همه چیز را درباره زیبایی بدانید – فارلی سولومونز

Farlie Solomons

هیچ تعریف قطعی از چیستی زیبایی وجود ندارد. در واقع زیبایی چیزی است که هنوز تعریف نشده است. در حالی که برخی می گویند زیبایی راحتی، پوست خوب و ویژگی های تیز است، برخی دیگر می گویند زیبایی به سلامت، قد و هیکل مناسب بستگی دارد. بنابراین، زیبایی اساساً همه اینها برای افراد مختلف است. احتمالاً به همین دلیل است که به درستی گفته می شود “زیبایی در چشم بیننده نهفته است”.

مراقبت از پوست مناسب

قبل از اینکه بخواهید زیبا به نظر برسید، باید مطمئن شوید که پوستی درخشان و درخشان دارید. و برای رسیدن به این هدف، پیروی از روتین های مراقبت از پوست ضروری است. راز پشت پوست زیبا و درخشان این است که دوست داشتن و مراقبت از پوست خود یک روش مقدس است. و برای موعظه برای داشتن پوست خوب، حداقل باید قوانین اولیه پاکسازی، تقویت کننده و مرطوب کننده (CTM) را دو بار در روز، حتی در شلوغ ترین زمان، رعایت کنید.

و اگر می‌توانید زمان بیشتری را برای خود مدیریت کنید، می‌توانید ده مرحله مراقبت از پوست کره‌ای را دنبال کنید که شامل پاک‌سازی با روغن، پاک‌سازی فوم یا کرم، اسکراب، پک صورت، تونر، امولسیون، سرم صورت، ماسک ورقه‌ای، کرم دور چشم است. یا ژل، مرطوب کننده یا ژل شب یا کرم و ضد آفتاب، فقط برای روز.

پوست و بدن سالم

برای زیبا به نظر رسیدن، داشتن بدن و پوست سالم از درون ضروری است. و برای سالم ماندن، فرد باید عادات غذایی سالم داشته باشد و به طور منظم ورزش کند. اگر درست غذا بخورید و تناسب اندام بمانید، مطمئناً احساس و ظاهر مناسبی خواهید داشت. برای داشتن یک زندگی پر از زیبایی، روزانه ورزش یا یوگا انجام دهید، ورزش کنید و بازی کنید و درست غذا بخورید و آب زیاد بنوشید. سبزیجات سبز بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید و غذاهای ناسالم و روغنی را از زندگی خود حذف کنید. شما به طور خودکار زیبا به نظر خواهید رسید.

لباس و کفش راحتی

پوشیدن لباس ها و کفش های زیبا و راحت با توجه به زمان، فصل و مناسبت بسیار مهم است. برای زیبا و زیبا به نظر رسیدن باید لباس و کفش خود را بسیار هوشمندانه انتخاب کرد. لباس‌ها و کفش‌های مد روز با آرایش و اکسسوری‌های مشابه، ظاهر کلی را تکمیل می‌کنند و شما را به یک دیوای زیبا تبدیل می‌کنند.

آرایش دوست شماست

این یک افسانه است که فقط محصولات سطح بالا می توانند بهترین ظاهر آماده مهمانی را به شما ارائه دهند. برای اینکه در بین همه پر زرق و برق ترین به نظر برسید، آرایش مناسبی داشته باشید و سایه مناسب خود را از هر مارک مناسبی که انتخاب می کنید انتخاب کنید.

بعد از اینکه مراقبت اولیه پوست شما با پرایمر شروع می شود که بدون آن آرایش شما آنطور که می خواهید ظاهر نمی شود. سپس مقداری اصلاح کننده و کانسیلر و به دنبال آن فونداسیون و یک پودر شل برای آرایش خود بزنید. سپس می‌توانید با اضافه کردن رنگ‌های بر روی پلک‌هایتان و تکمیل کردن خط چشم و ریمل بیشتر به مژه‌هایتان، ابروها و چشم‌های عالی خود را بسازید. می توانید از مشکی استفاده کنید یا از آستر و ریمل رنگی استفاده کنید تا کمی سرگرم کننده و جذاب به چشمان خود بیافزایید. در همین حال، خط فک و گونه های خود را کانتور یا برنز کنید. برای گونه های گلگون سرخ شده، مقداری رژگونه یا رنگ به صورت خود اضافه کنید. سپس مقداری هایلایتر روی گونه ها، بینی، کمان کوپید و غیره اضافه کنید. و برای پایان دادن به ظاهر خود، یک رژ لب زیبا بپوشید و با یک اسپری تنظیم کننده کار را تمام کنید. و اکنون شما خوب هستید که به دنبال هر چیزی و همه چیز هستید.

منبع: https://www.farliesolomons.com/know-all-about-beauty/