چرا میکروبلیدینگ صنعت زیبایی را در دست گرفته است؟

چرا میکروبلیدینگ صنعت زیبایی را در دست گرفته است؟

اگر در صنعت زیبایی فعالیت می کنید، مطمئناً شگفتی های میکروبلیدینگ را شنیده اید. این شکل از خالکوبی نیمه دائمی در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با همه از طرفداران جوان آرایش گرفته تا مشتریان مسن تر که علاقه مند به انجام این عمل هستند.

در واقع، با استقبال بیشتر و بیشتر مردم از روش‌های جدید، محبوبیت میکروبلیدینگ ادامه خواهد یافت. نتایج میکروبلیدینگ و کیفیت ابزار و لوازم میکروبلیدینگ سال به سال به بهبود ادامه دهد. امروز، ما عمیق تر به این موضوع می پردازیم و بررسی می کنیم که چرا میکروبلیدینگ به بخشی جدایی ناپذیر از روش های زیبایی مدرن تبدیل شده است.

چرا میکروبلیدینگ در حال حاضر بسیار محبوب است؟

یکی از دلایل اصلی که چرا میکروبلیدینگ در حال حاضر بسیار محبوب است این است که می تواند به ساده تر و سریع تر کردن روتین های آرایش افراد کمک کند. ترندهای قدیمی ابرو – مانند سبک نازک و قوسی از دهه 2000 – نگهداری و تعمیرات زیادی انجام شد.

ابروهای میکرو تیغه از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر می رسند و برای مشتریان نیز مفید هستند تا با آنها همراه شوند. آنها مقدار محصولاتی را که باید برای کیف آرایش خود بخرند به حداقل می‌رسانند و در مدت زمان طولانی باورنکردنی به نظر می‌رسند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت میکروبلیدینگ در حال حاضر این است که می تواند برای افرادی که به دنبال بازیابی اعتماد به نفس و غرور در ظاهر خود هستند عالی باشد. افرادی که از نازک شدن ابروها، ریزش مو یا عدم اعتماد به نفس عمومی رنج می‌برند، گاهی اوقات می‌توانند با انجام روش‌هایی مانند میکروبلیدینگ که طبیعی به نظر می‌رسد و بهتر از همه، با آنها از خواب بیدار می‌شوید، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

محبوبیت میکروبلیدینگ نیز به دلیل تعداد افراد تأثیرگذار و افراد مشهوری که آن را انجام داده اند، در حال افزایش است. این یک روش کاملاً مبتنی بر رسانه های اجتماعی است که بسیاری از بهترین سازندگان محتوا و مشاغل در صنعت آن را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ می کنند.

به هر حال، اینفلوئنسر مارکتینگ یک بخش اساسی از بخش زیبایی است. تفاوت کلیدی بین میکروبلیدینگ و سایر سبک های مرتبط با ابرو – برای مثال، ابروهای هاله ای – این است که میکروبلیدینگ همواره محبوب اینفلوئنسرها این یک راه حل عملی برای یک مشکل دنیای واقعی است که در عین حال عالی به نظر می رسد. اکنون چند سالی است که مورد توجه صنعت قرار گرفته است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی دهد.

چرا آرایشگران باید به یادگیری میکروبلیدینگ توجه کنند؟

اکنون که علت محبوبیت میکروبلیدینگ را بررسی کردیم، بیایید به دلایل خاصی که چرا آرایشگران و کارآفرینان باید امسال به میکروبلیدینگ توجه کنند، نگاهی بیاندازیم.

دلیل شماره یک – میکروبلیدینگ بسیار سودآور است و می تواند بازگشت سرمایه زیادی را ارائه دهد. گواهینامه ها و تجهیزات میکروبلیدینگ نیاز به سرمایه گذاری دارند، اما درمان میکروبلیدینگ معمولاً می تواند بیش از 500 دلار و بالاتر تا 1000 دلار. مشتریان شما حاضرند برای کیفیت هزینه پرداخت کنند و با توجه به اینکه ابروها دائمی و برجسته هستند (چگونه ابروهای زشت را پنهان می کنیم؟)، مصرف کنندگان همیشه با کمترین قیمت خرید نمی کنند، بلکه برای بهترین کیفیتی که می توان خرید می کنند!

شماره 2 – میکروبلیدینگ خدماتی است که به خوبی با سایر خدمات زیبایی تناسب دارد. امروزه بسیاری از سالن های زیبایی مجموعه ای از خدمات مانند آرایش نیمه دائمی، میکروسایدینگ، اکستنشن مژه را ارائه می دهند و همچنین اضافه کردن میکروبلیدینگ را به عنوان بخشی از خدمات خود در نظر می گیرند. در حالی که بسیاری از استودیوها میکروبلیدینگ را به عنوان یک خدمات در کنار سایر درمان های خود ارائه می دهند، برخی از کسب و کارها حتی تخصص دارند و فقط میکروبلیدینگ را در سالن ارائه می دهند.

شماره 3 – میکروبلیدینگ روز به روز محبوب‌تر می‌شود و بعید است که از بین برود. کیفیت خروجی بالاست. نام دیگر میکروبلیدینگ “ابروهای سه بعدی” است – زیرا در حضور و در دوربین بسیار واقعی به نظر می رسد. زمان بسیار خوبی برای آرایشگران است که وارد میکروبلیدینگ شوند، زیرا به تعادل کامل بین یک موضوع مد روز و یک صنعت اصلی رسیده است. میکروبلیدینگ به این زودی ها از مد نمی افتد، همانطور که با افزایش محبوبیت آن نشان داده شده است.

در مجموع، میکروبلیدینگ یکی از مفیدترین مهارت‌ها برای یک آرایشگر در حال جوانی یا یک کارگر استودیویی است که در سال 2021 دارد. اگر به فکر افزایش خدمات خود برای افزایش سود خود هستید – این چیزی است که باید در نظر بگیرید.

برای شروع میکروبلیدینگ به چه چیزی نیاز دارید؟

بیایید آنچه را که برای شروع میکروبلیدینگ نیاز دارید مرور کنیم. برای ورود به این تجارت، باید روی آموزش و تجهیزات سرمایه گذاری کنید.

آموزش

از نظر آموزش: خبر خوبی است که کیفیت آموزش و آموزش در مورد تکنیک دارد به شدت بهبود یافته. میکروبلیدینگ به هیچ وجه تکنیک جدیدی نیست و کیفیت گواهینامه ها و دوره های حرفه ای مربوط به آن فوق العاده است.

اگر روی حصار هستید و فقط کنجکاو هستید و نمی‌خواهید متعهد شوید، می‌توانید تعدادی بخرید مواد آموزشی DIY تا ببینید آیا این «فنجان چای» شماست. ما هم میفروشیم کیت های میکروبلیدینگ جامع آنلاین تا بتوانید پاهای خود را خیس کنید و ببینید که چگونه است.

اگر می خواهید به طور جدی وارد تجارت شوید، مهم است که مطمئن شوید که یک ارائه دهنده آموزش عالی پیدا می کنید. چه انتخاب کنید که با یک ارائه دهنده محلی آموزش ببینید یا به یک مدرسه بروید، مطمئن شوید که در مورد کیفیت دوره تحقیق کنید.

میکروبلیدینگ یک شکل نیمه دائمی از خالکوبی است، بنابراین آموزش با کیفیت خوب ضروری است. (بازگرداندن این چیزها سخت است!) داشتن درک خوب از تئوری رنگ، رنگدانه ها، استریلیزاسیون، مراقبت های بعدی و مدیریت مناسب تجهیزات به همان اندازه مهم است که بدانید چگونه واقعاً تکنیک میکروبلیدینگ را انجام دهید.

لوازم و تجهیزات

هنگامی که آموزش خود را کامل کردید، یاد خواهید گرفت که چقدر مهم است که یک محیط استریل و راحت برای انجام جلسات میکروبلیدینگ خود در آن انجام دهید. در حالی که تنظیمات ممکن است بر اساس ترجیحات متفاوت باشد، اکثر آنها شباهت های اساسی دارند. واضح ترین آنها این است که به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید به راحتی به تجهیزات خود دسترسی داشته باشید و مشتری شما در حین انجام کار راحت باشد.

در مورد تجهیزات، بسیار مهم است که مطمئن شوید فهرستی عالی از ابزارهای میکروبلیدینگ در اختیار دارید. برای کسی که به تازگی شروع به کار کرده است و نمی خواهد سرمایه گذاری بزرگی در مواد انجام دهد، ما پیشنهاد می کنیم کیت میکروبلیدینگ راحت ساخته شده از تجهیزات و لوازم با کیفیت بالا. دارد همه چيز باید میکروبلیدینگ را تمرین کنید و شروع کنید.

هنگامی که در مورد ورود به تجارت و کار بر روی افراد واقعی جدی هستید، برای شروع ارائه میکروبلیدینگ باید به سرمایه گذاری در موارد زیر فکر کنید:

به طور کلی

در مجموع، اگر به دنبال یک تکنیک جدید برای تمرین در سال جاری هستید، میکروبلیدینگ می‌تواند بهترین انتخاب باشد. میکروبلیدینگ طیف وسیعی از مشتریان را جذب می‌کند، دوره‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا برای موفقیت با آن راه‌اندازی کنید، همچنین یک جامعه زیبایی آنلاین نیز وجود دارد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین محصولات و ابزار میکروبلیدینگ به صورت آنلاین هستید، لطفاً با خیال راحت این کار را انجام دهید وب سایت کامل ما را اینجا ببینید. ما مفتخریم که جدیدترین ابزارهای میکروبلیدینگ را در بازی موجود کنیم و اگر به دنبال راه اندازی در سال جاری هستید، مطمئن هستیم که محصولات ما را دوست خواهید داشت.

منبع: https://www.perpetualpermanentmakeup.com/why-is-microblading-taking-over-the-beauty-industry