پودر در مقابل فونداسیون مایع | جین ایردیل

پودر در مقابل فونداسیون مایع |  جین ایردیل

فونداسیون مایع و پودری

پیدا کردن پایه مناسب کمی شبیه قرار ملاقات است: گاهی اوقات پیدا کردن پایه مناسب غیرممکن به نظر می رسد، اما وقتی این کار را انجام دادید، جدایی ناپذیر خواهید بود. انتخاب بین فرمول پودر و مایع نباید مانند تاریخ بدی باشد و ما اینجا هستیم تا گزینه هایی را برای نیازهای فردی پوست شما در هر دو فرمت ارائه دهیم.

فونداسیون های مایع و پودری ما به شما کمک می کنند تا به پایانی که می خواهید برسید – چه شبنم دار و سبک باشد و چه ظاهری مات و پوشاننده کامل – و این کار را همزمان با مراقبت از پوست خود انجام دهید. ما شما را با هر پایه آشنا می‌کنیم، اما همچنین آزمون فونداسیون یاب دستی خود را داریم تا به شما کمک کنیم تا مطابقت کامل خود را پیدا کنید!

با پودرها آشنا شوید

پایه معدنی پایه PurePressed®

پوست چرب، مستعد آکنه یا حساس؟ پیورپرسد بیس بهترین پودر ما برای پوست های چرب و حساس است. این پودر فشرده بدون وزن است و به راحتی ساخته می شود تا پوششی کاملا مات داشته باشد. شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه، روی باران یا درخشش این زیرسازی حساب کنید – تا 40 دقیقه در برابر آب مقاوم است و بسته به سایه انتخابی شما، با طیف وسیع (UVA/UVB) محافظت در برابر آفتاب با SPF 15 یا 20 ارائه می‌کند.

پودر معدنی سست Amazing Base®

اگر پوست شما در سمت خشک تر است، Amazing Base پودر مناسب شماست. این استیپل جین ایردل یک پودر شل و هوادار است که درخششی ابریشمی و درخشان به پوست می دهد. Amazing Base همچنین یک گزینه عالی برای پوست های پیر یا حساس است، زیرا دارای حداقل مواد تشکیل دهنده است، قرمزی را پنهان می کند و ظاهر خطوط و منافذ ریز را پخش می کند. اکنون در یک برس مفید قابل شارژ مجدد موجود است تا آن را نیز با خود همراه کنید!

کرم ضد آفتاب خشک Powder-Me SPF® 30

کرم ضد آفتاب Powder-Me SPF 30 Dry کلید شما برای محافظت در برابر آفتاب در هر مکان و هر زمان است. سایه شفاف زیر یا روی دیگر آرایش صورت شما برای لمس ضد آفتاب در طول روز عالی است. اما اگر به آرایش “بدون آرایش” علاقه دارید، سایه های رنگی را می توان به تنهایی استفاده کرد یا با پودر براق کننده پودر طلای 24 عیار ترکیب کرد تا ظاهری ظریف و درخشان داشته باشد. اگر در حال حاضر با آفتاب سوختگی مواجه هستید، موادی مانند مونتموریلونیت به آرام کردن پوست و تسکین قرمزی کمک می کند و در عین حال از آسیب بیشتر جلوگیری می کند.

بهترین قسمت زیرسازی پودر چیدن؟

در حالی که هر کرم پودر jane iredale وگان و بدون ظلم است، پودرها گزینه دیگری مانند خرید برس ها و برس های قابل شارژ مجدد دارند. این نه تنها آنها را برای آوردن و استفاده در حین حرکت آسان می کند، بلکه با هر خرید مجدد ضایعات کمتری ایجاد می کنید! برای تکمیل آن، این کرم پودر با SPF توسط بنیاد سرطان پوست به عنوان یک ضد آفتاب با طیف گسترده توصیه می شود.

مایعات را ملاقات کنید

بنیاد مایع فراتر از مات

این محصول سه در یک برنده برای کسانی است که پوست چرب و مستعد آکنه دارند. Beyond Matte حاوی دانه کرفس و عصاره بذر کتان است که پوست شما را با به حداقل رساندن ظاهر منافذ برای داشتن یک پایه صاف، پرکننده می کند. این فونداسیون مات از پوشش متوسط ​​تا کامل قابل ساخت است و می توان آن را در نواحی مشکل لایه لایه کرد تا به یک کانسیلر کاملاً منطبق تبدیل شود. حتی زمانی که این کرم پودر کاملاً پوشانده شود، سبک وزن و ماندگاری طولانی دارد تا شما را در تمام طول روز مات نگه دارد! به خاطر داشته باشید که Beyond Matte حاوی SPF نیست، بنابراین توصیه می کنیم آن را با کرم ضد آفتاب مورد علاقه خود یا یکی از کرم پودرهای SPF ما ترکیب کنید.

کرم بی بی مینرال با پوشش کامل Glow Time®

فقط چند نقطه کافی است تا این کرم BB بدون دردسر پوست شما را یک درجه بالا ببرد. Glow Time حاوی عصاره سیب و گریپ فروت است که پوست را جوان می کند و درخشندگی را افزایش می دهد و در عین حال پوششی مخملی و کامل ارائه می دهد. اگر به دنبال محافظت SPF و سایش مقاوم در برابر آب هستید، این گزینه عالی است.

مواد معدنی مایع®

آیا نگرانی اصلی پوست شما خشک است یا پوست پیری؟ Liquid Minerals® A Foundation با موادی مانند هیالورونیک اسید و کوآنزیم Q10 حجیم و هیدراته می شود. “سرم با رنگدانه” ما پوششی شفاف تا متوسط ​​می دهد و نور را منعکس می کند تا ظاهری درخشان به پوست بدهد. هیچ چیز دیگری مانند آن نیست! این کرم پودر SPF ندارد؛ برای محافظت در برابر آفتاب، حتما از کرم ضد آفتاب یا کرم ضد آفتاب استفاده کنید. فونداسیون پودری SPF.

مرطوب کننده رنگی Dream Tint®

Dream Tint پاسخی به آرایش بدون آرایش است. این می تواند به تنهایی برای پوشش سبک، شفاف، و برای به حداقل رساندن ظاهر منافذ و خطوط ریز برای یک اثر فوکوس نرم استفاده شود. محافظت با SPF 15، مقاومت در برابر آب تا 40 دقیقه و آبرسانی به لطف روغن جوجوبا را ارائه می دهد.

بهترین بخش از چیدن فونداسیون مایع؟

در حالی که هر فونداسیون سطح پوشش متفاوتی دارد، شما بسته به نحوه اعمال سطح آن را کنترل می کنید. برای پوشش بیشتر، اجازه دهید کرم پودر قبل از لایه برداری سفت شود یا پشت دست خود را با پرایمر صورت Smooth Affair مخلوط کنید تا محصولات با پوشش کامل شما شفاف تر شود.

هنوز مطمئن هستید که چگونه بین پودر و پودر مایع تصمیم بگیرید؟ مهم نیست چه نوع کرم پودری را انتخاب می کنید، هیچ قانونی در آرایش وجود ندارد! آزمایش کنید تا پایان یا ترکیب کامل خود را پیدا کنید. سعی کنید Beyond Matte را با کرم ضدآفتاب خشک Powder-Me SPF ترکیب کنید تا مقداری محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش به ارمغان بیاورید، یا با تنظیم مواد معدنی مایع خود با پودر معدنی شل پایه شگفت انگیز، پوست پیری را درخشان کنید.

هنگامی که فرمول خود را انتخاب کردید، یاد بگیرید که چگونه کرم پودر خود را با رنگ پوست خود هماهنگ کنید تا پایه آرایشی عالی داشته باشید!

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/powder-vs-liquid-foundation