ورود: جشن تولد با تم اسپا | هدیه بچه گانه | خوراکی شیرین از Trader Joe's | ظروف غذاخوری ناز

ورود: جشن تولد با تم اسپا |  هدیه بچه گانه |  خوراکی شیرین از Trader Joe's |  ظروف غذاخوری ناز

“زمان آبگرم است!”

تا به حال، این تگ لاینی که برای جشن تولد کانر با تم اسپا در آخر هفته گذشته نوشتم، بهترین چیزی بود که تا به حال به عنوان یک کپی رایتر نوشته ام.

روده بر شدن از خنده! خوشحالم که کانر تصمیم گرفت آن را به تابلوی خوش آمدگویی که برای جشن تولدش ساخته بود اضافه کند.

با این حال، این تخته طراحی نئون چقدر جالب است؟ کانر آن را برای تولدش از نانا و پدربزرگش گرفت. من به نوعی می‌خواهم یکی از آن‌ها در محل کار داشته باشم، بنابراین می‌توانم چیزهایی مانند این را بنویسم: «لطفاً امروز از من سؤال نپرسید». یا، “سسس، کمتر صحبت کن.”

اگر باید برای یک کودک هدیه بخرید و آنها به هنر علاقه دارند، آن را به شدت توصیه می کنم! این سه پایه نقاشی نئون درخشش کودکان Discovery Kids است.

جشن کوچک اما شیرینی بود. دختران همچنین پیتزا، کیک و تنقلات خوردند، دور زدند، قلعه ای ساختند و فیلم تماشا کردند. فکر کنم لذت بردند! من می دانم که انجام دادم.

به هر حال، بخش با تم مهمانی فوق العاده زیبا بود. من «تکنسین آبگرم» آن روز بودم، بنابراین ناخن‌ها را رنگ کردم و خیار و ماسک صورت را روی صورت‌های کوچک زیبا گذاشتم. 🙂

در حالی که ما در مورد موضوع لاک ناخن هستیم، برای طولانی ترین زمان، Target در نزدیکی خانه من نازک ترین بخش لاک ناخن را داشت.

نمایشگرها همیشه با لهستانی پوشیده شده بودند، بطری ها همیشه در مکان نامناسبی قرار داشتند، و من قسم می خورم که به نظر می رسید هر بطری قبلاً توسط آزمایش کنندگان مشتاق باز شده بود. واقعاً ناخوشایند بود، بنابراین من هرگز هیچ لاکی از آنجا نخریدم.

به هر حال، وقتی اخیراً توقف کردم و صفحه نمایش تمیز و بخش لاک ناخن نسبتاً خوبی پیدا کردم، شوکه شدم.

ببینیم چقدر طول میکشه!

هفته گذشته در حالی که در Trader Joe در حال خرید تنقلات مهمانی بودم، به طور تصادفی به یک سوربت جدید الهام گرفته از یکی از طعم های متمایز فیلیپین، کالامانسی، برخوردم که یک مرکبات است که طعمی شبیه ترکیبی بین لیمو مایر و پرتقال ماندارین دارد. .

Trader Joe's Calamansi & Mango Sorbet یک خوراکی مرکباتی است که کمی ترش، کمی شیرین و کاملاً با طراوت است. مطمئن نبودم که آن را دوست داشته باشم یا نه، زیرا نت کالامانسی بسیار متمایز است، بنابراین اگر کمی از آن فاصله داشته باشد، طعم عجیبی دارد، اما طعم آن مشخص است و طعم واقعی آن را می‌دهد! اگر فرصت کردید آن را امتحان کنید.

آخرین چیز قبل از رفتن به سر کار. مطمئن نیستم که قبلاً به این موضوع اشاره کردم یا نه، اما یک چیز برای ظروف شامی زیبا دارم. سفره آرایی زیبا باعث آواز خواندن قلبم می شود. روده بر شدن از خنده! من به طور تصادفی به این مجموعه زیبای Lenox به نام فرانسوی Perle Scallop برخوردم و نمی توانم به آن فکر نکنم.

من چند سالی است که غذاهای سفید رنگی از Crate & Barrel می‌خورم، و با وجود اینکه از استحکام آن‌ها خوشم می‌آید و سادگی‌شان با غذای موجود در بشقاب شما رقابت نمی‌کند، اما هوس رنگ‌های بیشتری دارم. در زندگی من.

مجموعه خانه های مزرعه بشکه جعبه
کابینت های منظم به من جان می دهد.

کاسه خانه مزرعه بشکه جعبه

امیدوارم اوضاع از نظر شما خوب پیش برود! اخیراً چه کاری انجام داده اید؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/checking-in-a-spa-themed-birthday-party-awesome-kid-gift-sweet-treat-from-trader-joes-cute-dinnerware/