با محصول جدید لب مورد علاقه خود آشنا شوید: رژ لب کرم مرطوب کننده ColorLux

با محصول جدید لب مورد علاقه خود آشنا شوید: رژ لب کرم مرطوب کننده ColorLux

همانطور که تابستان به تدریج به پایان می رسد، من آخرین لحظات را با برخی از رنگ های شاد و روشن لب با ویژگی های جدیدمان سپری می کنم. رژ لب کرم آبرسان ColorLuxe. من تمایل زیادی به پوشیدن لباس‌های مشکی دارم، بنابراین صورتی، نارنجی و مرجانی رنگ‌های اصلی من هستند تا ظاهری بازیگوش به ظاهر من اضافه کنند. من همچنین با آزمایش رنگ های عمیق تر و پررنگ تر برای پاییز آماده می شوم. رنگ های بورگوندی، آلویی و قرمز پررنگ حس گرما و زیبایی را به آرایش من می بخشد.

لوله ColorLuxe در دستان شما نرم و براق است. رژ لب به آرامی به سمت بالا می‌چرخد و کلاه آن احساس راحتی و امنیت می‌کند. یک برچسب نمونه رنگی در پایین لوله وجود دارد که به راحتی می توانید سایه مناسب را از کیت خود بگیرید.

رنگ لب خشخاش رنگ لب خشخاش

من در این تابستان در حال کمی از ورمیلیون بوده ام و خشخاش با لاک و گردنبند من مطابقت داشت، بنابراین من این را به عنوان نشانه ای برای شروع سفر ColorLuxe خود به اینجا در نظر گرفتم. پاپی یک سایه قرمز نارنجی گرم و تیره است که روی لب های من ذوب می شود و فوق العاده مغذی است. من از میزان رنگدانه آن در حالی که هنوز احساس بی وزنی می کنم تحت تأثیر قرار گرفته ام. من کاملاً در این مورد وسواس دارم لب رنگ عکس دوم چند ساعت بعد گرفته شد و بین دو لیوان آب و یک میان وعده خوردم. رنگ همچنان بدون هیچ لمسی قوی است! فرمول بسیار خشک شده است اما لب های من هنوز احساس رطوبت می کنند.

رژ لب گل صد تومانی رژ لب گل صد تومانی

بعدی در مجموعه رژ لب های آبرسان ما است گل صد تومانی، یک سایه فوشیا متوسط ​​سرد. گل صد تومانی حال و هوای مفرح و شادی دارد – وقتی آن را می پوشید احساس شادی و انرژی نمی کنید. من قرار است داشته باشم این رنگ لب برای مهمانی های پایان تابستان آماده است.

آب نبات سیب رژ لب سیب آب نباتی

آب نبات سیب یک سایه زیبا از رنگ قرمز با رنگ سرد است که افکار شیرین و ژاکت های گرم و دنج را به ذهن متبادر می کند.. این رژ لب مناسب پاییزی است برای پوشیدن در جشنواره ها و تکه های کدو حلوایی

رژ لب پاسشن فروت رژ لب پاسشن فروت

میوه شوررنگ تیره رنگ فوشیا، تعادل کاملی بین جسارت و بازیگوشی است و آن را به انتخابی ایده‌آل برای رویدادهای غیررسمی و رسمی پاییز امسال تبدیل می‌کند. این سایه قطعا یکی از انتخاب های من خواهد بود رژ لب پاییزی رنگ ها

رنگ لب بوردو رژ لب بورگوندی

در آخر، بوردو. این سایه من را شگفت زده کرد. این یک رنگ شرابی عمیق است که در نگاه اول برای من خیلی تیره به نظر می رسید، اما یک بار استفاده از آن حالتی رمانتیک و پیچیده ایجاد کرد. ایده آل برای یک شب تاریخ پاییزی. من عاشق شده ام!

افکار کلی من – ColorLuxe یک رژ لب مرطوب کننده است که مانند یک بالم لب سبک، کرمی و مغذی است اما رنگ و قدرت ماندگاری لکه لب را دارد. متوجه شدم که فراموش می کنم که آن را پوشیده ام و وقتی نگاهی به خودم در آینه می انداختم از زیبایی لب هایم شگفت زده شدم. بخش مورد علاقه من این است که چقدر آسان است که آن را اعمال کنم، یک انگشت تمام رنگ مورد نیاز من را به من داد. اگر می‌خواهید یک رنگ لب‌های مغذی، سبک و در عین حال بسیار رنگدانه‌دار داشته باشید، قطعاً پیشنهاد می‌کنم ColorLuxe را امتحان کنید – و از رنگ‌های تند و روشن نترسید!

اگر مطمئن نیستید که کدام رنگ را ابتدا امتحان کنید، ما را بررسی کنید مسابقه رنگ لب برای پیدا کردن سایه مناسب!

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/bold-bright-colorluxe-tryon