونداسیونی برای پوست خشک بهترین است؟

چه فونداسیونی برای پوست خشک بهترین است؟

زیرسازی پوست خشک

این سردترین زمان سال است، بنابراین بسیاری از ما با مشکلات پوستی معمولی در زمستان مانند خشکی، کم آبی، قرمزی و خارش مواجه هستیم. این تعجب آور نیست که بخاری ها و رادیاتورها همه چیز را خشک می کنند و قهوه اضافی برای احساس گرما می نوشند. جای تعجب نیست که چرا پوست ما اغلب تا ماه فوریه در حالت بحرانی کامل قرار می گیرد. بدتر از آن، پوست زمستانی فقط باعث می شود که پیرتر به نظر برسیم زیرا پوست ما بافتی تر و رنگ ما لکه دار می شود.

غریزه فوری ما این است که آرایش کنیم تا پوست را یکدست کنیم، اما برخی از افراد ممکن است با نگرانی از تحریک بیشتر، تمایلی به استفاده از کرم پودر نداشته باشند. ما نمی توانیم آنها را به خاطر این گونه فکر کردن سرزنش کنیم. فونداسیون های زیادی وجود دارد که در هوای سرد خیلی خوب عمل نمی کنند. خوب، شما خوشحال خواهید شد که بدانید، در جین ایردیل، ما چندین فونداسیون عالی برای پوست در زمستان داریم که از آن ها خوشحال خواهید شد.

زیرسازی پوست خشک

چه فونداسیونی برای پوست خشک بهترین است؟

در بالای لیست ما سرم رنگی HydroPure با اسید هیالورونیک و CoQ10 قرار دارد. اگر تا به حال کرم پودری برای ترمیم پوست خشک شده زمستانی ساخته شده است، این همان است. ما مجبور نیستیم دو عنصر کلیدی اول را همانطور که در نام آنها ذکر شده است به شما بگوییم، اما بیایید در مورد آنچه انجام می دهند صحبت کنیم.

  • هیالورونیک اسید توانایی فوق العاده ای برای کمک به نگه داشتن آب در پوست دارد. در واقع، اپیدرم را قادر می سازد تا حدود 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد. این یک خبر عالی برای دوستان خشک و کم آبی ما است.

  • عنصر بعدی، CoQ10، آسیب رادیکال های آزاد را برطرف می کند. CoQ10 یک ابزار قدرتمند برای حمایت از کلاژن و الاستین است، بنابراین، اگر نگران بافت ناخواسته هستید، قطعا کمک خواهد کرد.
  • آلانتوئین نیز وجود دارد که به کاهش قرمزی و تحریک کمک می کند.

HydroPure را می توان به عنوان پرایمر زیر هر یک از پودرهای ما یا روی یکی از پرایمرهای Smooth Affair ما برای درخشندگی و صافی بیشتر استفاده کرد. از نحوه ذوب شدن آن در پوست و ایجاد یک روکش شبنم‌کی که در تمام طول روز دوام می‌آورد را دوست خواهید داشت. درباره نحوه استفاده از سرم رنگی HydroPure بیشتر بدانید.

به خاطر داشته باشید که در HydroPure هیچ محافظی در برابر آفتاب وجود ندارد، بنابراین ما معمولاً آن را با یک محصول SPF ترکیب می کنیم تا نتایج بهینه را بدست آوریم.

راه حل بعدی که برای پوست زمستانی ارائه می کنیم ممکن است شما را شگفت زده کند زیرا در واقع سیستمی است که حاوی پودر است. این تصور غلط وجود دارد که همه پودرها پوست را خشک می کنند اما این یکی نه!

فونداسیون بیس مینرال پیورپرسد یک فونداسیون پودری است که مانند مایع پوشش می‌دهد، هیچ عامل خشک‌کننده‌ای ندارد و دارای فرمول تسکین‌دهنده پوست مملو از مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان است. بهترین توصیه ما استفاده از آن در سیستم آرایشی مراقبت از پوست است که از پرایمر شفاف کننده صورت Smooth Affair، فونداسیون پایه مواد معدنی PurePressed و اسپری هیدراتاسیون POMMISST تشکیل شده است.

  • پرایمر روشن کننده صورت Smooth Affair لایه ای از آبرسانی به شما می دهد، پوششی هیدراته ایجاد می کند و بافت پوست شما را صاف می کند.
  • پایه PurePressed پوست شما را تسکین می دهد و در عین حال SPF طیف وسیعی را ارائه می دهد. حاوی دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی است که حتی برای خشک ترین پوست ها نیز تسکین دهنده و آرام بخش است. در این راهنمای PurePressed Base Mineral Foundation بیشتر بیاموزید.
  • اسپری هیدراتاسیون POMMISST آرایش را برای ماندگاری طولانی تر می کند و آبرسانی بیشتری به شما می بخشد. انار یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند و دست در دست هم با SPF شما کار می کند.

روتین مراقبت از پوست برای پوست های خشک

در کنار استفاده از بهترین محصولات ممکن برای آبرسانی پوست و پیروی از یک روال آرایشی آبرسان برای زمستان، چند عمل روزانه نیز وجود دارد که مراقبت از پوست و رژیم آرایشی شما را بهینه می کند.

  • هنگام انجام مراقبت از پوست صبح و عصر، هرگز اجازه ندهید صورتتان کاملا خشک شود. سرم های درمانی را در حالی که پوست هنوز مرطوب است استفاده کنید، زمانی که پوست هنوز مرطوب است از مرطوب کننده استفاده کنید و در حالی که پوست شما هنوز از مرطوب کننده مرطوب است، پرایمر بزنید. ایجاد پوست بر روی لایه ای از رطوبت به مرطوب نگه داشتن پوست در طول روز کمک می کند.
  • همیشه از اسپری هیدراتاسیون استفاده کنید. پس از استفاده از آرایش، برای رطوبت بیشتر، با اسپری POMMISST، آرام بخش اسطوخودوس یا D20 اسپری کنید. اسپری آبرسانی خود را همراه داشته باشید و در طول روز از آن استفاده کنید.
  • یک امگا را به رژیم مکمل روزانه خود اضافه کنید. امگا به سلول های پوست شما کمک می کند تا آب را به طور موثرتری نگه دارند و قرمزی پوست را کاهش می دهند. امگا های پوست ما از برنامه تغذیه پیشرفته، امگا 3 را برای خشکی و بافت با امگا 6 برای التهاب و قرمزی ترکیب کنید. ما روزی دو عدد را توصیه می کنیم. نتایج را ظرف چند هفته پس از شروع آنها خواهید دید.
  • مراقب مصرف شکر و کافئین باشید. شکر و کافئین دو تا از التهاب زاترین و خشک کننده ترین موادی هستند که می توانید وارد بدن خود کنید. سعی کنید مصرف قهوه خود را به یک فنجان در روز محدود کنید و میان وعده های شکر تصفیه شده را با میوه یا گزینه های سالم تر جایگزین کنید. بعدا از خودت تشکر میکنی

استفاده از کرم پودر مناسب در زمستان نباید چالشی باشد و ما دوست داریم به خودمان افتخار کنیم که گزینه های سالم تری نسبت به آرایش سنتی ارائه می دهد. به یاد بیاور جین ایردیل فرمول ها بدون مواد حساسیت زا که در آرایش سنتی وجود دارد ساخته می شوند. این شامل تالک، روغن معدنی، پارابن، فتالات، عطرهای مصنوعی و SPF شیمیایی است. آنچه پشت سر گذاشته می شود آرایش مراقبت از پوست با عملکرد بالا است که به همان اندازه که احساس می شود به نظر می رسد.

اگر مطمئن نیستید که کدام پایه یا ترکیب را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای یافتن بهترین سایه و فرمول خود در آزمون فونداسیون یاب ما شرکت کنید. ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم!

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/winter-skin-rescue-foundation-for-dry-skin