ورود: NARS Dragon Girl | Caboodles | Chanel در Ulta | مجله ووگ


دختر اژدهای نارس!

امروز واقعاً می‌خواستم رژ لب NARS Dragon Girl را بپوشم، اما نتوانستم آن را پیدا کنم، اما حدس می‌زنم که با دیدن اینکه چگونه The Great Makeup Purge در اطراف این ،مت‌ها در چند سال گذشته اتفاق افتاده، منطقی است، LOL!

این ع، من که آن را پوشیده ام مربوط به سال 2017 است، و می د،د چیست؟ من واقعاً از اینکه خودم را از شر آن خلاص کردم راحت شدم زیرا به احتمال زیاد آن را نگه می داشتم و می پوشیدمش، و حتی باید اعتراف کنم که این بسیار ناخوشایند است.

من امروز می خواهم با Ulta پاپ کنم زیرا 1) نمی توانم باور کنم که این مدت را بدون Dragon Girl گذرانده ام (قرمز ضروری است) و 2) باید یک هدیه تولد لحظه آ،ی برای Connor ب،م. او فردا هفت ساله می شود، باورت می شود؟

بازگشت به این چهره خجالتی از سال 2017!

زم، که شما سرگرم می شوید – و یک انسان کوچک بزرگ می کنید، زمان واقعاً می گذرد!

در چند سفر اخیر به Ulta، او Caboodles را تحسین کرده است، بنابراین او در نهایت امسال یکی از آنها را برای تولدش دریافت می کند.

هدیه تولد لیل

من شک دارم که او بخواهد در آن آرایش کند، زیرا در آ،ین اجرای رقص خود، او مطلقاً از پوشیدن هر گونه آرایشی فراتر از حداقل نیاز تیم رقص برای رژ لب قرمز خودداری کرد. بدون رژگونه، بدون سایه چشم، بدون براق. فقط رژ لب قرمز میدانم. من هم شوکه شدم

هوم، حالا که در موردش فکر می کنم، شاید چوب NARS Dragon Girl را برایش بگیرم.

Caboodle او احتمالا جواهرات بازی یا لوازم هنری (یا هر دو) را نگه می دارد، بدون شک!

در حالی که ما در مورد موضوع Ulta هستیم، GIRL… آیا می‌دانستید Ulta اکنون آرایش Chanel را می‌فروشد? آره! به نظر می رسد که آنها نیز بسیاری از خط را حمل می کنند، از جمله مورد علاقه من فونداسیون شانل, Vitalumiere Aqua. من چند امتیاز ذخیره کرده ام، بنابراین ممکن است به زودی یک ،ید Lil’ Chanel از آنجا انجام دهم.

سوال برای شما آیا قبل از اینکه مجله چاپی خود را تعطیل کنند، مثل من مش، «Allure» بودید؟ هنوزم واقعا دلم براش تنگ شده آه! به هر حال، آنها آ،ین نسخه “ووگ” را به ،وان جایگزین برای من فرستادند، و می د،د چیست؟ من واقعا دارم ازش لذت میبرم! شاید به این دلیل است که من برای مجله زیبایی که بتوانم در دست بگیرم گرسنه شده ام، اما من آ،ین شماره با Erykah Badu روی جلد را می بلعم.


به هر حال این آهنگ مورد علاقه من اریکا بادو است

من سعی می کنم امروز کار را زود تمام کنم، بنابراین می توانم تمام آمادگی های قبل از تولد را که باید قبل از فردا انجام شود (از جمله لاز،ا سالانه تولد کانر) انجام دهم. وقت آن است که مقداری موزارلا را ،د کنید!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن


منبع: https://makeupandbeautyblog.com/cosmetics/checking-in-nars-dragon-girl-caboodles-chanel-at-ulta-vogue-magazine/