چند ساله بودید که احساس کردید باید ظاهر خود را تغییر دهید؟

چند ساله بودید که احساس کردید باید ظاهر خود را تغییر دهید؟

K کوچولوی عزیز، شما همانگونه که هستید فوق العاده هستید!

این قطعاً یکی از آن موضوعاتی است که برای بسیاری از ما گفتگوی عمیق‌تری در مورد بازاریابی و اینکه چگونه زنان هدف قرار می‌گیرند تا احساس «کم‌تر از آن» داشته باشند، است. آه اما اخیراً خیلی به آن فکر کرده‌ام، بیشتر به این دلیل که کانر به زودی هشت ساله می‌شود، و این زمانی بود که برای اولین بار احساس کردم که باید ظاهرم را تغییر دهم.

آن تابستان، من با بهترین دوستم، کری، که یک لوبیا رشته لاغر بود، در حیاط خلوت آبپاش ها می دویدم. (یادداشت جانبی، آیا بچه ها هنوز از آبپاش ها می دوند؟ هوم.)

در گذشته، من هم بچه لاغری بودم، اما در آن زمان به یاد می‌آورم که فکر می‌کردم آیا شکمم بیرون زده است یا نه. ناگهان لباس شنای یک تکه رنگین کمانی که روزها با آن می دویدم احساس کردم که هیچ لطفی به من نمی کند. این اولین باری بود که احساس کردم چیزی در بدنم اشتباه است، به همین دلیل است که به وضوح در ذهنم نقش بسته است.

کاش می توانستم به گذشته برگردم و آن کارن کوچک هشت ساله را در آغوش بگیرم! او واقعاً چیز بهتری نمی‌دانست، و می‌توانست با ملایمت صحبت کند که چگونه همه بدن‌ها شکل متفاوتی دارند و بدن او چقدر زیباست.

به هر حال، اولین بار که این احساس را داشتید چند ساله بودید؟ و اگر می خواهید آن نسخه از خود را یادداشتی محبت آمیز بنویسید، لطفاً این کار را نیز انجام دهید.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

PS TGIF. امیدوارم روز خوبی داشته باشی!

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/how-old-were-you-when-you-started-feeling-like-you-needed-to-change-your-appearance/