اسپری هیدراتاسیون: زیبایی روزانه که باید داشته باشد

اسپری هیدراتاسیون: زیبایی روزانه که باید داشته باشد

اسپری های آبرسانی

من دوست دارم اسپری های هیدراسیون را چند وظیفه ای واقعی بنامم. من به عنوان یک متخصص زیبایی، فوایدی را که به لطف مواد پاک و دوست داشتنی پوست برای پوست دارند، می دانم. و، من یک آرایشگر هستم، بنابراین می بینم که وقتی روی رویدادها و عکاسی کار می کنم چقدر با آرایش ما کار می کنند. این مه های مرطوب کننده واقعاً یک تغییر دهنده بازی در روتین روزانه شما هستند، از افزایش آبرسانی، تنظیم پایه، کمک به آرام کردن پوست تحریک شده یا متعادل کردن پوست چرب. با عباراتی مانند “شبنبات” و “پوست شیشه ای” که امروزه استفاده می شود، اسپری هیدراتاسیون آیتم مناسبی برای استفاده در طول روز برای حفظ درخشش شما است! بیایید نگاهی عمیق تر به هر اسپری هیدراتاسیون و مزایای آن داشته باشیم:

اسپری هیدراتاسیون Pommisst

اسپری هیدراتاسیون Pommisst

این پرفروش ماست و نه فقط به این دلیل که بوی الهی می دهد! مواد گیاهی مانند انار، رزماری و عصاره چای سفید آن را به منبعی از آنتی اکسیدان ها تبدیل می کند. ایده آل برای انواع پوست. در حالی که همه اسپری‌های ما آرایش را تنظیم می‌کنند، Pommisst یک مه‌آلود صورت است که دست در دست هم با SPF شما کار می‌کند تا به پوست شما کمک کند تا خود را ترمیم کند و سریع‌تر از آسیب‌های ناشی از نور خورشید بهبود یابد. در مورد گیم چنجر صحبت کنید! به یاد داشته باشید، عصاره انار همان چیزی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد که باعث افزایش رنگدانه می شوند محافظت می کند. اگر روی درمان‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنید که به هایپرپیگمانتاسیون رسیدگی می‌کنند، Pommisst باید آخرین گام در روتین آرایش شما باشد تا از هیپرپیگمانتاسیون بیشتر جلوگیری کند. نکته حرفه ای: Pommisst را می توان به عنوان چیزی بیشتر از یک غبار مرطوب کننده استفاده کرد، آن را روی موهای رنگ شده برای کمک به مبارزه با برنجی استفاده کنید!

اسپری هیدراتاسیون بالانس

اسپری هیدراتاسیون متعادل

خانم های دارای پوست چرب یا مستعد آکنه، نترسید، این اسپری برای شما ایده آل است! من می دانم که بسیاری از شما از محصولاتی که حاوی مرطوب کننده یا آبرسان هستند دوری می کنید. درست است که شما نیازی به چربی اضافی روی پوست خود ندارید، اما هیدراتاسیون (بر پایه آب) چیزی است که پوست شما تشنه آن است. عصاره گریپ فروت و پوست پرتقال در این غبار آبرسان به تعادل تولید سبوم کمک می کند. هنگامی که روغن های طبیعی پوست شما با عرق و رطوبت مخلوط می شوند، می توانند زمینه ای برای رشد باکتری ها و لکه های پوستی ایجاد کنند. متعادل کردن سبوم، دور نگه داشتن باکتری ها و تامین آبرسانی بهترین کاری است که این اسپری انجام می دهد. اگر زیاد سفر می‌کنید، این اسپری به عنوان یک تونر برای پوست‌های چرب/مختلط دوبرابر می‌شود، فقط پد پنبه‌ای خود را اشباع کنید و به تمام صورت خود بکشید. یک مورد کمتر برای بسته بندی!

اسپری هیدراتاسیون D2O

اسپری هیدراتاسیون D20

این مه مرطوب صورت برای افرادی که پوست خشک دارند عالی است. عصاره جلبک یک مرطوب کننده قوی است که رطوبت را به پوست می کشاند. D2O همچنین حاوی یلانگ یلانگ است که به تسکین پوست کمک می کند. من دوست دارم اسپری هیدراتاسیون خود را در روزهای گرم و مرطوب تابستان در یخچال نگه دارم تا یک نوشیدنی نیروبخش داشته باشم. D2O همچنین بر روی پوست پس از لیزر به طور شگفت انگیزی عمل می کند تا به کاهش قرمزی و تحریک کمک کند. نکات حرفه ای: به مقدار زیاد روی برس خود اسپری کنید تا از هر سایه چشم پودری، آستر ایجاد کنید.

اسپری مرطوب کننده اسطوخودوس آرام بخش

اسپری مرطوب کننده اسطوخودوس

من احساس می کنم این اسپری هیدراتاسیون رایحه درمانی را دوچندان می کند. اسطوخودوس این احساس آرامش را به ذهن منتقل می کند. بابونه به آرام کردن پوست حساس، قرمز یا تحریک شده کمک می کند. عنصر ستاره واقعی؟ عصاره میراماز، هیدراتاسیون عمیقی را فراهم می کند و به به حداقل رساندن ظاهر خطوط ریز کمک می کند. در حالی که برای پوست های خشک و حساس ایده آل است، هرکسی که نیاز به ایجاد لحظه ای آرامش دارد می تواند از اسطوخودوس آرام کننده استفاده کند. نکات حرفه ای: از اسطوخودوس آرام بخش در شب استفاده کنید! مراسم شبانه شخصی من شامل این غبار آبرسان است. من آن را روی میز خوابم نگه می دارم. بعد از مراسم مراقبت از پوست شبانه، این را روی صورتم اسپری می کنم، سپس روی روبالشی هایم. این به ذهن و بدن من سیگنال می دهد که پایان یک روز است. زمان بازسازی پوست، بدن و ذهن است!

امیدوارم این الهام بخش شما باشد تا مطمئن شوید که یک اسپری هیدراتاسیون را در برنامه روزانه خود قرار دهید. تابستان در راه است، این یعنی برنامه های سفر! من از شما دعوت می‌کنم تا اسپری‌های هیدراتاسیون کوچک ما (3.4 اونس) یا مینی اسپری‌های هیدراتاسیون (.4 اونس) را برای حمل خود تهیه کنید. هر دو مورد تایید TSA هستند و همه اسپری های ما قابل پر کردن مجدد هستند.

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/why-hydration-sprays-are-a-must-have-in-your-daily-beauty-routine