نکات ساده من برای تسلط بر آرایش گرانج در 10 مرحله – بوسه و آرایش

نکات ساده من برای تسلط بر آرایش گرانج در 10 مرحله - بوسه و آرایش


آرایش گرانج بهترین ترند آرایشی بود که در دهه 1990 ظاهر شد. این شکل از آرایش در ساخت چشم ها و لب ها بسیار پررنگ تر از سایر قسمت های صورت شما تخصص دارد. ظاهری زنده است و ویژگی اصلی آن چشمان دودی است.

ظاهر اخیراً دوباره ظاهر شده است و بهتر از همیشه است! ظاهر گرانج دوران جدیدتر از لب‌های پررنگ سنتی و چشم‌های دودی استفاده می‌کند. اما ظاهر اکنون برای نشان دادن حال و هوای استفاده کننده استفاده می شود. ببینید، این نگاه به چیزی بهتر از آنچه در دهه 90 می دیدیم تبدیل شده است. آرایش گرانج اکنون از سایه ها و پالت های مختلف استفاده می کند، این سایه ها و پالت ها را می توان با توجه به ترجیح شما انتخاب کرد. شما می توانید یک ظاهر کلی emo یا یک ظاهر جذاب داشته باشید!

ملزومات!

قبل از شروع مراحل و نکات، در اینجا چیزی است که برای ایجاد یک ظاهر گرانج به آن نیاز دارید. ملزومات آرایش گرانج عبارتند از:

مجموعه لوازم آرایشی و بهداشتی

  • پایه: بدون یکی نمی توانید کار زیادی انجام دهید!
  • خط چشم: بدون این در دسترس شما، نگاه شما ناقص خواهد بود.
  • ریمل: ریمل به شما این امکان را می دهد که چشمان خود را بیشتر مشخص کنید. مطمئن شوید که این نزدیک شماست.
  • پالت سایه چشم: به یاد داشته باشید که پالت سایه چشم شما باید با رنگی که برای صورت خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد.

مراحل تسلط بر آرایش گرانج مانند یک حرفه ای

چشم دراماتیک دودی تیره

در اینجا چند مرحله جالب وجود دارد که می توانید از آنها برای اعمال آرایش گرانج مانند یک حرفه ای استفاده کنید:

  • صورت مات: تبلیغات در مورد ظاهر مدرن گرانج، چهره مات است! صورت مات پایه کل ظاهر است. فونداسیون و سایر محصولاتی را انتخاب کنید که به شما ظاهر چینی درخشانی بدهد. این پایه همچنین لب ها و چشمان شما را برجسته می کند!
  • چشم های دراماتیک: ظاهر گرانج بستگی به نحوه خلق چشمانتان دارد. برای داشتن حس دودی آرایش چشم، حتما از خط چشم استفاده کنید. با توجه به ظاهر و خواسته خود از خط چشم مایع یا خط چشم مدادی استفاده کنید.
  • چگونه اثر دودی را دریافت کنیم? وقتی خط چشم را می زنید، از یک برس لکه دار استفاده کنید تا آن را صاف کنید و رنگ مورد نیاز خود را به دست آورید. در مرحله بعد از پالت سایه چشم استفاده کنید. سایه ای را که می خواهید استفاده کنید با استفاده از برس بزنید. سپس با استفاده از برس لکه دار دور چشم ها را با رنگ دور بزنید.
  • چشمان خود را لمس کنید: بعد از اینکه خط چشم و سایه چشم را زدید، مرحله بعدی استفاده از فر مژه یا استفاده از ریمل است. ظاهری که باید ایجاد کنید، ظاهری است که از سبک گرانج استفاده می کند. استایل به نوع نگاه شما بستگی دارد.

    کانتورینگ برای ظاهر گرانج

  • کانتورینگ: برای اطمینان از داشتن بهترین ظاهر برای چشم ها و لب های خود، باید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از فونداسیون خود کانتور کنید. کانتورینگ باعث می شود صورت شما بسیار ساختار یافته به نظر برسد. علاوه بر این، کانتورینگ درخشان ترین پایه را برای چشم ها و لب ها به شما می دهد.
  • خط لب: قبل از اینکه به استفاده از رژ لب گرانج خود بپردازید، باید یک خط لب مناسب بسازید. خط لب نه تنها به عنوان ناحیه ای که باید روی آن تمرکز کنید عمل می کند، بلکه به لب های شما نیز تعریف دقیقی می دهد.

رژ لب مات برای ظاهر گرانج

  • چه نوع رژ لب را انتخاب کنید: اگر قرار است از ظاهر مات استفاده کنید، حتما از رژ لبی استفاده کنید که هیچ براقی نداشته باشد. یک رژ لب مات بهترین کار را برای شما خواهد داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایه لب را، روشن یا کدر، مطابق با نیاز پایه خود اعمال کنید.
  • سایه لب مدل 90: اگر می خواهید سایه لب دهه 90 داشته باشید، از برق لب روی یک رژ لب روشن استفاده کنید. این ظاهر از چیزهای براق استفاده می کند.
  • چشم های دهه 90: آرایش چشم در آرایش گرانج دهه 90 به اندازه اکنون جدی نبود. برای به دست آوردن جلوه دلخواه می توان از یک نسخه کمرنگ از آرایش چشم استفاده کرد.
  • چهره نگاه دهه 90: فونداسیون صورت در آن زمان از کانتورینگ استفاده نمی کرد. در صورتی که نیاز به آرایش دهه 90 دارید، از ترکیب سایه ها و رنگ ها روی گونه خود استفاده کنید تا جلوه دلخواه را به دست آورید.

همچنین می توانید نکات آرایشی افراد مشهور را بخوانید و به آرایش خود رنگ تازه تری بدهید!

منبع: https://www.kissandmakeupsbeautyblog.com/2017/12/24/grunge-makeup/